PDA

Veure la Versió Completa: Ja va proposar vbet_guestcache massa gran afegir una ordre buit en el cpanel



mario06
16-07-10, 16:15
vbet_guestcache massa gran afegir una ordre buit en el cpanel

Em va prendre quatre hores en un servidor de quatre aparellat per buidar (manual) el contingut, això és exagerat i crec que algun tipus de compressió que es necessita aquí i amb la memòria cau de taules VBET i una altra cosa sobre com afegir un botó de descàrrega perquè això en el Panell de Admin?

es refereix a

kamilkurczak
18-07-10, 10:26
bé, però no entenc exacly,

Vostè ha escrit que vostè no té opcions en el Panell de Admin (tema) o suggerir l'addició d'una nova característica? (Botó de color)
si és així em vaig a mudar un tema per suggerir noves característiques

mario06
18-07-10, 10:39
En lloc de buidar les taules de forma manual des del meu dmin es pot afegir una opció de color en el Panell de Admin?
Salutacions

vBET
20-07-10, 19:47
Ja tenim la sol.licitud de la reducció de la mida de la caixa de convidats i també a la possibilitat d'afegir memòria cau de base de dades clara de CP Admin - tots van acceptar:)

Tingueu en compte que en aquest moment per reduir la memòria cau de visites, senzillament es pot afegir més pàgines d'ignorar. I per reduir la memòria cau de base de dades de només canviar el temps de memòria cau per viure als petits. No obstant això, en els casos a l'estand que tindrà un impacte negatiu en el rendiment, ja que sovint és el resultat Wil ser presa de Google el porta molt més temps.

vBET
20-07-10, 19:50
També - que ja va escriure el mateix en el fil on aquesta ja es va plantejar (exactament aquí:

Parin de SPAM! Aquest fil es retirarà poc - és enought quan vostè posa la seva informació un cop:)

mario06
20-07-10, 22:51
No hi ha necessitat de ser groller, perquè no vivim en la dècada de 1940 ja saps, i jo no sóc spam, si algú respon amb més rapidesa que no seria necessari repetir una i altra vegada i, a més, estem parlant de dos coses diferents.


En un altre tema sobre el qual va dir que anava a fer una esbandida de base de dades que mai va parlar sobre el ftp vbet_guestcache arxiu Delete del Tauler de Admin??

I el meu altre problema en els títols traduïts -> F.. ., Encara estic esperant una resposta.

Salutacions

vBET
21-07-10, 07:38
Ho sento si vostè va prendre el meu comentari com mala educació. No era la meva intenció. Si us plau, prengui les meves disculpes per això. Jo només volia fer-te visible a no escriure sobre la mateixa qüestió en diversos llocs, perquè jo ja li vaig preguntar sobre això abans i va explicar que només fa embolic en el fòrum i en el nostre equip, i és per això que hem de netejar aquestes coses. Un dels fils per un tema és suficient. En cas contrari, té problemes amb la seva gestió i amb l'assignació al nostre personal. És per això que he fet en negreta i en majúscules - Ja t'he preguntat per no haver escrit mateixa informació diverses vegades (el que en aquest fòrum es considera spam i si més no en diversos altres que sé que també) i que va lluitar el perd abans de . Simplement no vull que es perdi ara.

Fins i tot ara em vaig a despertar per confirmar que alguns altres dos temes que vostè faci són realment un problema o no I és així des que pengen setmanes (aquí està escrit que està wayting de la nostra resposta - buscar allà estem wayting per la seva des de 2 setmanes;)). Escrit diverses vegades sobre un tema que simplement el fa més llarg per avaluar no més ràpid. Així que només us plau deixi de fer-ho i si vostè té un problema - fer fil d'això - només una - anem a manejar la situació. És per això que tenen estatus de fil a terme - per assegurar-se fa una mica encara requereix de la nostra atenció o no.

Un cop més, ho sento si el meu comentari no es molt bé: o I de veritat gràcies pel teu comentari sobre aquest - Vaig a posar més atenció a fer preguntes més suaument. Esperem poder construir les nostres relacions futures amb la comprensió i els bons sentiments:)

Sobre les qüestions que encara estan en - a l'enllaç si us plau confirmeu fa és mateix problema que en altres el fil. I en segon un favor enviar les dades necessàries que m'acaba de preguntar per el d'ahir. Jo estava de vacances al mar, així que no va ser capaç de resoldre qualsevol problema i Kamil estava treballant en molts temes en el mateix temps. Ara, quan estic de tornada que s'ha de fer ràpidament:)

I té vostè raó - que no va escriure sobre la memòria cau administrador CP de compensació abans. Es va preguntar ja en un altre fil per una altra persona, així que em vaig posar aquí l'estat com ja s'ha proposat.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1