PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Memòria cau hoste no redirigir URL per defecte és adequada



tavenger5
23-05-11, 20:02
Em vaig adonar d'un greu problema amb la redirecció d'URL quan la memòria cau de convidat està habilitada. La direcció URL traduït no es redirigeixen correctament.

Aquesta és la forma de reproduir:


Habilita memòria cau de convidats
sortir del seu lloc
anar a una adreça per defecte, per exemple:
Feu clic a una URL traduït, per exemple:
Feu clic de nou en l'adreça URL per defecte
El resultat serà una cosa així com
quan hauria de ser


Aquest comportament no passarà quan la memòria cau convidats s'apaga. Això està creant una gran quantitat d'URL de les pàgines duplicades per defecte.

kamilkurczak
24-05-11, 20:12
Hola,
Que ho puguem reproduir en el nostre fòrum de prova també. Anem a arreglar-ho.
Gràcies per la teva sol.licitud.

vBET
24-05-11, 21:39
Tinc solució ràpida per a ell. Encara vull veure algunes coses, així que és possible que vaig a afegir algunes mesures addicionals aquí, però a continuació et fa fixar segur contra els continguts duplicats.

Solució ràpida:
1. Edita / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
2. Cerca:

if ($threadrow && strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $threadurl)!= 0) {
3. Substitueix a:

if (strpos($_SERVER['VBSEO_URI'], $threadurl) !== 0) {

Si us plau, confirmi que resol el problema.

tavenger5
26-05-11, 22:02
Que es fixa, gràcies!

kamilkurczak
26-05-11, 22:09
gràcies per la seva confirmació - resolt:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1