PDA

Veure la Versió Completa: Missatge escrit en diversos idiomes



vBET
09-10-09, 18:50
Hola. Aquest missatge està escrit en diversos idiomes. Per exemple, aquesta prova és en anglès.

I això és en polonès), però només un tros de Japó.

Avi vivia al poble. Era un pobre vell.

I en anglès de nou:)

Pot ser curiós, com es veu quan un ho veu en polonès o japonès. Simplement feu clic a la bandera corresponent i veure la diferència:) També ha de prestar atenció el que succeeix amb la URL fil després de la traducció: D

Polprav
21-10-09, 23:08
Hola des de Rússia!
Puc citar un comentari al seu bloc amb l'enllaç per a vostè?

vBET
22-10-09, 23:46
Hola des de Rússia!
Puc citar un comentari al seu bloc amb l'enllaç per a vostè?

Sí que es pot:)

selsarac
27-10-09, 13:08
Merhaba, prova ICIN yazıyorum. Tebrikler.

Bazi kelimeler
llibre Kitap
porta kapi
teşekkür gràcies
yüzmek natació

Neden Kendi mesajımın çevirisini göremiyorum. Mesajım Tum görünüyor dillerde ayni.

El que no puc veure, el meu missatge no va ser traduït.

Sanki tercüme edilemeyen kelimeler ayni şekilde kalıyor değil mi?

Bu sistemin Rank de Google índex recolzada sayısına etkisi var meu Acaba?

vBET
29-10-09, 00:55
Que no ha utilitzat BBCode per a la traducció. Aquestes es poden afegir de forma automàtica o manualment - si us plau, mira aquí per el manual:)

cosy
12-01-10, 18:48
hai sa Vedema arronsa detectarea automàtica funcţionează Amb més de les Nacions Unides idioma


no funcionen si el text està en la mateixa línia només recull la primera llengua

cosy
12-01-10, 18:52
anem a veure si funciona la detecció automàtica d'un idioma més Amb

vBET
13-01-10, 22:57
hai sa Vedema arronsa detectarea automàtica funcţionează Amb més de les Nacions Unides idioma


no funcionen si el text està en la mateixa línia només recull la primera llengua

Detecció de no revisar cada paraula - que no és possible detectar d'aquesta manera, o costós (per al rendiment) per comprovar en quin idioma estan les parts del missatge. VBET pren major part possible del principi del missatge (Google limita la quantitat de text gran tis pot ser) i demanar a Google per a la seva detecció. El que la detecció és tan bo com Google que ofereix. No va a funcionar bé per als missatges en diversos idiomes. Si algú escriu peces en diferents idiomes diferents, llavors ha de fer l'ajust manualment afegint lang BBCode en llocs apropiats.

cosy
20-01-10, 20:13
Si algú escriu peces en diferents idiomes diferents, llavors ha de fer l'ajust manualment afegint lang BBCode en llocs apropiats.
pot afegir al costat de les fonts / mides d'un menú desplegable àpex BBCode seleccionar l'idioma?

vBET
21-01-10, 16:10
pot afegir al costat de les fonts / mides d'un menú desplegable àpex BBCode seleccionar l'idioma?

Si us plau, obriu nou fil d'això en Comanda de funcions:)

tisiman
23-03-10, 06:28
Hola Bé tractar, llavors és capaç d'operar en temps de Alemany, anem a veure com Google es. :) Sim

Kolbi
19-04-10, 15:06
Google ve amb el seu conjunt no és molt clar:) Vostè diu bé l'alemany ha d'haver estat perfecta, per desgràcia. Edit: La traducció no té sentit complet: D

mikael
09-05-10, 15:57
On puc tenir tractar d'escriure una carta o document? per provar com funciona. adequat per a aquesta aplicació i jo vaig a escriure als amics que viuen a Romania i Hongria.

vBET
09-05-10, 19:31
On puc tenir tractar d'escriure una carta o document? per provar com funciona. adequat per a aquesta aplicació i jo vaig a escriure als amics que viuen a Romania i Hongria.

En l'exemple d'aquí;) Siéntase lliure per crear nous temes de prova en aquesta secció.

mario06
08-06-10, 21:42
Hola, intenti: D

botmasterlabs
07-07-10, 00:10
Hello! svyazi xec!

bedoo54
21-05-11, 10:41
كيفية اضافة الكود الرجاء المساعدة

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1