PDA

Veure la Versió Completa: Resolt personatges estrangers, quan el canvi entre idiomes



norku
06-04-11, 21:36
Hola,

Aquest fil va ser publicat per un usuari amb el conjunt alemany com l'idioma per defecte:


http://www.xxxxxxxxxx.com/forum/de/f31/hj-messer-böcker-4824/

Tot bé. Quan canvi el fòrum d'Anglès amb la bandera i després hi ha sobre el vincle a "Què hi ha de nou?" Veig:


http://www.xxxxxxxxxxx.com/forum/f31/hj-messer-böcker-4824/

Grans - fins que faci clic a l'enllaç. Quan s'obri la pàgina a veure el següent a la barra d'adreces del navegador:


http://www.xxxxxxxxxxxx.com/forum/f31/hj-messer-b%C3%B6cker-4824/

Necessito paraules alemanyes que contenen caràcters especials (O, A, etc) per quedar-se com estan perquè la gent busca per el contingut a utilitzar les paraules en alemany a la cadena de recerca, independentment de l'idioma que es parla.

Què puc fer per evitar aquest problema els capítols caràcter estranger? O m'estic perdent alguna cosa molt obvi? No seria la primera vegada des que vaig començar a usar VBET:)

Només per a informació: en mcloud tinc el següent grup:

"Substituir la no-Anglès caràcters en les adreces URL? - No "

'Defineix el reemplaçament de caràcters personalitzats
'Ü' => 'ue'
'A' => 'ae'
'Ö' => 'oe'
'ß' => 'ss'
'U' => 'Ue'
'A' => 'Ae'
'Ö' => 'Oe''

Gràcies

kamilkurczak
06-04-11, 21:45
si us plau revisi aquesta solució:

ha de declarar aquesta redirecció NOMÉS per les lletres alemanyes!
cartes d'ungles (i per descomptat un altre idiomes també) que funciona bé per fer aquest reemplaçament només per les lletres alemanyes.

norku
06-04-11, 21:52
Hola Kamil,

Jo no he canviat res des de l'última vegada que va treballar en això. I modificat la meva post anterior per mostrar com Matías està configurat per caràcters estrangers. L'únic que hem fet recentment és per actualitzar vBulletin amb el pegat de seguretat.

norku
06-04-11, 22:32
Només prova això. El problema sembla ser causat per noms de lloc, - bàsicament els termes que Google no es traduiria.

El següent enllaç és el que sembla a un usuari en alemany:


http://www.xxxxxxxxx.com/forum/de/f80/fuß-mütze-ätzend-düren-björn-4827/

feu clic a la bandera d'Anglès i la mateixa relació és la següent:


http://www.xxxxxxxxxxx.com/forum/f80/foot-hat-corrosive-d%FCren-bj%F6rn-4827/

Reemplaçament vBSEO caràcter no apareix per manejar qualsevol idioma que no sigui el predeterminat del fòrum al VBET està instal lat.

kamilkurczak
07-04-11, 10:38
hola,

I bé es pot reproduir, així que resoldrà en el meu fòrum de prova.

Com veig el problema és només amb paraules que són intraduïbles (noms, etc com Düren i Björn)

Confirmada i serà resolt!

norku
07-04-11, 13:33
Gràcies Kamil:)

norku
08-04-11, 17:09
Qualsevol progrés en aquest Kamil un?

kamilkurczak
08-04-11, 19:04
hola,
segueix treballant. Gràcies per la seva paciència.
Anem a escriure aquí totes les solucions:)
gràcies

norku
08-04-11, 19:24
Cool. Gràcies Kamil.

vBET
04-05-11, 13:20
Hola. Acabo de començar a treballar-hi i després de algunes anàlisis, em vaig adonar que no hi ha errors en tots els ... Encara es comprovi la possibilitat de canviar el comportament, ara aquí hi ha la explicació de que passa:
- Les pàgines traduïdes en UTF-8 per navegadors mostra els caràcters especials d'URL en bona forma (amb exclusió de l'IE que no compleixen amb aquesta norma)
- Les pàgines originals no són sense UTF-8 per a aquest navegador no mostrar els caràcters especials en bona forma i no VBET URL canvis de les pàgines no es tradueix

Vaig a veure com es comportarà en cas de VBET tornar a codificar l'URL de la pàgina, fins i tot no s'ha traduït - No puc predir perquè codificació de la pàgina i la codificació URL serà diferent. Si això ajuda a que li donarà una solució ràpida i probablement no l'inclourà en la versió oficial (o configurables - la necessitat de comprovar els resultats abans de pensar en els possibles efectes). Si no ajudarà a que es quedi com està, perquè és problema del navegador de la pantalla (igual que IE no mostra els caràcters especials en bona forma a tots els - potser més recent és que no ho marqui).

Jo et donaré informació en uns minuts.

vBET
04-05-11, 14:24
D'acord, - jo sé exactament el que està passant ara. Comportament descrit està destinat. En el cas de les pàgines originals VBET codifica adreces URL d'assegurança UTF-8 - en cas contrari seria veure als personatges trencats en el seu fòrum. És perquè quan es mostren a la codificació d'altres cadenes que és la pàgina de llavors serà descodificat en forma errònia - de manera que veure els personatges trencats. És per això que en vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php tenim aquest codi:


if (!$_REQUEST['language'] && vB_Template_Runtime::fetchStyleVar('charset') != 'utf-8') {
$translated = vbet_encodeToSafeUTF8($translated);
}

Si vostè és un comentari a continuació, podràs veure l'URL al navegador agradable a la pàgina no s'ha traduït amb caràcters especials, però els caràcters especials es trencarà al fòrum. La qüestió és que Matías no permet reconèixer que la generació d'URL per la pàgina i que d'URL del navegador. Per tant, no són capaços de codificar fora de perill UTF-8 només per a les adreces URL per veure i deixar-lo com està per broswer. Es tracta de Matías limitació de l'API i que ha de seguir sent així. Això no és un error - això és sagnia característica que permet tenir una vista agradable amb caràcters especials no es tradueix en limitades per mcloud d'API que fa que les sol.licituds per a la prestació d'URL.

En aquest moment tema tancat. Si teniu alguns comentaris, idees, preguntes - simplement no dubti en escriure'ns:) Ens pot tornar a obrir-ho si alguna informació crucial apareixerà. També es mou a la secció de solució de problemes, ja que no es reconeix com a error.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1