PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Si el títol de fil es supera mitjançant la inserció de les coses langtitle trencar



tavenger5
12-09-11, 22:24
Em vaig adonar que si algú publica un fil en un altre idioma que està just per sota dels personatges min pel títol de fil, i les etiquetes langtitle passa aquest límit, els cargols de la pantalla de la rosca en forumdisplay, els resultats de cerca, i en l'últim missatge si mateix. El mateix passa si un títol de fil es tradueix, algú respon al fil, i 'Re:' envia el títol de l'entrada al seu límit de caràcters.

No puc mostrar un exemple d'això perquè havia de arreglar en el meu fòrum. Estic segur que si pot repetir aquí, si vostè entra en un títol just per sota del límit de la rosca personatge del títol que es tradueix en l'idioma per defecte.

r.dziadusz
13-09-11, 11:04
Podria vostè si us plau, ens mostren un problema, perquè em costa entendre quan apareix el problema

tavenger5
13-09-11, 16:44
El problema és quan "langtitle 's'insereix en el títol del fil, que no reconeix el títol del fil límit de caràcters. Si l'etiqueta es talla i no es tanca correctament, es trenca la pàgina on aparegui el títol.

r.dziadusz
14-09-11, 10:05
Ok, però no puc reproduir aquest problema en el meu fòrum de prova, el meu [langtitle] mai es talla.
Podria vostè si us plau envieu-me informació detallada sobre aquest problema. Quin és el seu límit de longitud langtitle, i la durada de l'accent suposa que (en quin idioma) per trencar la línia?

tavenger5
17-09-11, 19:46
el meu límit de longitud del títol va ser de 85, però es va incrementar a 100. Així, per exemple, si l'usuari introdueix un títol que va ser de 95 caràcters, llavors langtitle etiquetes que ho enviaria per sobre del límit. El sistema truncat l'etiqueta de tancament langtitle el que es tradueix en la ruptura del disseny.

r.dziadusz
18-09-11, 20:01
Ok hem estat capaços de reproduir aquest problema, i ara estem treballant en això

vBET
20-09-11, 08:41
Hola. Vaig ser capaç de reproduir-lo. Va ser molt difícil de reproduir i em va fer voler treballar en una altra cosa. Va ser dur, perquè és error vBulletin. VBET utilitza vbchop vBulletin funció, el que suposa per tallar cadena d'acord a la longitud desitjada amb seguretat (tenint en compte els caràcters codificats). Per desgràcia ha vBulletin error aquí i per als missatges que es codifiquen fora de perill UTF-8 (i personatges com CODI #;) dóna resultats incorrectes.

Enviem l'informe d'errors per vBulletin (bug vBulletin (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-13177)) i fixar va crear ràpid al costat VBET. Així que ara VBET detecta si ja va tornar vbchop resultat i el talla a un ho desitja. També hem de detecció senzilla de comprovar quina carta codificada en format & # Codi, no es va reduir a la meitat i si és així, llavors l'última paraula es talla també (només per trobar un espai final). Si us plau, mireu una solució ràpida a continuació.

Quick Fix:

Obrir / includes / vbenterprisetranslator_functions_detection.php
Cerca:

$title = vbchop($title, $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12).'[/langtitle]';
Substituir per:


$desiredLength = $vbulletin->options['titlemaxchars'] - 12;
$title = vbchop($title, $desiredLength);
if (strlen($title) > $desiredLength) {
$title = substr($title, 0, $desiredLength);
$lastOpen = strrpos($title,'&');
$lastSpace = strrpos($title, ' ');
$lastClose = strrpos($title,';');
if ($lastOpen!==false && $lastSpace!==false && $lastClose!==false && ($lastSpace < $lastOpen) && ($lastOpen > $lastClose)) {
$title = substr($title, 0, $lastSpace);
}
}
$title .= '[/langtitle]';



Això s'inclourà en la propera versió.

vBET
20-09-11, 23:02
Tingueu en compte que anteriorment post ha estat editat per proporcionar una solució ràpida més sofisticada (la solució d'assumpte de la reducció en la lletra del medi en format & # Codi;). Així que si vostè ia aplicar la solució anterior es pot considerar la utilització d'un real, o simplement esperar que la nova versió:)

tavenger5
22-09-11, 01:49
Gràcies Michal - Jo sabia que alguna cosa estava passant. La solució ràpida també donen compte de les respostes, així? De vegades, el "re:" el va enviar per sobre del límit.

vBET
22-09-11, 09:34
No ho comprovi. Si es troba aquest tema encara existeix, en aquest cas, poseu-vos en contacte amb nosaltres i nosaltres ens encarregarem d'això:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1