PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Blocs fòrum Espectacles lantittle =.. a l'enllaç URL?



Jesh
07-06-10, 15:22
No estic segur però crec que això ho van arreglar? Fòrum blocs es mostren com:



"Moneta rasta , bet internete nieko nepavyko apie ja rasti , tai gal mazdaug kanors apie ja noreciau suzinot...
14 Hours Ago 11:39 PM
Padekit nustatyt..."

vBET
07-06-10, 18:21
Estic segur que estava arreglant alguna cosa així per langtitle. També una revisió no va ser posat en llibertat encara (solució ràpida es descriu en el tema). No estic segur que era la mateixa qüestió o no: confused:

El seu missatge és estrany, perquè no hi ha langtitle oberts i tancats lang BBCode - així que potser és només algú que escriu de la mà i hem trencat BBCode en el missatge que requereix una correcció manual ...

Jesh
08-06-10, 17:24
Estic segur que estava arreglant alguna cosa així per langtitle. També una revisió no va ser posat en llibertat encara (solució ràpida es descriu en el tema). No estic segur que era la mateixa qüestió o no: confused:

El seu missatge és estrany, perquè no hi ha langtitle oberts i tancats lang BBCode - així que potser és només algú que escriu de la mà i hem trencat BBCode en el missatge que requereix una correcció manual ...

És perquè és així com l'enllaç es mostra en el bloc.

http://www.jesh.com/Capture.JPG

vBET
10-06-10, 22:51
Aquest es va fixar en última versió. Quina versió està usant?

vBET
14-06-10, 23:12
No hi ha resposta - considera resolt. Tingueu en compte aquí si no:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1