PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Alguns URL perfil (no-Anglès) dur a perfil d'administrador



avinashiitd
09-08-11, 15:30
Em vaig plantejar llavors aquest problema estrany d'algunes URL perfil (no-Anglès), la qual cosa el perfil d'administrador en el meu fòrum

Tinc vBulletin 4.1.5 amb VBET 03/04 instal lat, juntament amb Matías 3.6. No estic segur de per què estic fent això.

A més, vull que la pàgina de registre dels camps a omplir en anglès o almenys el nom d'usuari whould estar en Anglès només per evitar aquestes qüestions. Alguna idea sobre com fer-ho?

vBET
09-08-11, 17:29
Si us plau, URL exacta de la pàgina de perfil on el problema existeix.

No entenc què és exactament el que vols fer amb la pàgina de registre. Que és omplert pels usuaris no automàticament ...

avinashiitd
09-08-11, 17:59
Bé, tinc la resposta ABT la pàgina de registre dins de vBulletin. No és gran cosa ara. Jo volia els noms d'usuari que consisteixen únicament en Anglès AZ caràcters i números 0-9. Has de ara.

Amb això, el meu altre problema també es resol. Gràcies de totes maneres.

vBET
09-08-11, 18:21
Gran:) Gaudeix de VBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations made by vBET Translator 4.10.1