PDA

Veure la Versió Completa: Rendiment amb gran memòria cau



moman
07-02-10, 09:02
Actualment tinc el meu sistema configurat per esborrar tota la memòria cau cada setmana. Amb un caixet de buit, la meva base de dades és de 1.1Gb, mentre que amb una memòria cau plena, es tracta de 4,5 GB.

M'he adonat que com més gran sigui la memòria cau, major serà la càrrega del servidor de la meva mitjana rep. En un moment donat el meu fòrum té entre 650 i 1300 usuaris en línia, però, això no sembla afectar la càrrega tant com mida de la memòria.

Amb un gran memòria cau, la càrrega del servidor és 3.3 a 3.8, mentre que amb un buit, es manté en el rang de 2.0-2.5. Això no és dolent en absolut, ja que tinc un servidor de 16 nuclis, però em preguntava si aquest comportament és d'esperar amb la mida de la base de dades fluctuants!

Gràcies,
Adam

vBET
07-02-10, 23:28
VBET té índexs per a les taules de memòria cau i utilitza MySQL més ràpid motor de barret - MyISAM. Així que tenim les millors opcions per a la memòria cau de base de dades. Tota diferència que s'observa no és al costat de VBET, però a la banda de MySQL, que executa les consultes. Índexs que es dóna una resposta més ràpida i assegura que el temps de resposta no dramàticament amb major quantitat de dades. No obstant això MySQL ha de buscar més els índexs i com suposo que es necessita més recursos. És per això que s'observa més la càrrega del servidor.

També - quan la traducció està en la memòria cau, llavors es pren a partir d'aquí. Si no, llavors Google se li demana per a la seva traducció. Es necessita més temps, llavors, però el més probable té també menys recursos del seu servidor. Es necessita més temps perquè no hi ha comunicació amb el servidor de Google que pren temps, no hi ha traducció que porta temps i és l'enviament de resultats de Google al seu servidor, que també porta el seu temps. Es necessita menys recursos, perquè el servidor està a l'espera de la resposta passiva i quan s'arriba allà només és simple descompressió de la resposta. Obtenció de traducció de la memòria cau és molt, molt més ràpid - traducció ja està fet i és en el seu propi servidor, tot i així cal tenir la base de dades, la consulta ha de ser executat, MySQL té alguns de CPU i memòria per a això.

Suposant que - utilitzant la memòria cau és molt bona idea. Si vostè sent que el servidor té problemes amb què es pot experimentar a desactivar la memòria cau d'alguns idiomes i comparar el rendiment del servidor. No aconsellem a eliminar el cache del tot.

moman
08-02-10, 19:27
Això és el que jo esperava:)

El rendiment és bo en aquest moment, és només que mai la càrrega va ser molt superior a 2.0 abans de VBET. Crec que val la pena, però!

Sempre que la càrrega és inferior a 16,0, llavors el servidor no està gravat, així que crec que estan molt bé: D

Konstantin
18-02-10, 23:08
Hi ha una possibilitat o la necessitat d'emmagatzemar l'arxiu de memòria cau per reduir la càrrega en la base de dades MYSQL? utilitzar el llenguatge només 2 perquè el nombre de missatges en el fòrum d'una gran quantitat i no volen que les grans dimensions del lloc de dannyhBudet de base de dades amb vbet treball millor després d'instal lar nginx, eaccelerator? pensa sobre la redefinició del mòdul d'accelerar el seu treball en els fòrums de grans? Ús de memòria cau 1-2 GB en el meu cas no sortir. Potser hi ha una mica de treball optimizations? és possible posar el fòrum mòdul vbet 3.3.1 vb 3.8.4 + vbseo 3.5 RC2? per què és tan car versió sense drets d'autor? (220$) Utilitzant vbet 2.4.3 i comprar vbet 3.3.1. El meu fòrum és venda d'enllaços per a l'intercanvi de SEO. Referència de drets d'autor produblirovannaâ a 15000 pàgines per a mi no és adequat-90 $ està disposat a pagar però 220$-lo molt

vBET
18-02-10, 23:35
Hi ha una possibilitat o la necessitat d'emmagatzemar l'arxiu de memòria cau per reduir la càrrega en la base de dades MYSQL serà si el lloc amb vbet treballar millor després d'instal lar nginx, eaccelerator? pensa sobre la redefinició del mòdul d'accelerar el seu treball en els fòrums de grans? Memòria cau d'ús mida 1-2 GB en el meu cas no hi ha sortida. per què tan car versió sense drets d'autor? (220$) Utilitzant vbet 2.4.3 i comprar vbet 3.3.1. El meu fòrum és venda d'enllaços per a l'intercanvi de SEO. Referència de drets d'autor produblirovannaâ a 15000 pàgines per a mi no és adequat-90 $ és disposat a pagar però 220$ és molt mnogo ús només 2 llengua perquè el nombre de missatges en el fòrum d'una gran quantitat i no volen que la mida gran de la base de dades

Estem planejant afegir també memòria cau d'arxius en VBET. Perquè en aquest moment la nostra prioritat i la majoria dels esforços estan en vBET4.0 que no tenen un calendari per a la funcionalitat d'arxiu de memòria cau. Si us plau, recordi que vostè pot personalitzar els idiomes de treball amb la memòria cau. Així que si vols pots utilitzar memòria cau només per a algunes de les traduccions que es fan disponibles. També tingui en compte que la versió de pagament de VBET han millorat de memòria cau de base de dades pel que és més ràpid que en la versió gratuïta. Hi ha també altres millores en la versió de pagament - en general és més ràpid i pren menys memòria. Ja tenim clients que estan utilitzant amb èxit en els taulers de grans dimensions.
No hem fet proves de rendiment amb Nginx accelerador perquè no es pot comparar.
Tingueu en compte que la compra de llicència de marca lliure, no és obligatori i sempre es pot actualitzar la seva llicència després.

Konstantin
19-02-10, 01:52
Gràcies per la seva resposta. Nginx és un servidor com apatxe. Li aconsello que llegeixi - memòria cau funciona millor en php + Nginx + eAccelerator i la seva VBET pot ser molt més ràpid

vBET
19-02-10, 03:09
Gràcies per la seva resposta. Nginx és un servidor com apatxe. Li aconsello que llegeixi - memòria cau funciona millor en php + Nginx + eAccelerator i la seva VBET pot ser molt més ràpid

En aquest moment estem molt a prop de vBET4.0 alliberament i tenim molta feina amb això. Si desitja que la prova VBET en Nginx, si us plau, fil obert nous en la sol licitud de característiques. Si Nginx corre php llavors VBET treballarà allà. Una qüestió - Per utilitzar la traducció d'enllaços SEO i torni a gravar les regles serà necessari. Tenim els preparats només per apatxe a l'arxiu htaccess en aquest moment, però si no són capaços d'escriure a partir de apache per Nginx llavors sempre es pot utilitzar els enllaços amb els atributs del llenguatge -. Això és molt fàcil. Vostè pot experimentar amb la versió gratuïta per evitar qualsevol problema inesperat abans de comprar un pagament.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1