PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Submenús amb llengua situat en consulta url no estan



mario06
09-01-12, 07:52
Problema: Submenús amb llengua situat en consulta url no estan mostrant.
Obrir un nou fil com li va preguntar.
Salutacions

r.dziadusz
09-01-12, 23:24
Hola
Estic comprovant la seva situació, però si us plau sigui pacient, com ho fem suport no internacionalitzats oficial la versió de vBulletin que els i necessiten una mica de temps per trobar i fixar el seu problema

r.dziadusz
10-01-12, 21:51
Hola
Després que alguns reasearch sé quin és el problema. En la vostra versió en vBET allà algun vBulletin bug:

NOTA: Aquesta integració es va fer les pàgines d'arxiu per a ser capaços de traduir, però amb l'excepció d'arxius sub-fòrum de pàgines - no hi ha error en vBulletin que no permeten fer això.


No podem fixar aquest assumpte. També, mentre vaig escriure en el vostre altre fil, el vostre fòrum, espera subforum feines bé. Agafar un aspecte:
Clic (http://www.all-unlock.com/archive/Índex.php/?Llengua=ar)

Si encara aconseguies qüestions sobre aquest assumpte si us plau pregunta, si no marcaré aquest fil va tancar

r.dziadusz
10-01-12, 21:52
Hola
Després que alguns reasearch sé quin és el problema. En la vostra versió en vBET allà algun vBulletin bug:

NOTA: Aquesta integració es va fer les pàgines d'arxiu per a ser capaços de traduir, però amb l'excepció d'arxius sub-fòrum de pàgines - no hi ha error en vBulletin que no permeten fer això.


No podem fixar aquest assumpte. També, mentre vaig escriure en el vostre altre fil, el vostre fòrum, espera subforum feines bé. Agafar un aspecte:
Clic (http://www.all-unlock.com/archive/Índex.php/?Llengua=ar)

Si encara aconseguies qüestions sobre aquest assumpte si us plau pregunta, si no marcaré aquest fil va tancar

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations