PDA

Veure la Versió Completa: Instal lació



daguar
25-05-10, 00:10
He descarregat la versió gratuïta del seu m'agradaria utilitzar VBET mai entenen res de la configuració: confused: el bell i descriptiu com el tipus d'instal lació sento .... gràcies bona feina

vBET
25-05-10, 06:42
Bé, jo aposto a que vostè entén botó "Guardar", així que no hi ha manera que vostè no entén una cosa;)

Així que si us plau - en concret la part que no entén. Estarem encantats de ajudar-lo a:)

Tingueu en compte que també has de configurar com a mínim l'idioma per defecte fòrum per poder treballar amb VBET.

daguar
25-05-10, 23:35
vbulletin.org / fòrum / showthread.php? t = 220.886 He descarregat 4 episodis Tinc entès que vostè ha proporcionat l'enllaç de les 4 parts en el ftp enviar el seu bon treball .... et diuen exactament ...

vBET
20-07-10, 21:33
Si us plau, només cita el text que està escrivint i formen part en negreta que no és exacta understable.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1