PDA

Veure la Versió Completa: Ja fet Deixar part del títol dels articles de la CMS, sense traducció



trevis
26-05-10, 01:49
Com jo faig per a deixar part del títol dels articles en el CMS sense traduir?Vaig intentar el " and \" Però cap va funcionar. El &resultat eacute;s alguna cosa així:Títol de l'Article en el CMS: Esperant per "PX Deq Credit: send blkd"?
Títol en Anglès: Esperant "per PX Deq Crèdit: envia blkd"? - Correcte!Títol en&portugu egrave;s: Esperando "DEQ de PX Crédito: enviar" blkd? - ¡Incorrecte! La forma correcta és: Esperando por "PX Deq Crèdit: envia blkd"?.Molt obligat.

vBET
27-05-10, 06:18
En aquest moment no és compatible. Tenim BBCode notranslate però està treballant només en els missatges, no amb els títols. Vaig a passar aquest fil per funció de sol licitud i deixar en l'estat de compte.

VB no és fàcil en absolut per BBCode en els títols. També es talla títols en molts llocs i hem tingut molts problemes per fer langtitle de treball. Així que probablement no anem a donar suport pel que fa notranslate títols. Tot i així - tindrem això en compte.

vBET
10-08-10, 00:27
Això ja està acceptat i tenim una idea de la solució que permetrà a sortir de qualsevol part del títol no traduït. Consulti aquí per més detalls: També tingui en compte que es troba en estat acceptat.

kamilkurczak
15-12-10, 10:33
Hola,
Ja està fet.
Llegiu aquest post amb la solució:

prova!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1