PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Problemes després de l'actualització en v CMS només



brubros
14-04-10, 05:18
Vaig tenir el suport vBulletin actualitzar la meva instal lació de 4.0.3 en l'actualitat. Ara, quan faig clic a una bandera de traducció en el CMS que rebo un error d'enllaç trencat. Per exemple, si faig clic a la bandera finlandesa de traducció de Google Chrome informa d'un enllaç trencat, i suggereix que l'error es pot trobar aquí: / fòrum / vbet_flag-/ fòrum / fil / content /

Quan faig clic a la bandera de Finlàndia a la pantalla del fòrum, però, la traducció correcta apareix.

Suggeriments? Gràcies!

vBET
14-04-10, 23:08
VBET no ha estat provat en vBulletin 4.0.3 encara. Desafortunadament l'equip v canvis munt de coses, el que pot tenir efectes secundaris com la que tenen ara. Es posarà a prova en VBET v 4.0.3 matí i buscar la raó.

També podria vostè si us plau ens dóna adreça exacta a la pàgina on passa?

vBET
03-05-10, 22:52
Si no recordo malament això va ser resolt per PM - tema tancat.

VGF
20-05-10, 01:06
Tinc un problema similar ... com es va resoldre?

brubros
20-05-10, 05:26
La meva traducció ha deixat de funcionar en el CMS i una altra. Sembla que funciona bé en els fòrums. No he actualitzat qualsevol part del lloc, ni realitzat cap canvi de plantilla, ja que ha treballar per última vegada.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1