PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Google v2 api no sent marcat tan disponible fins i tot encara que és



tavenger5
15-02-12, 20:58
com el títol diu. "Ús de Google només" es posa a cap

tavenger5
15-02-12, 21:26
He d'assenyalar que cap altre proveïdor estan disponibles en aquest moment ja que estic endevinant que el dia es va arribar. Google està disponible, però això no és ser marcats com a tals.

r.dziadusz
16-02-12, 19:56
Si us plau córrer proves per google. El tens dins:
vBET Va descarregar arxius -> -no-upload -> eines -> googleapiv2prova.php
Col·locar-lo dins et carpeta d'arrel del fòrum i mostrar-me resultats

tavenger5
16-02-12, 20:02
Començant prova de traducció per API de Google v2
Resultat de prova: { "error": { "errors": [ { "àmbit": "usageLimits", "raó": "accessNotConfigured", "missatge": "Accedeix No Configurat" } ], "codi": 403, "missatge": "Accedeix No Configurat" } }
Prova d'error:
Temps de connexió (ms): 502.209960938


Quin és estrany perquè no he canviat qualssevol enquadraments en la consola d'API del Google

r.dziadusz
17-02-12, 22:09
En primer lloc:
La traducció de Google API v2 havia estat treballant abans d'accured d'error, o no funcionava de beggining?
Si solia funcionar, haurem de contactar amb el servei de Google si no, podria si us plau, en primer lloc comprovar:

-Si la facturació és activat a través de la consola d'API
-Si vostè té vBET configurated correctament

També he trobat una altra solució possible:


és que ho vaig fer de tant en tant Translate api servei només

Vostè podria intentar girar-se de tant en tant

tavenger5
17-02-12, 23:07
-Google v2 translate API treballat bé abans de la meva última rampa a l'última versió
-Facturació està habilitada
-Clau d'API i tot partits en vBET, no hi ha altres escenes diferents de google d'ús només s'han canviat
-He intentat apagar l'api i en

r.dziadusz
21-02-12, 00:06
Tan correcte, vaig a escriure Google en el seu nom, o li agradaria fer-lo pel seu propi?

tavenger5
21-02-12, 19:56
Si pogués fer això, seria genial. Deixi'm saber si necessiteu qualsevol altra informació.

r.dziadusz
22-02-12, 00:01
Correu sender s'està esperant la resposta

tavenger5
22-02-12, 03:30
Anteriorment va escriure un missatge a un grup de Google i s'assembla a algú de Google l'arreglava. Problema resolt!

r.dziadusz
22-02-12, 20:22
Feliç d'ajudar-lo a:)

yuriygorlov
19-09-12, 03:18
Tinc aquest problema també :-(((test de partida per a la traducció de Google resultat de l'API v2Test: {"error": {"" errors: [{"domini": "usageLimits", "": "accessNotConfigured de la raó", "": "accés a missatge no configurat"}] "codi": "missatge" 403,: "l'accés no és configurat"}} error de prova: temps de connexió (ms): 77.92724609375

Marcin Kalak
19-09-12, 10:31
Tens un correctament va configurar vBET? Té vas comprovar Google APIs Consola?

Marcin Kalak
02-10-12, 17:15
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure aquí.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1