PDA

Veure la Versió Completa: Resolt vBET assumpte menor de traducció Manual



gopalmm2
05-08-12, 00:47
Hey Xicots. Haig de dir, sóc realment impressionat amb la traducció manual per ara. Ha treballat dins tots els navegadors que utilitzo. El problema únic per mi és jo no pot semblar per utilitzar la característica en la pàgina d'índex del meu fòrum. Sembla per treballar damunt totes altres pàgines, només no en la pàgina de casa de l'índex (l'Editar l'opció no ve amunt en la pàgina d'índex). És allà qualsevol manera de fixar aquell assumpte? O és que part de l'assumpte de llavors ençà és encara dins etapa de testatge de la BETA?

Altre que que, no semblo per tenir trobat qualssevol assumptes importants per ara amb la traducció manual. Així que, feina gran :fresc:!

Salutacions,
gopalmm2

vBET
05-08-12, 22:05
Més probablement no hi ha algun conflicte en fòrum de youf. Si us plau PM detalls d'accés a l'administrador CP i FTP - vaig a comprovar-ho en el seu costat.

vBET
12-08-12, 11:23
Gràcies per la informació. Només connectat i l'habilitat manuals traduccions en la seva pàgina principal. Anar a alguns traducció i com veig l'editar cordar-se Mostra i funciona correctament. Si us plau fixi's que l'editar cordar-se apareix només sota prova que es pot traduir. Si vostè té Fòrum anglès i està a anglès pàgina, llavors no hi haurà cap Editar cordar-se sota normal text - no pot traduir d'anglès a l'anglès (encara pot veure no editar botó si alguns provar és dins langtitle o lang BBCode).

Si us plau confirmar que sigui correcte o descriure en més detalls en el que està malament. L'analitzava en l'òpera.

gopalmm2
12-08-12, 21:52
Estic utilitzant firefox i ara mateix i el problema encara existeix. També m'adonava que la pàgina principal també no es tradueixen en absolut, i quan no es tradueix, l'editar botó també no apareix. Fils s'estan traduint i editar botó hi apareguin. Això no era el cas abans que millorés. Tot el que feia per actualitzar era FTP els arxius i per damunt escriure el xml. Hi ha una altra cosa que havia de fer per millorar? Crec que millorava des d'un 4.4.6 a la 4.5.1

gopalmm2
12-08-12, 22:08
Correcte, pot ser que no estava clar, ho sento. L'assumpte és que l'editar cordar-se juntament amb traduccions desapareixen a la pàgina d'inici de fòrum i els enllaços fòrum. Tan aviat com me n vaig a un fil, la traducció ve cap amunt de i l'editar botó ve cap amunt de massa.

Trist i gràcies.

vBET
13-08-12, 11:26
OK - veig que la pàgina principal no és traduït. Vaig a investigar això.

vBET
13-08-12, 15:47
L'assumpte de traducció resolt - va ser l'assumpte de configuració. He canviat el valor de vBET > memòria cau de base de dades > deixar de mirar x fracassos - això va fer que la memòria cau no va ser utilitzat perquè hi ha massa traduccions desapareguts (el límit de traducció de Microsoft s'arriba ja a - quan omple la memòria cau més llavors vostè serà capaç d'assignar un valor més baix per a aquest paràmetre d'optimització).

Ara estic comprovant l'assumpte de botó Edita.

vBET
13-08-12, 16:18
Estic en el camí. En aquest moment vaig saber que l'escriptura de Java és afegit i executat. Botó no Mostra o a les leas no en lloc visible - l'assumpte es pot relacionar amb alguns CSS - encara treballant-hi.

vBET
14-08-12, 17:35
OK. He trobat la raó i corregir-lo. Si us plau comprovar i confirmar. Jo posaré el destret ràpid llavors - per descomptat això s'inclouran en la pròxima alliberament.

gopalmm2
14-08-12, 17:42
Funciona! Awesome! : D: D: D

Moltes gràcies pel seu temps i esforç.

vBET
14-08-12, 17:57
Correcte - així que s'inclouran en la pròxima alliberament.

Per a una solució ràpida:
1. Obri l'arxiu clientscript/vbet/vbet.script.js
2. Cerca:


var $edit_button = $("<span id='editCache_frame_button' style='position:absolute;'><div class='vbet_editCache_frame_button'>"+$('#vbet_edit').attr('title')+"</div></span>");
var new_top = offset.top+10;
var new_left = offset.left+25;

$('body').append($edit_button);
$edit_button.offset({ top: new_top, left: new_left});

3. Substituir per:


var new_top = offset.top+10;
var new_left = offset.left+25;
var $edit_button = $("<span id='editCache_frame_button' style='position:absolute;z-index:1000;top: "+new_top+"px; left: "+new_left+"px;'><div class='vbet_editCache_frame_button'>"+$('#vbet_edit').attr('title')+"</div></span>");

$('body').append($edit_button);

basketmen
15-08-12, 07:17
Correcte - així que s'inclouran en la pròxima alliberament.

Per a una solució ràpida:
1. Obri l'arxiu clientscript/vbet/vbet.script.js
2. Cerca:


var $edit_button = $("<span id='editCache_frame_button' style='position:absolute;'><div class='vbet_editCache_frame_button'>"+$('#vbet_edit').attr('title')+"</div></span>");
var new_top = offset.top+10;
var new_left = offset.left+25;

$('body').append($edit_button);
$edit_button.offset({ top: new_top, left: new_left});

3. Substituir per:


var new_top = offset.top+10;
var new_left = offset.left+25;
var $edit_button = $("<span id='editCache_frame_button' style='position:absolute;z-index:1000;top: "+new_top+"px; left: "+new_left+"px;'><div class='vbet_editCache_frame_button'>"+$('#vbet_edit').attr('title')+"</div></span>");

$('body').append($edit_button);



Estimat Michał, què és damunt ràpidament fixar per de fet?

El meu traduït forumhome està mostrant l'editar botó, només algun cop no mostrant el traduït cache, fins i tot ja traduït abans que, tan què ha de i fer?

vBET > memòria cau de base de dades > deixar de mirar després de x fracassos, la seva omissió stilll

vBET
16-08-12, 11:16
Hola. Aquest fil és per gopalmm2 assumpte. Si tens l'assumpte nou complau just fil nou obert en aquesta secció, des d'aquest assumpte és ja va considerar solucionat i confirmat per autor de fil.

En breu - establir el paràmetre a valor més alt o impossibilitar (0). Si necessita més ajuda en això - si us plau, obrir el seu propi fil pel seu propi tema i estarem encantats d'ajudar vostè :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1