PDA

Veure la Versió Completa: Resolt langtitle = sk] F.. bug?



mario06
17-06-10, 18:59
M'estic posant això en els temes recents en vBadvanced

langtitle = sk] F..

alguna esmena?

mario06
17-06-10, 19:00
Jo no vaig escriure tot el que en el post anterior, crec que hi ha un problema en aquest fòrum

Vaig escriure aquest


langtitle = sk] F..

vBET
18-06-10, 10:24
Hola:) No hi ha cap problema en el fòrum - que acaba de posar BBCode langtitle malament - sense tancar-la. Per tant - escombraries entra, escombraries surt. M'acaba d'editar els missatges per assegurar-se que no hi ha BBCode trencat:)

Sobre el tema de la versió VBET està utilitzant? Darrera versió de forma automàtica hauria de resoldre aquesta qüestió. Si us plau, URL de la pàgina exacta on es pot veure.

mario06
22-06-10, 00:29
es mostra com que només en el vBadvanced els últims temes traduïts

vBET
22-06-10, 17:30
No ha respost a la pregunta:) Si us plau, confirmi que VBET versió que utilitzeu. També si us plau marqui (o demanar vBadvanced equip) s'utilitza el ganxo vBadvanced global_complete durant la generació de la pàgina. Es requereix per VBET a resoldre'l de forma automàtica (fins VBET 3.3.3).

mario06
22-06-10, 19:36
3.3.4
No instal lar aquest plugin especial que vostè ha fet, suposo que sóc?

vBET
22-06-10, 23:13
L'especial és només per a la Dinàmica de VBA. Altres no ho necessiten. Pots si us plau assegureu-vos que aquest plugin que utilitzeu és d'usar el ganxo global_complete? Fa aquestes pàgines es tradueixen? Si us plau, dóna'm la URL a la pàgina on puc veure el problema.

vBET
05-07-10, 07:51
Si us plau, confirmeu no és mateix problema que vostè ha descrit aquí:

Si és així, anem a tancar aquest i seguir allà, perquè no hi ha més discussió.

vBET
07-08-10, 11:57
No hi ha confirmació - suposant que és el mateix problema i el tancament d'aquest. En cas que no és així, si us plau escrigui aquí i serà reobert.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET 4.10.1