PDA

Veure la Versió Completa: Integrar VBET amb vbMediaWiki



trevis
12-05-10, 16:34
Could you please post how to integrate vBET with vbMediaWiki (including changes in htaccess and other details)?

I'm having problems with this integration.

[]s!

vBET
12-05-10, 17:57
Jo no conec a aquest mod. Pot vostè descriure com està funcionant? ¿Té el seu propi subdirectori a la URL? Es genera una sortida sense necessitat d'utilitzar de global_complete ganxo (només s'imprimeix a la sortida)? Em pot donar la URL exacta on pugui veure-ho en acció?

També informat en el que ja estava tractant de fer per integrar això? ¿Ha utilitzat alguna manera insinua aquí: - ¿Quines?

trevis
12-05-10, 19:01
Jo no conec a aquest mod. Pot vostè descriure com està funcionant?
vbMediaWiki 4.0.2 RC 3 - Fòrum vBulletin.org (http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=235342)


¿Té el seu propi subdirectori a la URL?

mandela.org -> Fòrum Principal
mandela.org / wiki -> MediaWiki (amb la integració vbMediaWiki)


Es genera una sortida sense necessitat d'utilitzar de global_complete ganxo (només s'imprimeix a la sortida)?
No sé ... Puc veure el text correcte en la primera llengua.


Em pot donar la URL exacta on pugui veure-ho en acció?
mandela.org / wiki i triar dos idiomes


També informat en el que ja estava tractant de fer per integrar això?
N / A


¿Ha utilitzat alguna manera insinua aquí: - ¿Quines?
Vaig a

trevis
13-05-10, 00:05
Hello Michał,Jo vaig llegir i vaig intentar, però no vaig aconseguir ni col·locar les banderes en el \"navbar\" del MediaWiki :-(Existeix alguna oportunitat de vostè (amb tot el seu vast coneixement) ajudi en la integració del MediaWiki amb el vBulletin (usant el vbMediaWiki com pont)?Si no conegui o no hagi vist, aquest mod crea un single-sign-on per al vBulletin i per al MediaWiki, a més de deixar MediaWiki amb el mateix Skin del vBulletin. I el MediaWiki és una eina per a creació colaborativa de contingut, va ser usada com base del projecte Wikipedia.La idea és que els usuaris del forum puguin contribuir amb material per al Wiki en qualsevol idioma, així com en el forum. Si aquesta interacció no sigui possible en el moment, només d'haver-hi el vBET funcionant sense problemes amb aquest mod ja m'ajuda molt.Espero seu retorno.Una gran abraçada,Rafael Trevisan.

vBET
13-05-10, 18:45
OK - Veig que aquest model és l'ús global_ completa - Em vaig equivocar dient que probablement no sigui causa de "vbet_flag 'tema. Veig el tema i veig que els vincles es trenquen després de la primera traducció - els estan començant per '.' (Punt) - sense www. Si us plau, em PM accedir als detalls de la teva Admin CP i FTP - Vaig a veure el problema i corregir-lo.

trevis
13-05-10, 21:37
Les úniques opcions del vbMediaWiki són aquestes:http://www.mandela.org/vbMediaWiki.png

vBET
15-05-10, 01:03
Per desgràcia, aquestes opcions ens donen res. En aquest moment som conscients del problema, però no coneixen la causa. En el conjunt del diagnòstic i la correcció que necessiten tenir accés al teu fòrum.

trevis
15-05-10, 01:32
Per desgràcia, aquestes opcions ens donen res. En aquest moment som conscients del problema, però no coneixen la causa. En el conjunt del diagnòstic i la correcció que necessiten tenir accés al teu fòrum.
Creguin-me, jo sóc l'accés via FTP. Estic separant les àrees d'altres usuaris per a compartir l'accés. I va crear un usuari administrador perquè al meu lloc vBulletin. [] S Rafael.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1