PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Google continua indexar pàgines traduïdes després d'ininstal·lar



Wulf
13-02-12, 19:43
Ininstal·lava vBET fa molts mesos i Google encara està tractant de les pàgines d'índex.

Jo estava llegint aquest http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2489-uninstall-results-2.html fil però aquestes 2 normes d'addició al meu arxiu. htaccess que no sembla que estigui treballant.


RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/$ / [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|hy|az|eu|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|ka|de|el|ht|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|ur|vi|cy|yi)/(.*)?$ /$2 [L,QSA]


A més, sembla millor a Google que les pàgines no són allà ja en comptes de redirigint. Jo estava llegint aquest post al Webmasterworld i un codi de resposta que 410 HTTP_GONE sembla ser el camí a seguir.

http://www.WebmasterWorld.com/forum30/29823.htm

El que necessito afegir al meu arxiu de htaccess per aconseguir això? Vaig a necessitar un fitxer robots. txt també?

r.dziadusz
14-02-12, 23:08
Si vostè si us plau em podria mostrar el seu arxiu. htaccess sencer?

Wulf
15-02-12, 04:41
Em vaig trobar el problema. [L, QSA] should be [L, R = 301]

També vaig a afegir un fitxer robots. txt per rebutjant tots aquests directoris ser indexats per motors de cerca. Estic copiar-lo aquí en cas que algú més ho necessita. Això la forma correcta de maneig això, oi?


User-agent: *
Allow: /
Disallow: /zh-TW/
Disallow: /cs/
Disallow: /fi/
Disallow: /et/
Disallow: /ru/
Disallow: /hu/
Disallow: /ca/
Disallow: /sl/
Disallow: /tl/
Disallow: /de/
Disallow: /it/
Disallow: /hy/
Disallow: /ms/
Disallow: /mk/
Disallow: /yi/
Disallow: /ar/
Disallow: /lv/
Disallow: /th/
Disallow: /eu/
Disallow: /ja/
Disallow: /ur/
Disallow: /ht/
Disallow: /pl/
Disallow: /af/
Disallow: /hi/
Disallow: /gl/
Disallow: /bg/
Disallow: /nl/
Disallow: /el/
Disallow: /vi/
Disallow: /ka/
Disallow: /ro/
Disallow: /sk/
Disallow: /zh-CN/
Disallow: /sr/
Disallow: /en/
Disallow: /az/
Disallow: /id/
Disallow: /iw/
Disallow: /hr/
Disallow: /cy/
Disallow: /tr/
Disallow: /sw/
Disallow: /pt/
Disallow: /fr/
Disallow: /sq/
Disallow: /ga/
Disallow: /fa/
Disallow: /no/
Disallow: /be/
Disallow: /es/
Disallow: /lt/
Disallow: /uk/
Disallow: /ko/
Disallow: /da/
Disallow: /sv/
Disallow: /mt/
Disallow: /is/

r.dziadusz
15-02-12, 20:40
Sí mirar bé per al seu fòrum. Té qualsevol pregunta addicional sobre aquest assumpte?

Wulf
15-02-12, 21:11
Gràcies per l'ajuda, això pot ser tancat.

raymond
05-05-12, 05:21
Això és un wulf bona suggeriment.
Ja que les pàgines no són ja allà, ens hauria d'evitar els robots de visitar aquesta pàgina.
No obstant això, un 301 permanent redirigir són necessàries per persones que visiten vell enllaços es portaran a l'enllaç nou en canvi.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1