PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Prohibit de Google?



tavenger5
18-01-10, 17:39
He estat tenint problemes amb els processos de apatxe atrapats en estat de treball després d'actualitzar la nit anterior. De moment no puc fer res per traduir. Fins i tot he intentat tornar a 3.2.2. Processos només es sentin allà fins que em surt un error de porta d'enllaç 504 de temps d'espera.

És possible que Google ha prohibit a través d'IP? Si és així com puc saber?

Tot estava funcionant bé fins que la meva memòria cau s'esborra amb l'actualització: (

tavenger5
18-01-10, 18:15
Vaig trobar la resposta: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html # post9

El problema és que el meu servidor és només donar una resposta de "temps d'espera d'entrada 504". A part d'això veig molt, molt dels processos de apatxe a la W (de treball) afirmen que tenen un llenguatge URL. No hi ha dades que s'escriuen a la memòria cau. : (

tavenger5
18-01-10, 18:57
Molt bé - crec que ho he descobert. En alguna part he passat per alt completament. El meu firewall!
Hauria d'haver sabut que 1.000 's de les sol licituds d'un minut s'ha provocat una situació en el meu firewall. Com a resultat, el meu servidor bloqueja Google dels resultats de tornada! DOH!

Crec que tot està funcionant bé ara.

vBET
19-01-10, 20:22
Molt bo escoltar:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1