PDA

Veure la Versió Completa: Rebutjat Com configurar un botó d'editor de BBCode producte?



forosmb
16-07-11, 14:53
Jo visc en una regió bilingüe que comparteix espanyol i català com a llengües.

Espanyola s'estableix com a idioma per defecte del fòrum, però molts usuaris context pot canviar d'espanyol a català en funció de la rosca / fòrums estan visitant.

Molts usuaris es beneficiarien d'un botó d'editor de missatge que acaba d'inserir BBCode català de productes en els missatges desitjats.

....

He tractat d'afegir aquest botó a mà, però el text només s'insereix en el missatge (BBCode) i no s'executa com comanda de productes.

Hi ha una solució senzilla per això?

<a href="http://img220.imageshack.us/img220/1208/editorm.jpg" target="_blank"> http://img220.imageshack.us/img220/1208/editorm.jpg </ a>

vBET
18-07-11, 12:15
No són possibles solucions simples per al problema que té:
1. Activar la detecció automàtica d'idioma (opcions VBET en Admin CP) - els usuaris només s'escriuen missatges i VBET l'opacitat en lang BBCode automàticament
2. Obligar als usuaris crear el seu propi idioma per defecte (també l'opció de VBET) - quan l'usuari ha establert el seu idioma per defecte que l'idioma de fòrum VBET després afegir automàticament a l'opció d'editor BBCode (no com el botó, però com botó de ràdio - emboliqui en un llenguatge o no) - es pot veure com funciona, fins i tot en el nostre fòrum - acaba d'establir l'idioma per defecte perquè no sigui Anglès (ús Panell de Control).

Si us plau, digui el que vostè necessita més ajuda? :)

vBET
24-07-11, 21:17
No hi ha resposta - considera resolt. Si no és així si us plau escrigui aquí:)

forosmb
08-08-11, 22:17
Gràcies per respondre.

Cap d'aquestes solucions s'adapten 100% a les meves necessitats però.

No m'agradaria que la meva força als usuaris triar l'idioma en el perfil, ja que la majoria d'ells canviar l'idioma d'escriptura entre els fils o temes.

D'altra banda, google acte detectar l'idioma no s'ajusta bé. Només s'aplica als missatges marcats com [idioma] i amb la majoria dels usuaris sense llenguatge perfil assignat, d'aquesta manera no és funcional.

Tinc una altra qüestió rellevant, que és que el llenguatge, un cop s'ha seleccionat en el perfil que es pot revertir el "no seleccionat". Insisteixo que els meus usuaris no tenen un ús de la llengua fixa o perfil (es tracta d'un context bilingüe real) i després de realitzar proves de configuració que veure un asignation fix que pot revertir. Que anàvem a necessitar una solució per això.

El meu suggeriment de botó de llenguatge de codis en l'editor és més flexible i ofereix functionlity més "a la carta" als usuaris des del meu punt de vista.

També han de ser conscients que l'addició dels Grups d'Usuaris secundària la manera en què el seu producte s'afecta molt sovint a grups d'usuaris de configuració àlbums. "0" per defecte per a la grandària de la imatge àlbums mida mitjana il limitat i overides qualsevol altre preset Possible àlbum d'usuaris. És part de la mecànica vBulletin grups d'usuaris, però el millor seria crear grups d'usuaris nou llenguatge amb alguns fixos sense permís infinita àlbum mida.

Gràcies pel seu suport.

vBET
09-08-11, 18:04
Google detecció automàtica només funciona per als missatges que no s'etiqueten com [idioma] (no és necessari per comprovar si ja està establert). Es porta a terme per establir [idioma] per al missatge de l'usuari de forma automàtica i funciona per a tots els usuaris, sense importar el que hagin establert el seu llenguatge per defecte o no. Que mal entès com funciona. Si creus que funciona malament, no el fòrum - si us plau fil obert noves tema nou.

Si us plau, obre nous temes del seu nous temes - això ens permetrà sarna seus problemes per separat i mantenir l'historial d'edició neta. No són capaços de manejar molts temes en un fil. Així que si us plau obrir nous temes per a l'edició d'usuaris i la detecció automàtica si vostè pensa que està funcionant malament en el seu fòrum.

Tingueu en compte que l'addició de botó per al llenguatge BBCode té alguns problemes. ¿De veritat volen obligar els seus usuaris cada vegada que feu clic al botó i seleccionar un dels 53 idiomes, la recerca del primer, per descomptat, a la llarga llista d'aquestes. Tingueu en compte que la solució real no emeten el sopar per exemple. I es realitza en el propòsit d'evitar l'emissió. També com "on demand" funcionalitat no té cap propòsit en absolut. Qui va a escriure els seus missatges en diferents idiomes? Cada missatge en un llenguatge diferent i cada vegada que seleccioneu en el qual un missatge és? ... Cada vegada que algú vol que és millor utilitzar la detecció automàtica per a l'usuari la força de si mateix per seleccionar-lo.

No vol que li obliguen a l'usuari establir l'idioma per defecte, però que volen obligar-lo a fer això cada vegada que escriu missatge? ... També no cal forçar a l'usuari en establir l'idioma per defecte - si us plau feu servir la detecció automàtica de l'idioma. Està dissenyat per a aquests casos i s'està treballant bé. Que mal entès com funciona.

Idioma de l'usuari per defecte no és vBulletin defecte utilitzar el llenguatge. No té cap influència sobre qualsevol cosa, però els editors. Per què vols desarmar?

forosmb
11-08-11, 22:08
No necessito botons per a 53 idiomes, només per una implícita una no.
I jo no forçaria a usuaris a qualsevol cosa. En el pitjor cas que jo podia editar i afegir etiquetes amb un sol clic, ara inaccessibles.

Vaig a obrir fil en qüestió de traducció automàtica com de fet no està funcionant bé en el meu fòrum.

vBET
13-08-11, 02:02
Així que si vostè ho vol només per a un idioma, si us plau, tingueu en compte que VBET afegeix automàticament una cosa així. Si l'usuari ha triat el seu idioma per defecte i és un altre que l'idioma de fòrum per defecte, llavors VBET es sumarà a cada opció de l'editor que permetrà als usuaris de missatges de forma automàtica opac en lang BBCode. No és el botó, però el botó de ràdio - que permet activar (que està configurat per defecte) o apagar-lo. Vostè pot veure com funciona en el nostre fòrum mitjançant l'establiment del seu idioma per defecte perquè no sigui anglès.

Quan s'utilitza llavors l'editor envia les dades addicionals al servidor. És el paràmetre anomenat vbet_postInLanguage i el seu valor és el codi de llenguatge que s'ha d'incloure en lang BBCode. Així que si vol establir el seu propi botó es pot enviar per la forma editor d'aquestes dades quan el botó s'estableix, o es pot definir el botó amb la lògica del costat del client (Java Script), que s'ajustarà / desenvolupi a l'editor quan el botó és de armat / desarmat. Sembla ser que a només Simper / unset valor per al camp vbet_postInLanguage ocult (que es pot afegir amb el botó).
No es requereix cap scripts Java en absolut si el botó es casella de camp (en comptes d'una oculta que el valor és fixat per botó). Aquesta sembla ser la forma més fàcil - VBET quan rep aquest conjunt de paràmetres s'encarregarà d'embolicar missatge en idioma BBCode en el costat del servidor

Vaig a anar al seu nous temes per donar suport als seus problemes d'altres. Necessita més suport amb aquest?

forosmb
15-08-11, 11:54
Gràcies pel seu suport. No puc veure el botó de l'elecció de l'idioma en la meva versió 3.7.3 forum.I a tractar d'activar l'acord it.We de totes maneres una situació complexa. La majoria dels usuaris bilingües que no li agradaria veure qualsevol missatge traduït entre ambdós languages.But ben sabut que hem de marcar d'alguna manera els missatges català per oferir traduccions a altres només conjunció espanyol users.In altaveus amb detecció automàtica, que podria beneficiar d'una opció de "zero" la bandera d'evitar qualsevol forma de translltion user.That català i espanyol els missatges que apareixen en les versions original i únic estranger i no lectors bilingües que requereixen l'activació de la traducció de la forum.I apreciar el seu producte i crec que és un gran treball. Admeto que les nostres necessitats són bastant peculiar, però volem que els usuaris a ser molt còmode amb la configuració d'idioma del lloc.

forosmb
15-08-11, 11:56
Jo veig els avenços de línia es perden en editar missatges en aquest fòrum.

vBET
18-08-11, 11:53
Si vostè vol tenir la bandera 0, feu servir BBCode notranslate:) que no es traduiran en absolut - no significa que a qualsevol idioma. Si us plau, consideri que és el que realment vols - si vostè dóna suport també altres idiomes (no només els dos), llavors els missatges que no es traduiran en absolut.

Aquest és un exemple de l'ús de notranslate BBCode: This will not be translated at all

També la traducció dels usuaris bilingües no siga un problema - que ha inclòs el missatge original.

Si vostè wan per exemple en missatges en català no s'ha traduït en X llenguatge (però per altres traduïts), llavors vostè haurà de:
1. tenen els missatges marcats com el català
2. modificar el codi per al maneig de VBET BBCode mitjançant l'addició de condició que es retornarà el text original d'aquest parell de traducció.

forosmb
18-08-11, 12:42
Vaig a detall una definició de la modificació de codificació que necessito i m'agradaria que el pressupost per a això.

No es tracta només de traducció entre dos idiomes evitar: Consisteix en una nova configuració de visualització disponibles (no es tradueixen en espanyol i català) com la manera implícit per al fòrum.

Ha de ser complementat per una forma de marcar els missatges actuals català, d'alguna manera automatitzada (consulta google reunits ¿?) Abans d'autodetecció es reactiva.

forosmb
18-08-11, 13:44
Admeto Java-original-versió en mode de visualització és molt adequat per al nostre context bilingüe.

Jo no l'havia provat fins ara que jo tot i que només estava previst per a l'exercici de SEO.

vBET
19-08-11, 07:57
Veig dos missatges abans que vostè està demanant ajuda, però en l'últim que va escriure que la solució actual és adequat. Així que suposant que - vostè necessita més ajuda aquí o que ja està bé? Aneu a fer - el que vostè necessita?

forosmb
19-08-11, 13:41
Relacionats amb el tema d'aquest fil, segueixo pensant que un botó en l'editor per automatitzar la inserció BBCode per membres del personal seria genial.

Pel que fa al meu fòrum concret, vaig a detall les meves necessitats com un projecte en un altre fil.

vBET
21-08-11, 15:41
Llavors, podem considerar aquesta tancat, o encara una mica d'ajuda necessita aquí? :)

forosmb
21-08-11, 22:39
No són possibles solucions simples per al problema que té:
1. Activar la detecció automàtica d'idioma (opcions VBET en Admin CP) - els usuaris només s'escriuen missatges i VBET l'opacitat en lang BBCode automàticament
2. Obligar als usuaris crear el seu propi idioma per defecte (també l'opció de VBET) - quan l'usuari ha establert el seu idioma per defecte que l'idioma de fòrum VBET després afegir automàticament a l'opció d'editor BBCode (no com el botó, però com botó de ràdio - emboliqui en un llenguatge o no) - es pot veure com funciona, fins i tot en el nostre fòrum - acaba d'establir l'idioma per defecte perquè no sigui Anglès (ús Panell de Control).

Les dues opcions no són les ideals per a la meva necessitat.
Que anava a necessitar com un membre del personal per tenir una forma d'alterar l'ajust d'idioma dels missatges en un sol clic.

Potser aquesta no és la solució de problemes, ho reconec. Pot moure a les propostes de característiques si està d'acord.

vBET
22-08-11, 12:53
OK, però per a què necessito això? He d'esbrinar el que realment es necessita. Vostè ja ha obert una altra característica petició per crear eines senzilles que envolten tots els missatges ja creats apropiadament en lang BBCode. Així que si vostè va a tenir aquest una continuació, tots els missatges antics s'embolica. A més, si la detecció automàtica d'idioma està activada, tots els nous missatges entrants s'embolicarà adequadament (amb excepcions en les que Google no va a reconèixer l'idioma). Així que en aquest cas, el que per aquest botó? Si us plau, introdueixi l'escenari complet com creu que es va a treballar. Tinc entès que vostè vol tenir el botó, però jo realment no entenc la necessitat i no estic segur és que ja està cobert per la seva sol licitud d'una altra característica. Sobretot que va escriure ara que aquest botó és per membre del personal per tal que ara entenc que és per a la correcció dels missatges que no estan embolicats en lang BBCode adequadament. Si us plau, corregeixin si m'entén malament.

forosmb
22-08-11, 13:06
Fins i tot amb la detecció automàtica del permès, m'agradaria oferir als usuaris una forma senzilla per a indicar que estan escrivint en català, ja que escriure en espanyol i en català al fòrum.

Si la detecció automàtica funciona al 100% no és una necessitat, però crec que és una petició molt simple i és més versàtil per als bilingües que el botó d'opció: BBCode / no BBCode

vBET
22-08-11, 13:42
Acceptar així. Jo estava perdut, perquè en el missatge anterior, he vist que no és per als membres del personal de tots els membres. Així que jo no estava segur del del que realment hauria d'existir.

Ara entenc (ho sento si ho va escriure abans i va haver de repetir).

La seva sol.licitud és massa únic per al fòrum en particular per ser inclòs en la versió oficial. Així que no la vagi a incloure en VBET. Sobretot que amb la detecció automàtica habilitada no és realment necessari i com va dir Albert Einstein "haurien de ser les coses el més simple possible, però no més senzill". Creiem que donant aquest botó només confondrà als usuaris que pensen que han de fer clic en el cas de l'escriptura en català. I això disminueix la facilitat d'ús del fòrum. Solucions més simples - com acaba d'escriure el que vulguis i deixar que el sistema d'atenció sobre la resta - són millors per als usuaris en la nostra opinió.

No obstant això, nosaltres t'ajudem a afegir el botó de tals.
Com he escrit ja que serà fàcil si s'utilitza ja la funcionalitat existent i només canviar l'aspecte de la mateixa. Així VBET ja sap com embolicar en lang BBCode, d'acord amb l'aportació addicional d'editor. Tot el que necessites és canviar l'aspecte de la mateixa (que tenen un botó de ràdio, només vol botó) i inclouen sempre (s'inclou en el cas particular).
Per tant - que ja sap com afegir el botó, com mostra la imatge inclouen en primer post. El que també necessitem és:
1. inclou camp ocult:

<input id="vbet_addbbcodes" type="hidden" name="vbet_postInLanguage" value="0">
2. Inclouen simples Java Script que establirà allà català codi (no provat):

<script language="javascript">
function vbet_setCatalan(){
document.getElementById("vbet_addbbcodes").setAttribute("value", "ca");
return false;
}
</script>
Tingueu en compte que es poden fer més complex per permetre armar / desarmar el botó
3. Executar la funció Java Script quan es prem el botó. Així, en el botó afegir:

onClick="vbet_setCatalan()"
Si vostè no vol fer la funció més complexa (que serà capaç també de valor unset) llavors només pot establir cos de la funció en l'atribut onClick i no inclouen l'escriptura de Java com funciona en absolut.
També tingui en compte que si vostè vol que sigui fàcil d'usar que suposa afegir aquest botó com botó d'activació perquè l'usuari tindrà que sé és que ja està encès o no. Això seria molt més simple si vostè volgués afegir que casella de verificació en lloc del botó, però amb el botó també és possible fer-ho, només més complexa si es vol fer la feina correctament (per armat i desarmat)

Tingueu en compte que el canvi serà visible quan l'usuari es compromet missatge - per la qual cosa s'utilitzarà en el costat del servidor.

Si vostè vol que funcioni en el costat del navegador, llavors no és necessari primer pas - només la funció Java Script (que s'adjunta al botó), que tindrà per això (o per l'estructura si no es pot predir Identificació de l'editor) àrea d'edició de text i afegir al contingut d'obertura i tancament lang BBCode. En aquest cas, vostè també no ha de preocupar sobre qualsevol botó d'activació (l'usuari només veurà que ja s'ha afegit a l'editor). Només ha de comprovar que ja està embolicada (no de text començar lang BBCode) i ignorar clic al botó en aquest cas (per evitar embolicar diverses vegades).

En quina àrea es necessita més ajuda aquí. Si és així - si us plau indiqui en particular.

forosmb
23-08-11, 23:55
Gràcies!

Molt detallat i ben explicat, gràcies.

kamilkurczak
24-08-11, 21:54
gràcies per la teva resposta:) Jo vaig a marcar aquest tema com a resolt

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations