PDA

Veure la Versió Completa: Resolt VBET generar un error mcloud



magmf
28-06-10, 14:58
els nois després d'instal lar VBET

URL com

/ Showthread.php? T = 791 i = Anar a newpost

no es redirigirà a la nova url SEF
que han de ser

/ Vbet4-integration-other-plugins/791-vbet-4-22-vbseo-3-5-1-not-compatible.html


per exemple. si us plau, doneu un cop d'ull i donar una solució necessària per resoldre això.


Gràcies

kamilkurczak
30-06-10, 15:41
la versió de VBET i vBULETTIN té?

magmf
30-06-10, 15:45
això passa en totes les versions de vBulletin / VBET pot provar aquest problema aquí en aquest lloc web.

kamilkurczak
30-06-10, 15:50
cert .. :)

Vaig pensar que el punt és que no es vagi a la pàgina corresponent.

Ara sé el que està passant.

Confirmat .. Anem a comprovar-ho.

magmf
02-07-10, 17:08
qualsevol notícia aquí??

vBET
02-07-10, 22:18
En aquest moment hem identificat que és a causa de ganxo global_start. Encara hem d'investigar què és exactament el que fa que sigui capaç de resoldre'l. Esperem que l'han resolt molt aviat - ho sento si es triga massa temps per a vostè. Jo personalment es descriu una solució ràpida tan aviat com sigui tindrem solució.

vBET
05-07-10, 00:03
Tenim la solució perquè per VBET 3.x (ja resolt en el nostre fòrum):


1. Edita includes / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Cerca:

if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
3. Substituir per:

if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {

Encara no s'han resolt per VBET 4.x, però treballant-hi.

magmf
05-07-10, 00:27
gràcies estaré esperant VBET 4 arreglar:)

vBET
05-07-10, 06:42
I aquí va:)

Resolt - s'inclouran en la propera versió. Per a una solució ràpida:
1. Edita vbenterprisetranslator_seo.php

Edit: la forma correcta
2. Cerca:

if (isset($_GET['t']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {
3. Substituir per:

if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

magmf
05-07-10, 12:08
no al revés?

kamilkurczak
05-07-10, 12:23
Tens raó. Això hauria de ser inversa. Ho sento per l'error;)

magmf
05-07-10, 12:45
amb la inversa de codi de VBET encara no funciona per a mi .... algú pot confirmar si estic fent alguna cosa malament?

magmf
05-07-10, 12:52
és ara el codi correcte

if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsa! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

kamilkurczak
05-07-10, 13:00
El nostre codi és funciona a la perfecció en el nostre fòrum de prova. Si us plau, enviï a Michal un PM amb l'accés al seu FTP.
Va a tractar d'arreglar.

magmf
05-07-10, 13:02
Kamil,

Això va funcionar per a mi
if (isset ($ _GET ['t']) & &! isset ($ _GET ['goto']) & & falsa! == strpos ($ _SERVER ['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {

però amb $ _GET ['p'] que no canvia res suggereix **********
ja que el problema està en aconseguir la variable Anar a per què és necessari comprovar si p variable té el valor?

Pot vostè confirmar això?

kamilkurczak
05-07-10, 13:19
Ambdues suggeriments són bones. Codis d'operar adequadament en un fòrum de prova .. Vaig a escriure sobre ell a Michal.

kamilkurczak
05-07-10, 17:16
tornar, tornar,

tractar de fer això (amb el seu codi):
1. traduir la pàgina (sense importar l'idioma)
2. vagi a utilitzar el primer missatge nou

Pot vostè veure? La pàgina no hi és.

vBET
05-07-10, 23:20
Ho estic comprovant ara mateix.

vBET
05-07-10, 23:41
Vaig fer moltes proves i s'està treballant al nostre costat en el codi donat. Si us plau, intenti el següent:
1. Establir els canvis tal com el descriu ('goto' no existeix abans de l'execució es trought mcloud - que el que els nostres registres ens diu)
2. Crear missatge nou test
3. Comproveu fa per aquest NewOne que està treballant.

Si és - llavors només res cachés. Probablement hauria de treballar en flusching cp Admin -> Manteniment -> Comptadors d'actualització. Intenta reconstruir la informació del Fòrum potser també alguns altres. Si voleu treballar per a un nou deu itmeans que està treballant i només té en memòria cau d'edat (mal) redireccions.

Si us plau, intenteu això i donar-nos la seva opinió - si és que encara no funciona, llavors he d'anar i comprovar que en el seu servidor.

magmf
06-07-10, 00:51
VBET les meves proves són en vBulletin 4.0.4pl1

i el seu codi



if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['p']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {


no està funcionant per a mi, però ...



if (isset($_GET['t']) && !isset($_GET['goto']) && false !== strpos($_SERVER['REQUEST_URI'], 'showthread.php')) {


està treballant molt bé ... ¿Té vostè alguna idea de si aquest codi es pot fer alguna cosa del seu codi?

vBET
07-07-10, 11:57
OK - Vaig a veure què condició enemic Anar a treballar també en el nostre costat. Segons tinc entès, en aquest moment vostè té vorking solució. Per tant, no és un tema urgent. Els asseguro que en la pròxima versió que s'inclou solució que funcionarà a la nostra i el seu servidor.

La diferència pot ser en la versió de VB - ens registrem en v 4.0.4 - anem a actualitzar una i una altra.

kamilkurczak
11-08-10, 12:42
ok, confirmat.
Solució teu està treballant en sortir per provar el fòrum també.
anem a treballar cap a una versió adequada i que s'inclouran en el nou relase.

vBET
11-08-10, 15:21
Bé, així que - si es confirma, llavors s'aplicarà Wil. Que s'inclouran en VBET 4.2.3:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1