PDA

Veure la Versió Completa: Acceptat Si l'API torna cap resultat, codi d'error de retorn proveïdor en comptes del valor nul



brubros
06-10-11, 19:49
Seria bonic (i estalviar vBET un munt de problemes) si una crida d'API no retornar un resultat traduït que a les menys el codi d'error de proveïdor és proporcionat per la qual cosa està clar que vBET ha fet la seva feina i el problema és amb el proveïdor. Una utilitat autònoma serà bonic, però després d'haver els mateixos resultats proporcionats directament en el moment de la pretesa traducció seria millor.

vBET
06-10-11, 21:18
Entenc que li agradaria veure l'error de proveïdor en lloc de text no traduït quan la traducció no està disponible. Tingueu en compte que els rastrejadors del veurà també. Així doncs, en aquest cas hem d'enviar encapçalat que diu que l'error de passar, per evitar la indexació de la pàgina amb el missatge d'error. A més, si aquesta pàgina s'han error només que no serà bo per als usuaris finals. Tingueu en compte que de vegades el contingut de fil s'està emmagatzemada en memòria cau, només canvia alguna cosa al voltant de (en hores exemple es mostra en el fòrum, o si té algunes caixes a la dreta / esquerra) o que acaba de succeir nova resposta - pel que són capaços de mostrar fil traduït Crec que és millor que simplement mostrar un missatge d'error quan el 99% de la pàgina es pot mostrar com traduït.

No entenc la teva última frase. Si us plau, descrigui més.

vBET
06-10-11, 21:41
Possible solució - ja tenim paràmetres especials que es mostra només per a administradors quant de temps esperar servidor per proveïdor extern de forma de traduccions. Podem utilitzar el mateix paràmetre per mostrar que els proveïdors estan marcades com a persones amb discapacitat (ho pot aturar-se a administrador CP) i que es va utilitzar per traduir. De tota manera només està disponible només per a administradors i administradors poden comprovar-lo sense missatge en producció (Admin CP - > vBET - > disponibilitat de proveïdors de traduccions)

brubros
07-10-11, 18:48
No entenc la teva última frase. Si us plau, descrigui més.
M'estava referint a googletest.php que es descriu en un dels seus FAQ. És una eina d'admin bo però no l'alerta usuaris regulars que existeix un problema potencial.

Sí, bo pensar en relació amb les preocupacions d'indexació. La damunt pantalla informes d'aquest error en una pàgina ha de ser un tret que un administrador pot engegar o fora globalment, crec.

D'acord - > "així som capaços de mostrar traduït fil crec que és millor que només Mostra missatge d'error quan el 99% de la pàgina es pot mostrar com traduir."

brubros
07-10-11, 18:57
Sí, això seria útil. Vaig tenir problemes per veure el servidor traducció visualització temps, no obstant això, perquè la pantalla passa rabent per tan ràpidament, així que podria ser bo inserir un 'premeu qualsevol tecla per continuar"o alguna cosa semblant.

També... alguna cosa molt estrany acaba de passar. Em vaig tornar a el 'mostrar velocitat' opció ara mateix una altra vegada i ara pot veure el text complet de tots els meus articles CMS una altra vegada. Tinc molt més testatge per fer, i això pot tenir a veure amb el meu amagatall de navegador o el fet que estic connectat com admin. No sé encara. Però jo volia portar això a la seva atenció.

Actualització - cap, alguns CMS pàgines enllaçades des de la pàgina d'inici encara no mostrar.

UPDATE 2 - el comportament entre ser connectat com a administrador i sense identificar és diferent. Articles que es poden veure plenament traduït (o fins i tot només en la llengua de partida) exhibició per a l'administrador quan la mateixa pàgina que es mostren per un Comentaris dels clients. Espero que això ajudi.

brubros
07-10-11, 19:15
Sí, això seria útil. Vaig tenir problemes per veure el servidor traducció visualització temps, no obstant això, perquè la pantalla passa rabent per tan ràpidament, així que podria ser bo inserir un 'premeu qualsevol tecla per continuar"o alguna cosa semblant.

vBET
08-10-11, 12:02
Si us plau, descriure el seu temes en independent fil que aquest lloc és per a la sol·licitud de futur. Si us plau, no es barregen discussions o es perdran.

En aquest moment jo entenc que podem afegir informació sobre el que els proveïdors estan disponible si opció per mostrar l'hora de traducció és disponible.

Per als seus problemes si us plau obri nou fil per a cada tema.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations