PDA

Veure la Versió Completa: Suport a CMPS vBadvanced



Hangman
21-12-09, 11:21
Hola, seria genial si vBadvanced CMPS seria compatible amb. El portal es troba en el index.php, de canviar l'idioma d'aquí, llavors la terra de la pàgina d'inici del Fòrum (en el meu forum.php). Així que tinc la pàgina del portal a traduir. Gràcies i salutacions, Hangman

vBET
22-12-09, 00:14
Hola,

estem pensant en donar suport mods més populars que tindran especial d'integració. En aquest moment tenim molta feina en la versió 3.3.0. Després que es va fer la integració amb vBulletin 4.0 i després posarem la nostra atenció en altres mods.

Tot i això estem disposats en tot moment per donar suport als autors mod que li agradaria integracions es van fer, responent als que el codi es necessita i on s'ha de posar.

jaryx
12-01-10, 18:40
Com pot fer que parsowany les pàgines vbcmps.ps.To langtitle és la continuació del fil s'esmenta en aquest tema: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/troubleshooting/194-mod-co%C5%9B-dzia%C5%82a-nie-richtik.html

vBET
13-01-10, 23:33
M'alegro que voleu continuar amb el teu it aquí:), generalment necessita trobar un lloc on mod estableix valors per títols/fi Les, que llavors exhibicions i llavors afegir el següent fragment de codi (de vegades has de modificar-lo encara-aquí estan encantats d'ajudar vostè com algú tindrà el codi zanużony). Introduïu el codi addicional directament en el codi de la moda més simple, encara que no és necessàriament el millor.Degustar codi per pujar (cal canviar el nom de la variable que representen el títol de $title):


if (strpos($title, '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$title = vbet_parseTitle($title);
}


A mesura que pot ser necessari un petit canvi aquest codi - en el cas si el títol es talla, però només puc mostrar el codi a veure qui és vostè zanużyć.

jaryx
19-01-10, 06:50
Feia: D com us va escriure una mica havia modificar el codi.L'expressió $title que era necessari activar el $thread [títol] en la línia 253 en el fitxer recentthreads (Fòrum arrel/mòduls /) he afegit el següent codi:



// Langtitle
if (strpos($thread['title'], '[/langtitle]')) {
require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$thread['title'] = vbet_parseTitle($thread['title']);
}



És gairebé tot. : cool: Tinc un petit problema amb això. : p si l'esmalt al meu fòrum a "temes recents" està escrit sobre en rus, canviant la llengua al rus, vaig rebre una pàgina blanca en blanc. (Altres idiomes estan treballant bé.)

vBET
19-01-10, 20:34
Tinc un problema petit amb això. : pJeżeli en el meu fòrum anglès "Temes recents" situats sobre escrit en rus, canviant la llengua en rus que em sembla una pàgina en blanc. (Altres idiomes estan molt bé.)
(A) que apareix en tota la informació en els registres del servidor? Podeślij si us plau un vincle exacte a la pàgina de "Temes recents" i escriure sobre exactament què feu clic per veure aquesta pàgina blanca.

jaryx
19-01-10, 21:34
(A) que apareix en tota la informació en els registres del servidor? Podeślij si us plau un vincle exacte a la pàgina de "Temes recents" i escriure sobre exactament què feu clic per veure aquesta pàgina blanca.
Va resultar que blanc pàgina només apareix en el meu FireFox;) Galetes...Però tinc un problema. Després d'afegir el codi abans que el nom ja no em sembla a mi les paraules [langtitle = Malauradament, com canviar llengua, temes escrits en una llengua estrangera no es tradueixen i encara estan en anglès. Tema escrit originalment en rus: "возьмите us лигу" tant en l'idioma polonès, rus i tots els altres vbcmps pàgina mostra com: "prendre en la Lliga"


http://fifa.pes.com.pl/

Resolt. Fins tonto d'admetre, però jo estic corrent vB Optimise i probablement només memòria cau no actualitzis i a causa d'aquests problemes.Gràcies per la seva solució. :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations