PDA

Veure la Versió Completa: VBET significava que els meus etiquetes s'han caigut de indesku Google!



dong
17-05-11, 13:14
He instal lat en la seva forma de PNL-er - etiquetador automàtic de fil i VBET la versió gratuïta. Des que he instal lat VBET adonar que va caure l'índex de Google meves etiquetes amb el llenguatge bàsic (Polònia). Del que es pot veure en el fòrum que està indexat a 50 tags: entrar al lloc: direcció d'un fòrum a Google, perquè jo no puc enganxar un vincle. Potser això és perquè hi ha errors en Sitemapie (pel que em diuen que les eines per a administradors web)? En concret, suggereixen que alguns enllaços porten al mateix lloc. Potser el temps per pensar en aquesta PNL-er? Nombre de visites per dia em va baixar de 13 a 10.000 per el fet que les etiquetes han caigut en l'índex.

vBET
18-05-11, 20:10
Si us plau connecti al lloc, perquè puguem veure què passa si hi ha alguns redireccions, o als mateixos enllaços funcionen bé.Però quin la portal senzill-PNL per donar informació falsa, actualment en la zaindeksował de Google principal hi ha aproximadament 275 resultats i crec que aquestes són totes les etiquetes que hi ha en aquell Fòrum (hi menys de 120, però alguns són unes quantes pàgines en els resultats). Simple revisió-tir aquesta consulta a Google:

site:forum.simple-nlp.pl/tags/
A causa de l'error en la seva part, sospito, que també podria ser una errata en les etiquetes indexades en el seu propi enllaç Fòrum-podeślij per verificar-lo primer.Escriure error-si us plau introduir dades personals. No som capaços de respondre a errors sense especificar o ajudar sense informació específica.Pas-vBET totalment a modificar no pàgines en la llengua natural (donar afegint la bandera) així que si de fet desaparèixer de la pàgina d'índex etiqueta, li suggereixo que verifiqueu que a vegades tenen no bloquejaven arxius robots. txt, si us plau enviar la informació necessària.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1