PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Google mails que em



bhanuprasad1981
24-04-10, 20:37
Googlebot tingut problemes durant el rastreig del seu lloc Pdaapps (http://www.pdaapps.org/).

Googlebot trobat un nombre molt gran d'enllaços al seu lloc. Això pot indicar un problema amb l'estructura de la URL del seu lloc. Googlebot innecessàriament pot rastrejar un gran nombre d'adreces URL diferents que apunten al contingut idèntic o similar, o parts de rastreig del seu lloc web que no estan destinats a ser rastrejades per Googlebot. Com a resultat Googlebot pot consumir ample de banda molt més del necessari, o pot ser completament incapaç d'índex de tot el contingut al seu lloc.

Més informació sobre aquest tema: -

Googlebot ha detectat un nombre extremadament alt de les adreces URL al seu lloc - Ajuda de Webmasters Tools (http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=76401)

Aquí està una llista de URL de mostra amb problemes potencials. No obstant això, aquesta llista no inclogui totes les adreces URL problemàtica al seu lloc.


És necessari de preocupar de res?

vBET
25-04-10, 00:26
Si us plau:
1. Bloc de contingut irrellevant per robots.txt (veure aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-general-discussions/408-vbet-performance.html)
2. Entrada webmaster enllaços eines inabastable. I ens tingui en compte si es tracta d'alguna manera relacionats amb VBET.
3. Si vostè troba en el seu fòrum uns 'bucle' links on es veuen diversos codis d'idioma en el mateix enllaç - es nota a nosaltres.

PS.
També podria pensar en l'eliminació d'alguns enllaços sortints (igual que a Norton, McAfee), també té 5 banners d'anuncis a la seva pàgina principal (NOTA: això no es timó en aquest assumpte, però definitivament serà millor per al SEO).

bhanuprasad1981
25-04-10, 07:08
ok això és el que vaig fer: -
1. ha fet
2. Eines per a administradors web diuen que només 8 enllaços inabastable
3. No podia entendre

També he eliminat l'excés d'anuncis ara només dos anuncis de la bandera, treure Norton i McAfee enllaços


més suggeriments?

vBET
25-04-10, 19:57
Al voltant de 3. Si vostè troba el nostre lloc en el fòrum com enllaços / a / af / pl ... - Tingueu en compte que a nosaltres. El escric per si de cas, perquè VBET no ha de produir aquests enllaços (que es va corregir molt, molt temps enrere).

Pàgines en la seva majoria similar prové de calendari i pàgines de membres. Que ha bloquejat ara per l'arxiu robots.txt - crec que hauria de ser suficient. No hi ha més consells en aquest moment - perquè no es comprovi Google estarà encantat;)

bhanuprasad1981
28-04-10, 08:30
noooo el meu URL indexades per sota de + 80k a 14k, el que està succeint em preocupa: (el trànsit s'ha reduït massa: (

vBET
29-04-10, 01:10
noooo el meu URL indexades per sota de + 80k a 14k, el que està succeint em preocupa: (el trànsit s'ha reduït massa: (

Que bloqueja pàgines robot.txt - tot el que és a D'acord. Pàgines bloquejades s'eliminen de l'índex. I el trànsit de sota és només el trànsit que es va produir per robots en les pàgines que es bloquegen ara:) Així que tot és com ha de ser. Els robots no s'arrosseguen per no pàgines rellevants (menys trànsit fals - un millor rendiment del servidor:)) i no les pàgines pertinents s'eliminen de l'índex (menys la duplicació de continguts, el contingut més real en l'índex, SEO millor, i esperem últim PageRank es millorarà: )).

Sembla bo per a mi:)

bhanuprasad1981
29-04-10, 05:44
robots.txt estava al seu lloc els últims 3 mesos, per la qual cosa no pot ser qüestió: (URL real ha disminuït.

vBET
29-04-10, 22:25
robots.txt estava al seu lloc els últims 3 mesos, per la qual cosa no pot ser qüestió: (URL real ha disminuït.

Ho sentim - no he entès bé una de les respostes anteriors - Vaig pensar que vostè acaba de canviar robots.txt - que seria la causa del canvi de trànsit. Estàs segur que no es va fer recentment canvis a l'arxiu robots.txt - si us plau verifiqui la data de modificació de l'arxiu.

Encara em sembla la causa de la desaparició de les pàgines dels índexs. Ples en compte que Google no està canviant els seus índexs immediatelly. I 2-3 mesos per al període de reacció a canvis en el lloc són estàndard.

Ets capaç de determinar quines pàgines estan desapareixent d'índex - com espero que aquestes són les pàgines bloquejades per robots.txt i vostè pot estar tranquil. Així que si us plau determinar el que està desapareixent - potser per casualitat el que has demanat mitjançant el bloqueig de pàgines al fitxer robots.txt.

badawidollah
21-05-10, 12:44
Tinc aquest problema també ..
el mateix problema que tenim
el meu índex per sota de 134.000-128.000
i té correu electrònic de Google com el seu

meu mapa del generador no s'està executant aquest VBET

vBET
22-05-10, 23:14
Tinc aquest problema també ..
el mateix problema que tenim
el meu índex per sota de 134.000-128.000
i té correu electrònic de Google com el seu

meu mapa del generador no s'està executant aquest VBET

Et fa les instruccions deixades en guaret en aquest tema? Tingueu en compte que Google va a veure la majoria de les pàgines de contingut irrellevant, ja que la duplicació (és a dir, pàgines membre, Callendar, etc.). Per això és premsa per bloquejar abans que Google tindrà en compte que d'aquesta manera. Si us plau, utilitzeu robots.txt per bloquejar el contingut irrellevant i tingui en compte que el nombre de pàgines indexades per voluntat, perquè les pàgines bloquejades s'eliminarà de l'índex del que s'espera i bo.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1