PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Incapaç d'ininstal·lar vbet sense trencar el fòrum



Simon Lloyd
18-02-14, 19:03
Hola nois,
Tinc una necessitat d'ininstal·lar vbet i ininstal·lava mitjançant admincp vbet ha desaparegut, tanmateix si intento suprimir arxius vbet fora meu servidor (estic intentant recuperar el meu servidor de fitxers estàndard només abans de reinstal·lar just el que necessito) que mata el meu fòrum!? Aquí està l'error que i aconsegueixen si I intenten treure arxius després que ininstal·lant mitjançant admincp:

Advertència: require(/home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [remà de paper]: fracassat per obrir corrent: cap tal arxiu o guia en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Fatal error: require () [remà de paper]: obertura fracassada exigia ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

He tret totes les normes vbet de. htaccess.

Algunes idees com curar això?

Salutacions,
Simon

Marcin Kalak
19-02-14, 10:04
Això sembla no traient alguns vBET plugin o no traient integració vBET amb alguns plugin. Teniu vBSEO? Intentar girar-se tots els ganxos/plugins (més informació (http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-3-8/vbulletin-3-8-questions-problems-and-troubleshooting/vbulletin-quick-tips-and-customizations/201532-disable-the-plugin-hook-system-globally)).

Simon Lloyd
19-02-14, 18:28
No tinc cap opció però per desactivar tots els plugins, tenia vbseo però he intentat desfer-se d'ella!, quan intento ininstal·lar vbet tinc tot tipus de qüestions, està fent tornar-me guillat!

Marcin Kalak
20-02-14, 14:42
Abans d'ininstal·lar vBET cal suprimir la seva integració amb vBSEO. Abans d'ininstal·lar vBET també intentar impossibilitar tots els ganxos en config. php (més informació (http://www.vbulletin.com/forum/forum/vbulletin-3-8/vbulletin-3-8-questions-problems-and-troubleshooting/vbulletin-quick-tips-and-customizations/201532-disable-the-plugin-hook-system-globally)).

Simon Lloyd
21-02-14, 13:02
Vaig a donar-li una altra oportunitat, s'ha ininstal·lat VBSEO així no sé quina integració et refereixes? Regles VBSEO han estat retirats de. htaccess. on més s'hauria d'estar mirant?

Marcin Kalak
21-02-14, 13:08
Si vostè ha tret vBSEO llavors vostè també treia integració vBSEO amb vBET.
Si us plau enviar-me uns detalls d'accés del PM a Admin CP i FTP. Comprovaré què està anant en allà :)

Simon Lloyd
21-02-14, 16:09
PM enviat:)

Marcin Kalak
26-02-14, 15:53
Abans d'ininstal·lar vBET heu d'eliminar tota la seva integració. He trobat el seu integració en modules/recentthreads.php en línies 255-260. Si vostè ha fet alguns altre integració amb vBET llavors suprimir-los.

Simon Lloyd
26-02-14, 16:57
Gràcies per que, em vaig oblidar la vbacmp, I ara es provar i netejar i ininstal·lar - ho farem saber com va!

Simon Lloyd
26-02-14, 17:06
Vbet ininstal·lat llavors començava a treure arxius vbet i aconseguia això:
Advertència: require([path]/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php) [remà de paper]: fracassat per obrir corrent: cap tal arxiu o guia en [path]/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Fatal error: require () [remà de paper]: obertura fracassada exigia ' / home/thecodec/public_html/forumz/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect.php' (include_path ='.: /usr/lib/php: / usr/local/lib/php ") en /home/thecodec/public_html/forumz/includes/init.php(304): eval () d codificar en línia 135

Simon Lloyd
26-02-14, 17:24
I havia de reinstal·lar els fitxers (però no el producte) per utilitzar el meu fòrums

Marcin Kalak
01-03-14, 11:13
Malgrat l'eliminació de vBET encara funciona. Seva vB també llança plugins desactivat. Aquest problema també es produeix en altres plugins, així que no és un problema de vBET. Té un plugin d'emmagatzematge en memòria cau? Si és així, esborrar la memòria cau. vB té l'obligació d'eliminar els plugins i sembla que ho feia perquè en AdminCP té cap plugins, però estan en la base de dades d'amagatall perquè ells són més carregat.

Simon Lloyd
02-03-14, 10:52
La qüestió era amb datastore/datastore_cache.php per alguna raó que va esdevenir Inwritable, així ho va fer writable i llavors ininstal·lava fina!

Marcin Kalak
03-03-14, 15:04
M'alegro que resolia el problema.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1