PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Gran problema ... gzip només funciona amb VBET amb discapacitat ...



pepito69
13-07-10, 20:53
Hola,
Estic tenint molts problemes, molts d'ells amb VBET després speending 185 euros. Els demano si us plau ajuda.
Gzip no funciona amb VBET habilitat, quan em torna a funcionar amb discapacitat.
El meu servidor té gzip fora, i m'han permès vBulletin de gzip i la compressió = 1

Això està causant un gran problema gran en la indexació de google.
Si us plau, accepto la seva ajuda, però no diuen que el seu producte funciona a la perfecció amb un somriure, estic tranquil nervious sobre el que va passar aquests últims dies.
Gràcies

kamilkurczak
14-07-10, 13:49
com puc veure al meu servidor? si us plau descrigui.

pepito69
14-07-10, 21:29
No sé, jo estic demanant que si té alguna idea ...
Què he de buscar?

kamilkurczak
15-07-10, 13:33
bé, però no sé què significa "gzip no està funcionant"

pepito69
15-07-10, 15:30
Això significa que:

WhatsMyIP.org compressió HTTP Test (http://www.whatsmyip.org/http_compression/)

I veuràs ...

kamilkurczak
15-07-10, 15:40
Gràcies per aquest URL. Vaig a llegir-lo i tractar d'arreglar.

pepito69
16-07-10, 19:38
tse ...
He resolt el problema. Vaig descobrir que si puc desactivar Chache arxiu per als clients, que gzip VB funciona de nou. Això no és una solució ideal, però necessito més gzip.

kamilkurczak
17-07-10, 16:31
Gràcies per això, la memòria cau de client és encara la versió BETA ..
Em vaig adonar que Michal torna intentarem arreglar-ho.
aquest pot ser l'error .. així que vaig a moure aquest fil a la secció d'errors.

kamilkurczak
06-08-10, 13:47
hola pepito 69,

Necessito per reproduir aquest problema en el meu fòrum de prova, així que m'agradaria saber com s'executa aquest gzip per la web?.
És vostè el gzip seu lloc per les opcions de vBulletin -> Opcions de Cookies i capçalera HTTP
o
per la seva servidor ssh usant mod_gzip o mod_deflate en el seu servidor?

Gràcies, que em va a ajudar.

kamilkurczak
10-08-10, 12:06
El meu servidor té gzip fora, i m'han permès vBulletin de gzip i la compressió = 1


ahhh ho sento per la pregunta anterior. ok l'he trobat.

vBET
10-08-10, 20:07
Resolt. Més - quan GZIP s'activa per vBulletin, llavors VBET en memòria cau dels fitxers ja comprimits, de manera que requerirà molt menys espai al disc dur:)

Que s'inclouran en VBET 3.3.5 i 4.2.3 VBET

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1