PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Pàgines no traduir amb l'excepció de pàgina d'aterratge principal en fòrum



evankreiner
18-06-12, 19:59
Hola, per alguna raó les pàgines interiors del meu fòrum no traduiran quan I colpeixen un botó de bandera. Per alguna raó només es tradueix si em va colpejar una bandera a la pàgina del fòrum principal.

Tinc PHP5.2 també. Si puc traduir a la pàgina principal, llavors es traduirà pàgines posteriors, però els usuaris no es pot traduir en pàgines si arriben a qualsevol de les banderes.

Gràcies per ajudar-te.

Aquí és el que la pàgina principal que s'assembla URL:
Domain/Forum.php

Les pàgines interiors Fòrum té aquest aspecte:
Domain/forumdisplay.php?f=2

m_jankowski
18-06-12, 21:07
Hola,

forumdisplay.php?f=11 & amp; language = pl & amp; language = pl & amp; language = fr & amp; language = es

El No hauria de semblar això. Podria complaus marca segur T'ha instal·lat i configurat vBET correctament.

evankreiner
19-06-12, 19:48
He provat alterant mentre molts enquadraments mentre podria per aconseguir això per treballar, pot pago el 30$ per tenir algú agafa un aspecte i alterar qualsevol cosa necessari?

m_jankowski
19-06-12, 21:18
Naturalment pots comprar aquest servei AQUÍ (http://www.vbenterprisetranslator.com/purchase.php?Fer=integració) i cuidarem de tots Els vostres assumptes.

Quan aconsegueixes confirmació de pagament, si us plau pm em detalls d'accés ple a ftp admincp i vbseo.

evankreiner
21-06-12, 01:23
Adquirit i info enviat - gràcies! No som actualment utilitzant vbseo

evankreiner
23-06-12, 00:12
Hola, les banderes són encara no laborable - però el dropdown treballa gran. Si visites el fòrum i mantenir el default llengua, llavors clic en "Studs" o qualsevol sub-fòrum, llavors clic un de les banderes, la llengua no canvia.

vBET
23-06-12, 11:31
Hola.

Estic agafant sobre el vostre cas. Trist per l'assumpte. Mentre veig les pàgines són traduïdes. Si us plau dir-me necessites més ajuda amb assumpte de traducció? Si no excepte altre assumpte existeix - si us plau mantenir un rosca per un emet. En aquest fil dins títol veig que les pàgines no són traduïdes, però veig aquells són. Així que fa l'assumpte encara existeix o no? :)

vBET
07-07-12, 14:50
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure en aquest fil :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1