PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Qualsevol es VBET treballar amb Nginx com proxy



bhanuprasad1981
13-06-10, 13:33
segons les recomanacions de vb.com vaig arribar Nginx instal lat en un servidor segur que és la càrrega s'ha reduït de 25 a 5 + El pitjor és traducció del lloc va deixar de funcionar del tot, em veig obligat a eliminar mod que em vaig comprar per millorar el trànsit en el meu: (

les dades del meu lloc: -

última vBulletin 4.0.3
vBSEO 3.5.0 versió preliminar
Apache 2.2.x
última Nginx proxy per servir contingut estàtic


gràcies per endavant:)

bhanuprasad1981
14-06-10, 18:05
no importa el tinc per treballar, alguns canvis al servidor pels administradors del meu servidor:)

vBET
14-06-10, 21:00
M'alegro que manegi aquest - de totes maneres pels altres: Sí VBET està treballant amb Nginx (confirmat en el fòrum del client). En les regles de la propera versió serà aplicat en el paquet. Per ara utilitzar aquests (necessitat d'aprovar en el directori del fòrum):


location /forums/ {

rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;

rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;


if (!-e $request_filename) {
rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}

}

if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
}

bhanuprasad1981
14-06-10, 21:07
és la regla de Nginx com proxy?

vBET
14-06-10, 23:01
Aquestes són les regles de Nginx. Jo no sé hi ha alguna diferència si ho està fent servir només com apoderat. Com vaig escriure arribem formulari de confirmació d'un dels nostres clients que s'està executant a D'acord en Nginx. Té algun problema amb aquestes regles?

bhanuprasad1981
15-06-10, 05:15
Crec que aquestes regles són per Nginx com a servidor web principal, tenim Nginx com a proxy de apache per servir contingut estàtic, ja quan vaig arribar a traduir que utilitza per obtenir l'error de porta d'enllaç de temps d'espera, els meus tècnics han fixat:)

vBET
15-06-10, 17:25
Val, - ho sento per la confusió;) i grans que el maneja. Pot compartir la seva solució amb els altres? :)

bhanuprasad1981
16-06-10, 09:27
era qüestió d'esperar Nginx temps, ho sento no puc revelar molt, ja que va ser manejat per la societat de gestió que només va respondre "que s'ha fixat" lol:)

Vetall
01-09-17, 08:00
Bon dia!

He Gnome com a proxy per Apache, aquestes regles no són de treball, obtenir error 500.

vBET
02-09-17, 10:00
Si us plau fil nou obert pel vostre assumpte i donar allà més detalls - quin regles utilitzes?
T'és utilitzant booth - Nginx i apatxe? Si tens apatxe proves ús .htaccess?

Si us plau descriure'l dins fil separat - això un és per altre assumpte de client i ell és ja va solucionar.
(A aquest moment veig les traduccions estan treballant bé en el vostre fòrum - si us plau proporcionar també URL a pàgina trencada)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1