PDA

Veure la Versió Completa: Suport?



Cybershaolin
07-12-09, 03:19
Em pregunto on és VBET? No hi ha respostes a algunes de les meves preguntes des de fa uns dies. En general, respondre a les nostres preguntes més ràpid que això.

Li suggereixo que per enviar un missatge si ha de deixar per uns dies per tal que els membres del seu saber (sobretot per als usuaris de la versió de pagament ...)

vBET
19-12-09, 23:20
Gran suggeriment. Nosaltres farem tot el possible per donar respostes molt ràpid:)

Kolbi
21-12-09, 18:29
Si VLT. també li donen un sistema de tiquets?

vBET
22-12-09, 01:20
En aquest moment estem donant suport VBET tot en aquest fòrum. Així es crea nou bitllet de crear nou tema en les seccions d'informe d'errors o problemes:) Si alguna dada crucial serà necessari per a proporcionar el suport que li demanarà que s'enviï com a missatge privat.

Michael
24-12-09, 22:18
Estic provant AIXÒ

tool
23-01-10, 15:59
Gràcies per la seva interessant bloc

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1