PDA

Veure la Versió Completa: VBET 4.4.0 Llançament



vBET
16-06-11, 18:09
Hola:)

A mesura que ens va prometre que li donarà suport a altres traduccions de l'API! Com ara VBET recolza no només Google, sinó també Microsoft traducció API! :)

Aquesta versió és considerada BETA, a causa de grans canvis per donar suport a les API de traducció, però vBET4.3.0 versió anterior es considera estable. En vBET4.4.0 només hi havia tres petits errors corregits des de la versió anterior, també alguns canvis per vBulletin4.1.4 nou editor. Tots els detalls a continuació.

NOTA: hi ha un pas addicional és necessari actualitzar:
- Pujar al contingut del servidor de directori de càrrega, un cop d'un paquet de VBET (inclou la configuració per al suport de diverses API de traducció)

Bugs corregits:

Traduir el missatge de Matías
L'eliminació de la zona no s'ha traduït comentaris
Les paraules clau amb caràcters especials


Els canvis per vBulletin 4.1.4 nou editor:

Emboliqui nou CMS comentari a l'article lang BBCode per vB4.1.4
Editor de traducció de continguts a la pàgina traduïda per a la vista prèvia del missatge i va de ràpida editor avançat
Redirigir les peticions de pàgines traduïdes ckeditor.php


Problemes coneguts (el considerem com errors vBulletin i esperar la resposta dels informes d'error vBulletin oficial):

Usuaris d'edició en línia (una solució ràpida: (Informe vBulletin error: vBulletin JIRA (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12392))
Nova entrada de bloc per a la seva publicació en altres idiomes (informe vBulletin error: vBulletin JIRA (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12394))


I com sempre - Gaudiu de VBET! :)

wowglider.de
16-06-11, 19:14
SRY, però el que és "opac"?

Edició:
Penjat "pujar" i "pujar una vegada que" al meu arrel fòrums. Instal.lat més recent és xml, però l'error continua existint en línia. Molt bé.

vBET
16-06-11, 21:58
SRY, però el que és "opac"?

Edició:
Penjat "pujar" i "pujar una vegada que" al meu arrel fòrums. Instal.lat més recent és xml, però l'error continua existint en línia. Molt bé.

Vaig voler dir 'wrap' - ja corregit

Sobre edició en línia - per descomptat que encara existeix - està clarament descrit en la secció Problemes coneguts de la mateixa conversa en què la resposta:) I se li va donar enllaç a informe d'error vBulletin i VBET fil on es pot trobar una solució ràpida i tota la informació sobre aquest tema . En aquest moment estem esperant la resposta d'vBulletin en aquesta àrea.

wowglider.de
16-06-11, 22:40
Bé, em sap greu, vaig pensar que es fixaria amb aquesta versió.

Edició:
l'opacitat és també un lloc del VBET ... no sé on, però he vist això abans .. ;-)

vBET
16-06-11, 22:59
Bé, em sap greu, vaig pensar que es fixaria amb aquesta versió.

Ens agradaria de resoldre, però considerem que no VBET bug bug sol vBulletin. A més, si vBulletin es quedarà amb els canvis que va fer en el punt 4.1.4 el més probable és que ja no serà capaç de suportar aquesta funcionalitat particular (que mostra la bandera d'usuari a la pàgina en línia). Hem d'esperar la reacció de l'equip de vBulletin ara. ¿Van a canviar i no hi ha canvis a la banda VBET serà necessari. O es quedaran amb una solució real i veritable problema que tenim per a manejar aquesta funcionalitat.

vBET
29-06-11, 19:21
Només per recordar - pàgina no funciona usuaris en línia que es coneix aquest problema i han solució ràpida fàcil. Ara estem a l'espera de vBulletin per manejar això, ja que és el seu error (en aquest moment amb l'estat de "confirmat"). Recordem a això, perquè tenim les notes dels usuaris que no està treballant - que sí que sabem:)

Solució ràpida és trivial - si us plau veure en els següents links:

Usuaris d'edició en línia (una solució ràpida: (Informe vBulletin error: vBulletin JIRA (http://tracker.vbulletin.com/browse/VBIV-12392))

cevo
09-07-11, 09:27
Ens van donar aquest missatge d'error després d'actualitzar a 4.4.0



Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

http://i56.tinypic.com/2rxcnzd.png

vBET
09-07-11, 21:08
Ens van donar aquest missatge d'error després d'actualitzar a 4.4.0



Fatal error: Call to undefined function vbet_isLangOn () in / disk2/forum/includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php on line 1002

http://i56.tinypic.com/2rxcnzd.png

Si us plau, obriu nou fil d'això a la secció Informe d'errors - serem capaços de gestionar allà.

dacho
12-07-11, 13:59
Hi ha una data de destí / quan la versió estable de sortir? Durant mesos he descarregat el sistema i esperar a una versió estable i la seva validesa

vBET
12-07-11, 15:31
En aquest moment no tenim data de llançament per a la propera versió. En realitat, el més estable és considerat la versió vBET4.3.0. VBET 4.4.0 afegeix suport per a la traducció de Microsoft i soluciona alguns bugs de la 4.3.0. En aquest mateix moment en 4.4.0 tenim 8 errors - tots ja estan corregits i que s'inclouran en la propera versió.

Per a aquest moment puc dir que vBET4.4.0 és força estable. Els errors més importants que vostè ha de considerar per resoldre per la solució ràpida són els següents:
- VBET Grups d'Usuaris addicionals considerats com a prohibits
- Microsoft traducció de textos com "caràcter
Vbet_isLangOn No s'ha trobat () -
- was added into database for reported post (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-bug-reporting/2028-reported-posts-issue.html#post9189)
- Disappearing additional usergroups for users (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/1863-after-upgrade-rankbadges-gets-taken-away-2.html#post9012)

As I wrote those all will be included in next release. At this moment we are still waiting to see does something else will appear. If you are in hurry you can install vBET4.4.0 and do quick fixes.

dacho
13-07-11, 14:21
Pel que em suggereixen que esperar per llançar la versió estable? La versió que va fer que els meus problemes amb el meu servidor va ser 4.2.3 - i es va aturar i ja que estic a l'espera de ser alliberada la versió estable que compleixi amb els problemes de la utilització del servidor abans realitzat la major part de la versió 4.2.3 problemes esgotat tots els recursos dedicats al meu servidor

vBET
13-07-11, 15:43
Pel que em suggereixen que esperar per llançar la versió estable? La versió que va fer que els meus problemes amb el meu servidor va ser 4.2.3 - i es va aturar i ja que estic a l'espera de ser alliberada la versió estable que compleixi amb els problemes de la utilització del servidor abans realitzat la major part de la versió 4.2.3 problemes esgotat tots els recursos dedicats al meu servidor

Si té un problema, si us plau fil obert per al seu maneig en la secció de solució de problemes. Si ja ho va fer - si us plau dóna'm URL a aquest fil.

Crec que estarem preparats amb vBET4.4.1 llançament a finals d'aquest mes. Aquest serà llançat només la correcció d'errors - no les noves funcions d'acord amb VBET 4.4.0

PS.
En aquest moment també estem preparant per mudar-se a VBET fòrum vBulletin 4

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1