PDA

Veure la Versió Completa: / Fòrums annexat al nom de domini en el lloc



myandy99
20-07-11, 21:11
Matías 06/03
vBulletin 3.6.8
VBET 2.3.x
Matías mapa

He instal lat la versió gratuïta d'una prova i he trobat la traducció funciona molt bé!

No obstant això, no és un problema important a la URL:

El meu lloc és un lloc de xarxes socials (xxx.com URL) integrat amb un fòrum vBulletin v3.6.8 (xxx.com URL / fòrums).

. Després d'instal lar VBET i els canvis realitzats arran del fòrum htaccess, em vaig trobar amb un problema - una vegada que tria una traducció, no puc tornar a xxx.com xxx.com com totes les adreces URL es converteix ara en el xxx.com / fòrums.

Per exemple URL xxx.com / index.php? Pàgina de música = ara es converteix en xxx.com / fòrums / index.php? Page = música i per tant, la part de xarxes socials d'aquest lloc és completament trencat, com totes les URL que es redireccionen als fòrums: vBulletin.

I, la URL del fòrum, que va ser xxx.com / fòrums, no es converteix en xxx.com / fòrums / fòrums.

Si desactiveu el seguiment d'URL, problema anterior s'ha anat, però la traducció automàtica també s'atura, que no és el que vull.

Poso / fòrums com a paràmetre Directori de fòrums en els entorns VBET, i vaig seguir les instruccions per al canvi. Htaccess per als usuaris de Matías.

Què m'estic perdent?

vBET
20-07-11, 23:37
Això pot ser causat per una configuració incorrecta. Tingueu en compte que el paràmetre Fòrum directori s'hauria d'utilitzar quan el seu fòrum utilitza subdirectori a la URL quan és real subdirectori (no virtual - com per exemple feta per Matías). Això està clarament descrit en la descripció del paràmetre.

Així que assegureu-vos que vostè té aquest dret. Si us plau, netejar el seu paràmetre Directori de fòrums i veure l'ajuda.

myandy99
21-07-11, 02:51
La URL del meu fòrum és xxx.com / fòrums i per això he afegit / fòrums al directori de VBET Fòrum de configuració.

L'eliminació d'aquesta no ajuda. Després de l'eliminació d'aquesta, la direcció del fòrum, quan la traducció es selecciona, es converteix en xxx.com / cs / fòrums (cs és un llenguatge), donant com a resultat un enllaç trencat.

Aquí està el meu htaccess al directori / arrel dels fòrums.:


# Comment the following line (add '#' at the beginning)
# to disable mod_rewrite functions.
# Please note: you still need to disable the hack in
# the vBSEO control panel to stop url rewrites.
RewriteEngine On

# Some servers require the Rewritebase directive to be
# enabled (remove '#' at the beginning to activate)
# Please note: when enabled, you must include the path
# to your root vB folder (i.e. RewriteBase /forums/)
#RewriteBase /

RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

# RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\.xxx\.com
# RewriteRule (.*) http://www.xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.xxx\.com$
RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/$1 [L,R=301]

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?)?)$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]



vBET
21-07-11, 13:26
Jo vaig entendre malament abans, perquè d'aquesta descripció:

Per exemple URL xxx.com / index.php? Pàgina de música = ara es converteix en xxx.com / fòrums / index.php? Page = música i per tant, la part de xarxes socials d'aquest lloc és completament trencat, com totes les URL que es redireccionen als fòrums: vBulletin.

Ara ho entenc. Tot està bé - només versió gratuïta VBET no suport a la traducció de continguts externs - tradueix només fòrum. URL: xxx.com / index.php pàgina de música = està fora de fòrum perquè es trenqui. VBET versió lliure es tradueix només el contingut del fòrum. Res més.

Versió completa VBET tradueix el contingut generat fora de fòrum amb vBulletin - es pot veure en el nostre fòrum. Veure contingut aquí:
http://www.vbenterprisetranslator.com/
o aquí
http://www.vbenterprisetranslator.com/downloads.php
i jugar amb la traducció.

Si encara no entenen el tema - si us plau envieu-me URL exacta de la pàgina que fa qüestió.
Si ho entenc bé -, llavors la resposta és: VBET lliure no són compatibles amb la traducció de continguts fora de fòrum, va pagar un suport fora de les pàgines generades amb el motor de fòrums vBulletin.

PS.
En les seves regles htaccess per VBET en lloc equivocat -. Aquests han de ser JUST ABANS normes mcloud - cap altra regla ha d'estar entre VBET i les regles de Matías.

myandy99
21-07-11, 15:05
Sí, els meus regles són les regles abans de Matías.

Vaig a comprar una versió comercial. ¿Cal desinstal lar la versió lliure i instal lar la versió comercial?

vBET
21-07-11, 20:47
Sí - Si voleu tenir la versió comercial llavors primer cal desinstal lar la versió lliure - és suficient per desinstal per CP Admin.

També tingui en compte que. Htaccess regles canviaran.

myandy99
11-08-11, 20:17
Hola he comprat la versió comercial, versió lliure i desinstal lar 3.x instal la versió comercial Els treballs de traducció, però tinc exactament els mateixos problemes que amb la versió gratuïta.

Vaig haver de apagar URL de seguiment en cas contrari es converteix en URL xxx.com / fòrums / fòrums quan navego.

A més, un altre problema encara existeix. - Després d'afegir les regles del URL en la part davantera de les normes de Matías al htaccess, Matías enllaç mapa està trencat. Tinc pàgina no trobada pel meu URL del lloc. L'eliminació de totes les regles VBET faria la feina URL del lloc nou, però això no és una solució.

M'estic perdent alguna cosa?

vBET
11-08-11, 20:26
Mapa del lloc per tenir normes vigents per moure VBET lloc apropiat. Simplement no les instruccions de guaret - en la instrucció que ha descrit clarament a posar regles VBET JUST ABANS normes vbseo.php i el va posar davant de les regles del lloc al seu lloc. També assegureu-vos que vostè té regles per a la versió de pagament - un lliure té regles diferents. Treure les velles regles i posar-ne de nous en el seu lloc apropiat + afegir directori fòrum per primers 2 regles (tal com es descriu en les instruccions). Si no se segueix el treball - si us plau enviar tot el contingut canviat htaccess ..

Sobre / fòrums / fòrums - ¿què és el que ha establert per CP Admin -> VBET -> Inici -> Directori del Fòrum?

myandy99
11-08-11, 21:14
Ok, gràcies. He resolt el problema d'enllaç trencat mapa. No obstant això, el .. / fòrums / problema fòrums encara existeixen. I sí, em vaig posar / fòrums al CP Admin -> VBET -> Inici -> Directori del Fòrum. Sense establir fòrums en els que el camp de la traducció ni tan sols el treball - que portaria a una pàgina que no existeix.

myandy99
12-08-11, 00:45
Aquí està el meu actual htaccess en xxx.com / fòrums d'arrel.:


# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
# Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
# Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
# El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
RewriteEngine On

# Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
# Habilitat (treure '#' al principi per activar)
# Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
# A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
# RewriteBase /

RewriteBase / fòrums /

RewriteCond% {} HTTP_HOST ^ www \\. Xxx \\. Com $
RewriteRule ^(.*)$ http://xxx.com/forums/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / index.php [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / fòrum / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

Com podeu veure, he hagut de treure
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA] de. Htaccess per fer la feina mapa de l'URL. És que el que se suposa que he de fer? No recordo que vaig llegir en qualsevol part de la seva instrucció que he de eliminar les regles de Matías al fitxer. Htacess per fer URL mapa seguir treballant. Seria aquesta la pota meu Matías?

vBET
13-08-11, 01:25
Hola. No me'n recordo d'eliminar les regles de Matías en les nostres instruccions, perquè no està a les nostres instruccions i que mai se li va demanar que ho faci. Que es va encarregar d'eliminar les velles regles VBET (de la versió gratuïta) i posar noves regles VBET (a partir de la versió completa) en el lloc apropiat. No ha de treure les regles de vbseo.php. Ho sento si les meves instruccions anteriors, no estava clar.
També l'eliminació de normes Matías no li farà mal al seu fòrum, perquè les regles són VBET abans vBSEO normes i aquestes són les mateixes regles (només per a arxius diferents), de manera vBSEO regles no estan actius tota manera.

Sobre / fòrums / fòrums d'emissió:
1. Vostè té mal primeres 2 regles VBET - s'estableix que / fòrum en lloc de / fòrums - si us plau corregir aquest
2. Si encara no funciona si us plau corrent aquesta línia en el seu arxiu htaccess.:

RewriteBase / fòrums /
3. Si segueix sense funcionar - si us plau, em PM accedir als detalls de la teva Admin CP, CP Matías, FTP - Vaig a comprovar que en el seu lloc.

myandy99
13-08-11, 18:52
He provat la seva 1 i 2, però encara el mateix problema.

I, m'acabo d'assabentar de la traducció només funciona a la casa de fòrum, no en les petjades individuals. Igual que tu PM'ed amb la informació que necessita. Gràcies

vBET
14-08-11, 12:08
Anar-hi ara.

vBET
14-08-11, 12:22
Vostè va tenir mala configuració per:
Domini principal fòrum - que suposa que ha de ser utilitzat només quan s'està utilitzant sub-dominis no sub-carpetes
Tipus d'enllaç - no s'ha modificat per mcloud

També li havia apagat el seguiment de la traducció.

És tot un valor apropiat i ara sembla estar funcionant bé:) Si us plau, comprovar i confirmar.

myandy99
14-08-11, 17:38
Per desgràcia, no està funcionant del tot - el problema dels fòrums / fòrums encara existeix. Per exemple, després d'anar al fòrum i feu clic en una traducció, l'altre fòrum no s'agreguen enllaços un fòrum / / en ells i els va trencar tots. Per exemple, ara es converteix en http://xxx.com/index.php?page=music http://xxx.com/forums/index.php?page=music. En aquest cas, fins i tot la pàgina principal fòrum s'ha equivocat enllaç - es converteix en http://xxx.com/forums/forums

I, com he dit abans, a dalt / fòrums / fòrums problema s'anirà només si s'apaga el seguiment d'URL i per això vaig apagar el seguiment d'URL.

vBET
14-08-11, 21:36
Jo veig els enllaços. Si us plau, només fer que els vincles absoluts en lloc de relatius. Per tal d'establir allà http URL completa ... i així successivament. També tingui en compte que VBET és capaç de suport a la traducció de les seves pàgines fora de fòrum si aquests són generats utilitzant el motor de vBulletin. Vostè haurà d'integrar aquests. Vegi aquí per instruccions de com donar suport a la traducció de les pàgines fora de fòrum: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq-2.html # post1546

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations