PDA

Veure la Versió Completa: VBET 3.0.0 ja disponible per als fòrums elegits



vBET
23-10-09, 15:29
Hola:)

Potser no ho sé, però VBET ja s'utilitza des de fa mesos per centenars de fòrums:) Molts amos del fòrum ho estan utilitzant i aprofitar els avantatges d'aquest producte únic. Molts d'ells també va donar suport VBET quan encara era gratis (si us plau, tingueu en compte que VBET 2.x encara està lliure - només té característiques molt menys que VBET 3.x).

I vull agrair a tots els propietaris del fòrum que van recolzar aquest producte. A partir d'avui VBET 3.0.0 està disponible per:
imported_silkroad, Megatr0n, sègol i nectons, CareyCrew, ghisirds, vitoreis, dai-kun, ciclorames, MOSZ, CThiessen, actolearn, Jaconi, andie215, yahoooh, Bollier, pollastre

Els noms d'usuari són de vbulletin.org i si vostè està interessat en els detalls veure aquí: Fòrum vBulletin.org - Veure Missatge Individual - v Empresa Traductor (http://www.vbulletin.org/forum/showpost.php?p=1896325&postcount = 720)

Gràcies a tots de nou i es diverteixen amb VBET 3.0.0:)

rstankiewicz
27-10-09, 23:22
Hola,

Hi ha alguna línia de temps estimat de la disponibilitat vBET3.0.0 's per a la compra? Tinc un client que està molt interessat en l'ús de la funcionalitat, i m'agradaria donar-los una estimació en línia de temps i cost.

Gràcies,
-Ray

vBET
29-10-09, 00:48
Ens agradaria que estigui disponible en 2 setmanes:) alguna cosa entre 2-4 setmanes és l'estimació més segur:)

rstankiewicz
29-10-09, 14:48
Moltes gràcies per respondre. Qualsevol paraula sobre el preu que es cobrarà per aquesta versió?

vBET
01-11-09, 16:17
El preu final no està definit encara, però vaig a afegir que estem planejant gran promoció per al primer mes de venda - 50% de descompte:)

vBET
06-11-09, 01:30
No és fàcil de dir per a mi, i mai vaig pensar que això es durà a terme, però: Ho sento que em va donar llicències lliures a les persones que desinteressadament m'han ajudat amb donacions

Acabo d'arribar de correus (es va traslladar a la tarda) amb el xantatge d'un tipus que no s'apliquen als grups esmentats, ja sigui que jo li donaré alguna oferta especial o es va a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org ... Jo estava molt feliç de donar-li el meu regal, per desgràcia, ara estic començant a lamentar causa de les accions d'algunes persones que volen que jo sigui deshonest amb el meu anunci, i fins i tot són amenaçadores que jo faci això ...

Que en realitat no era la meva intenció fer que algunes persones es comporten així. Em sap greu que no estic content per la meva regal més. I jo sento que l'empeny a algunes persones a aquests comportaments. Realment sona terrible, d'estar agraït per les persones que desinteressadament em van ajudar, va ser el meu error més gran en la gestió de VBET. Desafortunadament en aquest moment sento que és veritat ... : (

steve
06-11-09, 11:57
No és fàcil de dir per a mi, i mai vaig pensar que això es durà a terme, però: Ho sento que em va donar llicències lliures a les persones que desinteressadament m'han ajudat amb donacions

Acabo d'arribar de correus (es va traslladar a la tarda) amb el xantatge d'un tipus que no s'apliquen als grups esmentats, ja sigui que jo li donaré alguna oferta especial o es va a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org ... Jo estava molt feliç de donar-li el meu regal, per desgràcia, ara estic començant a lamentar causa de les accions d'algunes persones que volen que jo sigui deshonest amb el meu anunci, i fins i tot són amenaçadores que jo faci això ...

Que en realitat no era la meva intenció fer que algunes persones es comporten així. Em sap greu que no estic content per la meva regal més. I jo sento que l'empeny a algunes persones a aquests comportaments. Realment sona terrible, d'estar agraït per les persones que desinteressadament em van ajudar, va ser el meu error més gran en la gestió de VBET. Desafortunadament en aquest moment sento que és veritat ... : (

Estrany, el negoci és així. M'ha pres uns anys (potser 10) per aprendre a gestionar aquest tipus de coses amb eficàcia. Al meu parer és que la gent a prendre decisions de negoci per a tot tipus de raons, poques vegades són personal així que no els prengui com una cosa personal.

Les persones que compten gairebé sempre veure a través de reclams difamatoris o mentides. La majoria de la gent tindrà la suficient intel.ligència per fer la seva pròpia opinió, seria presumptuós pensar el contrari.

El que estem parlant aquí és efectivament 12 centaus per dia, no hi ha lleis en contra de vostè no acceptar 12 centaus per dia d'aquesta persona. Hi ha, però, les lleis de difamació en contra seu negoci, fer amistat amb un advocat: D

maxvb
14-11-09, 21:11
O em tindrà alguna oferta especial o que anava a escriure coses dolentes sobre mi en vbulletin.org
Només VBET no es preocupen per aquestes persones .. El seu comportament és molt dolenta i fora del seu negoci i la teva creativitat et desitjo sort:):)

vBET
14-11-09, 23:33
Només VBET no es preocupen per aquestes persones .. El seu comportament és molt dolenta i fora del seu negoci i la teva creativitat et desitjo sort:):)

Gràcies per les bones paraules:) De tota manera - que es creu, que la presa de discussió en diferents idiomes pot ser tan fàcil. Entenc que cada un a la seva pena: D

steve
03-09-14, 10:39
Gràcies per les bones paraules:) De tota manera - que es creu, que la presa de discussió en diferents idiomes pot ser tan fàcil. Entenc que cada un a la seva pena: D

molt cert!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1