PDA

Veure la Versió Completa: Sobre les taules de memòria cau a la base de dades



Cybershaolin
31-01-10, 08:24
Només una pregunta com aquesta, què passa si jo no ús de memòria cau en absolut en VBET? És és estalviar per esborrar totes les taules relacionades amb la memòria cau? Em vaig adonar de moltes noves taules (156 taules en comparació amb tres taules en la versió 3.2.2!) S'han afegit a la meva base de dades en relació amb la funcionalitat de memòria cau ...

vBET
31-01-10, 19:36
No té sentit per eliminar-lo. No es pot utilitzar memòria cau en aquest moment, però potser en el futur. Taules buides, no s'utilitzen no tenen absolutament cap impacte en el rendiment del sistema.

Cybershaolin
31-01-10, 23:15
Jo no la vagi a utilitzar, ni tan sols en el futur. Però, la meva pregunta no era per preguntar si hi havia un impacte en el rendiment del sistema o el rendiment VBET o no, que jo no discutir sobre ... Només volia una resposta simple si pogués eliminar les taules o no. Jo només vull saber si això deixarà de VBET de treball si no l'ús de memòria cau en absolut.

Això és per raons personals i el meu entendre, això és tot. Tinc les meves raons per no tenir una gran quantitat de taules en la meva base de dades, es pot entendre això?

Cybershaolin
02-02-10, 03:28
Per tant, és segur? Només una resposta clara si us plau? :)

vBET
02-02-10, 22:56
Nosaltres no ho vam provar, però que jo sàpiga el codi ha de ser segur. Abans que s'utilitza la memòria cau que no sempre es comprova que es troba. Així que si vostè l'ha inhabilitat després VBET mai ha d'anar al codi de les consultes de la memòria cau. No és "hauria", perquè com he escrit que no ho provem.

Cybershaolin
07-02-10, 00:53
Gràcies. Et deixaré saber si mai ho intento.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1