PDA

Veure la Versió Completa: problema amb Navbar-Top col.locació i vBstyle



mickknutson
11-07-11, 17:52
No puc pujar una foto del meu tema, perquè els límits de la imatge al servidor són petites SUPER. per la qual cosa segueix fallant.

No obstant això, quan selecciono navbar-TOP en el meu vBstyle, el bar amb el meu nom d'usuari, etc perfil, .. han desaparegut. Això no succeeix en l'estil per defecte VB. No està segur de com localitzar quin és el problema, però jo volia posar això per sobre de la barra de navegació pel que és més visible.

vBET
11-07-11, 18:46
Sembla que té alguna cosa d'error en el seu estil. Si per defecte està treballant molt bé el que significa que VBET està treballant molt bé.

Tingueu en compte que quan es selecciona barra de navegació superior, després-afegeix VBET banderes usant el plugin anomenat banderes Afegir i aquesta part del codi:

} else if ('nt' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_flagsplace']) {
vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflags' => $vbenterprisetranslatorflags));
$vbulletin->templatecache['navbar'] = substr_replace($vbulletin->templatecache['navbar'], ' $vbenterprisetranslatorflags .', 17,1);
} else if ...


Se suposa que el contingut de $ vBulletin-> templatecache ["navbar"] comença amb '$ final_rendered ='.

Necessita més ajuda aquí?

mickknutson
11-07-11, 18:57
Anem a veure què diu sobre aquest vBstyles.

vBET
12-07-11, 15:07
No hi ha problema - si vostè necessita més ajuda només escriu:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vBET Translator 4.10.1