PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Error PHP: flux no s'obre



Simon Lloyd
28-05-11, 10:14
Hola, he estat revisant els registres del meu error i tenen un munt d'elles:
[28-Mai-2011 10:05:24] PHP Warning: file_get_contents (/ home / thecodec / public_html / forumz / vbet.css) [<a href='function.file-get-contents'> function.file-get -contingut </ a>]: failed to open stream: No such file or directory in / home / thecodec public_html / / forumz / vbseo.php on line 1395

Sap per què? He actualitzat a la última versió de VBET

vBET
29-05-11, 20:58
Acabo de comprovar el seu fòrum i veig en la producció de html:

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>

També en el codi VBET només 2 llocs amb vbet.css són com aquest. Així que no tinc idea de per què Matías està tractant de trobar en forumz / vbet.css. Potser és alguna cosa amb la teva. Htaccess i té la redirecció de css. O és alguna cosa amb Matías. Com que el problema està relacionat amb mcloud - vbseo.php camp en la línia 1395 - si us plau pregunteu equip de Matías al respecte. Vostè pot mostrar el seu arxiu. Htaccess i ho anem a comprovar.

Simon Lloyd
29-05-11, 21:41
Michal, gràcies per la resposta, pot accedir al meu lloc / servidor en qualsevol moment per revisar el que necessitis a Kamil té tots els detalls de VBET d'accés, però, per curar el problema que simplement es copien de vbet.css / VBET / banderes / a / forumz / s que és possible que pugui tenir alguna cosa a veure amb la millora de Matías bastant temps enrere, en el vell Matías se'ns va dir de fer canvis en alguns arxius de Matías en determinats llocs, quan el nou vBSEO vi que tenia els arxius en diferents llocs i ens va dir com fer els canvis allà també, potser és això?

De tota manera, no dubti en accedir al que vostè necessita i fes un cop d'ull:)

vBET
02-06-11, 23:03
Kamil es troba de vacances en aquests moments. Si us plau, m'acaba d'enviar les dades d'accés al meu PM. Envieu les dades d'accés vBSEO CP també - potser hi ha una cosa dolenta amb redireccions personalitzades o alguna cosa així.

Vaig a comprovar puc trobar alguna cosa.

vBET
09-06-11, 20:43
No aconseguir les dades d'accés. Encara necessiten la nostra ajuda aquí o està resolt?

vBET
15-06-11, 16:22
No hi ha resposta - considera resolt. En un altre cas, si us plau, acaba d'escriure aquí i anem a tornar a la qüestió.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1