PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Després que Upgrading a VBET354 -- traduccions ja no treballant



Noob
18-01-12, 16:16
Només millorava des de 353 a 354, i tot ha anat bé. Després d'actualitzar, ara mostra que les traduccions ja no està treballant, i disponibilitat de proveïdor, és tot el conjunt a "No".
Anteriorment, havia v2 de Google, Microsoft i Apertium treballant amb tecles correctes d'API.

Jo també avís en el vBet opcions Principals, tinc un error:

Error:
Destination of your forum has to start with "/"

El meu fòrum es llista en l'arrel de domini (forum.domain.com) amb cap directori.
Si vaig tractar de simplement posar un "/" a la caixa, llavors diu:

Error:
Destination of your forum could not end with "/"

No està segur de si això està relacionat amb les traduccions no funciona?

r.dziadusz
18-01-12, 17:32
Hola


El meu fòrum es llista en l'arrel de domini (forum.domain.com) amb cap directori.
Si vaig tractar de simplement posar un "/" a la caixa, llavors diu:
No posar "/" simplement deixar-lo en blanc

És només un avís, l'enquadrament és salvat fins i tot amb aquest missatge, també aquí és un ràpidament fixar per aquest bug: fixar (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-informant/2743-4-4-6-bug.html#Correu11562)

Sobre el seu primer número, veure "impossibilitar" API és quan vostè té temporal assolit els seus límits, comprovat en cada 10 minuts, torneu a executar la prova per a v2 api de google i Microsoft (quin l'està utilitzant: "vell un" o Microsoft per Azure) més probablement això no és un error, però amb molt de gust vaig a ajudar a esbrinar el que està malament

Noob
18-01-12, 21:26
Estava utilitzant un vell... deixi'm provar els serveis de traducció cel... will be back soon.

Gràcies!

vBET
23-06-12, 21:17
Així que com l'és? Fa l'assumpte encara existeix?

vBET
07-07-12, 14:47
Cap resposta - va considerar l'assumpte és anat. Si no si us plau escriure en aquest fil :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1