PDA

Veure la Versió Completa: Correu electrònic de Google



Michael
19-01-10, 23:10
El meu nom és Adam Feldman, i jo sóc un director de producte de Google. Veig que s'ha subscrit a una clau per l'API AJAX de Google fa algun temps i que té un lloc web o aplicació que fa ús de la clau en el costat del servidor (REST) sol.licituds.

Per tal d'ajudar a prevenir problemes legítims que s'originen a partir d'una única adreça IP de ser classificat com consultes automatitzades, ara estem oferint un paràmetre URL nova que pugui ser utilitzat per identificar l'usuari final que demana la consulta. Vostè recordarà que les condicions d'ús requereix que totes les peticions de l'API es va fer en nom d'una acció de l'usuari final, i aquest nou paràmetre, "userip, ha de ser inclòs amb totes les peticions del costat del servidor per ajudar a assegurar que el seu ús de l'API no és identificat erròniament com l'abús.

És aquest agregat en VBET?

Gràcies

tavenger5
19-01-10, 23:47
Acabo de rebre el mateix correu electrònic. Des la mort de la propietat intel.lectual és una nova característica de l'API, dubto que sigui inclòs en VBET encara.

bhanuprasad1981
20-01-10, 06:09
Jo també tinc aquest correu electrònic, què he de fer?

vBET
21-01-10, 12:58
No s'inclou - no són capaços de predir el futur i afegir alguna cosa que no es hi ha en el moment de la producció;)

El que ha de fer - simplement esperar nova versió, el recolzarem allà:) No hi ha pressa - no és necessari.

ALEX
25-03-14, 09:38
Realment és un bon senyal per aconseguir relacionats amb la publicació el vostre compte de correu Google.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations