PDA

Veure la Versió Completa: Banderes de traducció No Apareixent



mykkal
25-05-15, 05:17
He ininstal·lat la versió per a vb 3,8 i instal·la la versió lliure. I feia ininstal·lat les modificacions per vBSEO i llavors posar a l'API Yandex. Em posa les banderes en una localització de costum a la capçalera i no apareixen. Estic usant un estil de fill de l'estil per defecte vbulletin. Quan vaig veure la font no veig res a veure amb vBET

Aquí és un enllaç que pot mirar: pagar altre Talent - gos menjar Demo contractació gos amants per terme posició llarga (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)

El codi vaig utilitzar era:


<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>

Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Has habilitat vBET en AdminCP->Plugins & Productes->Dirigir Productes?

mykkal
25-05-15, 21:16
Has habilitat vBET en AdminCP->Plugins & Productes->Dirigir Productes?


Ahhh treballant ara.

mykkal
25-05-15, 21:21
Will aquest treball amb el default estil mòbil?

Fabiano
26-05-15, 01:55
Na vers&atilde;o M&ograve;bil n&atilde;o aparece un op&ccedil;&atilde;o de selecionar o idioma.

mykkal
26-05-15, 02:04
Na vers&atilde;o M&ograve;bil n&atilde;o aparece un op&ccedil;&atilde;o de selecionar o idioma.

huh? No sé què vas dir. Sóc capaç de visitar pre-va traduir les pàgines però jo necessiten una manera d'afegir les banderes a l'estil mòbil. 68% del meu trànsit és via smartphone, telèfon mòbil, o pastilla.

vBET Ha fet aquest abans. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-bandera-que mostra no-mòbil-estil.html?Mòbil=de punt destacat

Fabiano
26-05-15, 02:17
Na vers&atilde;o M&ograve;bil quando un pessoa vai se registrador, n&atilde;o aparece com banderes de idioma.

mykkal
26-05-15, 02:38
Na vers&atilde;o M&ograve;bil quando un pessoa vai se registrador, n&atilde;o aparece com banderes de idioma.

Correcte, no estan apareixent. Estic preguntant-me com a per aconseguir-los per aparèixer. Tens qualsevol idea? El meu lloc és MyModelTalk el càsting Lliure Demana Models i Actors! (http://mymodeltalk.com/jobs/)

mykkal
26-05-15, 15:23
Has habilitat vBET en AdminCP->Plugins & Productes->Dirigir Productes?

Martin, si us plau resposta. Necessito l'ajuda que aconsegueix aquest per treballar en l'estil mòbil. Està treballant en el meu desktop estil de nen. Però no el puc aconseguir per treballar en l'estil mòbil per ara. Si us plau ajuda. thx

Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
Per afegir una bandera a un estil mòbil:
1. Obert AdminCP->Plantilles & d'Estils->Director d'Estil->Default Estil->Editar plantilles->vbenterprisetranslator_banderes.
2. Estil de valor del canvi de Default Estil al vostre estil mòbil.
3. desar la plantilla.
Si vols afegir altre vBET plantilla (p. ex. afegir una bandera a va traduir missatges) llavors importar altre necessitat vbenterprisetranslator estils.

mykkal
26-05-15, 17:46
cal utilitzar-lo en més d'un estil a la vegada. L'estil mòbil és per a telèfons mòbils i només Mostra sobre detecció de smartphone quan un visitant visites del lloc. En cas contrari que veuen l'estil predeterminat vB4.

Com puc utilitzar-lo en més d'un encara en un moment?


Per afegir una bandera a un estil mòbil:
1. Obert AdminCP->Plantilles & d'Estils->Director d'Estil->Default Estil->Editar plantilles->vbenterprisetranslator_banderes.
2. Estil de valor del canvi de Default Estil al vostre estil mòbil.
3. desar la plantilla.
Si vols afegir altre vBET plantilla (p. ex. afegir una bandera a va traduir missatges) llavors importar altre necessitat vbenterprisetranslator estils.

mykkal
26-05-15, 17:57
Nevermind El vaig representar fora. Vaig copiar el vbenterprisetranslator estil per damunt a l'estil mòbil en comptes de canviar-lo de. Ara vBET feines en ambdós estils. Gràcies per la punta. Pots voler afegir això a la vostra documentació així que altres saben.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Després que importes una plantilla vBET a estil mòbil, pots posar el valor {vb:cru vbenterprisetranslatorflags} tots dos en estil mòbil i default estil. Les banderes no apareixen en estil mòbil, perquè en l'estil mòbil no va ser plantilla vbenterprisetranslator_banderes.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Nevermind El vaig representar fora. Vaig copiar el vbenterprisetranslator estil per damunt a l'estil mòbil en comptes de canviar-lo de. Ara vBET feines en ambdós estils. Gràcies per la punta. Pots voler afegir això a la vostra documentació així que altres saben.
Sóc feliç et podria ajudar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1