PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Aconseguint errors en PHP



tavenger5
08-11-11, 20:37
PHP error Fatal: Classe 'vB_Temps d'execucióde Plantilla' no fundar dins /públic/de lloc/de la casa_html/inclou/vbenterprisetranslator_funcions.php En línia 338

PHP error Fatal: Trucada a undefined funció vbet_doRedirect() dins /públic/de lloc/de la casa_html/inclou/vbenterprisetranslator_ganxosde funcions.php En línia 933

Gaire idees per què? Això és amb la versió més tardana 4.4.4

r.dziadusz
08-11-11, 21:05
Primer error de PHP
Pot si us plau ens dónes exacte url que provoca aquest error o quan apareix, si pots no representat el fora i l'haurà de comprovar damunt lloc

Aproximadament segon error l'haurà de comprovar dins el meu fòrum de prova

tavenger5
08-11-11, 21:59
No sóc exactament segur el que URL aquests va venir de. Apareixen per ser passant diversos temps un dia.

r.dziadusz
09-11-11, 12:06
Necessito saber-lo així que podria si us plau m'envies els vostres detalls d'accés per mi per comprovar-lo?


EDITAR
Sobre aquest error:
PHP error Fatal: Classe 'vB_Temps d'execucióde Plantilla' no fundar dins /públic/de lloc/de la casa_html/inclou/vbenterprisetranslator_funcions.php En línia 338
Era capaç de reproduir, i aquí hi ha un ràpidament fixar per tu
NOTA: Això no és provat:
Complau arxiu obert
Inclou\\vbenterprisetranslator_funcions_vbseo.php
I busqui aquesta línia:

$encoded = urlencode(vbet_getReEncoded($title)); - Si no vas fer qualssevol canvis en aquest arxiu va suposar per ser dins línia 121
I abans que això és línia posat aquest codi:

require_once(DIR. '/includes/class_core.php');


Sobre el segon error no el puc reproduir tan necessito accés al vostre ftp per investigar-lo

r.dziadusz
11-11-11, 15:38
Un més cosa:
ANOTAR això no és provat!
PHP error Fatal: Trucada a undefined funció vbet_doRedirect() dins /públic/de lloc/de la casa_html/inclou/vbenterprisetranslator_ganxosde funcions.php En línia 933

Trobar aquesta línia dins inclou/vbenterprisetranslator_ganxosde funcions.php:

vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), false, false);
I posat abans que el:

require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php');

Si us plau dir-nos és aquesta solució útil per tu

tavenger5
11-11-11, 16:34
Vaig aplicar els canvis. Aquells errors ara apareixen per ser anat, però ara tinc un nou un:

PHP error Fatal: Trucada a undefined funció vbet_createURL() dins /casa/cellphon/públic_html/inclou/vbenterprisetranslator_ganxosde funcions.php En línia 934

Necessitem un requerir_una vegada que(DIR. '/Inclou/vbenterprisetranslator_funcions_url.php'); Abans que allò?

r.dziadusz
11-11-11, 17:08
Sí, trist per tot el problema has fet front a

tavenger5
11-11-11, 17:15
De fet, quan afegeixo el damunt jo aconseguint:

PHP Parse error: error de sintaxi, final inesperat dins /casa/cellphon/públic_html/inclou/vbenterprisetranslator_ganxosde funcions.php En línia 937

Sóc bastant segur tot l'apropiat } i ; és allà. Sembla això ara:



if ($redirectLanguage) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_redirect_utils.php');
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url.php');
vbet_doRedirect(vbet_createURL($redirectLanguage), false, false);
}

r.dziadusz
12-11-11, 10:36
Podria si us plau em mostres línia 937, també si us plau nota que aquesta classe de PHP parse l'error sovint ocorre quan l'arxiu és canviat durant el fòrum és damunt.
Tan si us plau control si l'error encara està existint o espectacles només pocs temps en el temps canvies l'arxiu - i complau remeber que temps de servidor pot ser diferent que el vostre

r.dziadusz
26-11-11, 11:44
Cap resposta, el considera solucionat, si encara vols preguntar qualsevol qüestió sobre aquest assumpte marcaré aquest fil obre un altre cop, per qualsevol altre fil nou si us plau obert

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1