PDA

Veure la Versió Completa: vBulletin 4.1.2 + vBSEO 3.5.1 PL1 + v3.0 Sitemap - Mapa del lloc no s'està executant.



Vetall
02-03-11, 18:17
Prova aptitud. 1. VBulletin instal·lada 4.1.22. Instal·lava segons les instruccions del vBSEO 3.5.1 PL13. Instal·lava segons les instruccions de vbseo_sitemap-3-0_gold4. Instal·lava segons les instruccions vBET4235. Implantació de canvis segons instruccions-vBSEO vBSEO 6 (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ru/vbet4-integration-other-plugins/414-vbseo-integration.html). Implementar canvis segons instruccions vbseo_sitemap Sitemap Generator (de vBSEO) 7 (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ru/vbet4-integration-other-plugins/415-sitemap-generator-integration.html). fet canvis a. htaccess

RewriteEngine On
Opcions + FollowSymLinks

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / [L, QSA]
RewriteRule vbenterprisetranslator_seo.php? vbet_lang = $ 1 i redirigir = / $ 2 [L, QSA]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | vbseo_sitemap / | cron)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME ^! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L, QSA]
RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]
cursa cursa córrer generador i proccess penja en:

[INICI DE SECCIÓ] showthread [2915,6 Kb membres usades] [s 24.065 (21.706 s)]
... i tot això. - Digui 'm, si us plau, el que està malament?

kamilkurczak
04-03-11, 11:31
Tot es veu bé.

ok vaig a provar aquesta instruccions d'integració d'aquesta edició vBSEO Sitemap Generator.
Altres vendes - si us plau dóna'm una url per a aquesta edició mapa web.
Gràcies

Vetall
04-03-11, 12:35
publicar un enllaç a bseo_sitemap-3-0_gold missatge personal.

Vetall
04-03-11, 12:49
no poden treballar més d'aquí és el canvi en vbseo_sitemap_functions.php



vbseo_log_entry ("[showthread] forum_id: $ Forum, thread_id: $ threadrow [threaded], total: $ totalposts, pàgines: $ TotalPages, punts de vista: $ threadrow [vista] $ abans de");

for ($ p = 1, $ p <= $ TotalPages; $ p + +)
{
/ / Codi addicional
$ Alanguages = array
if ($ arxiu) {
$ Strlenhost = strlen ($ vbseo_vars ['bburl']."/");
$ Currentthreadurl = vbseo_url_thread ($ threadrow, $ p, $ arxiu);
$ Currentthreadurl_before = substr ($ currentthreadurl, 0, $ strlenhost);
$ Currentthreadurl_after = "/" substr ($ currentthreadurl, $ strlenhost).;
$ Lastpost = & $ threadrow ['lastpost'];
$ Vbseo_stat ['t'] + = sizeof ($ alanguages);
foreach ($ alanguages com $ idioma) {
vbseo_add_url ($ currentthreadurl_before $ $ currentthreadurl_after idioma, abans $, $ lastpost, $ freqüència ..);
}
}
/ / Fi de codi addicional
$ Vbseo_stat [$ arxius de 'a': 't'] + = vbseo_add_2urls (

kamilkurczak
04-03-11, 13:33
Gràcies, ho vaig a comprovar i preparar una solució per a vostè

kamilkurczak
07-03-11, 11:44
Si us plau, envieu a mi per la seva admincp PM i els detalls d'FTP i ho vaig a arreglar.

Vetall
10-03-11, 08:04
Si us plau, envieu a mi per la seva admincp PM i els detalls d'FTP i ho vaig a arreglar.
- Enviar un missatge privat.

kamilkurczak
10-03-11, 09:05
Gràcies, jo ho comprovi per vostè

kamilkurczak
11-03-11, 10:35
hola,

Ho he comprovat per tu.

1. en primer lloc.
En què arxiu (vbseo_sitemap_functions.php) té:

vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{
//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code

tractar de fer:

vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");


//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{

2. Si encara no és bo - si us plau, elimini tot el codi VBET d'aquest arxiu (reemplaci amb un original) i tractar d'executar mapa - si funciona - no és un problema d'integració VBET, si encara no funciona - potser la instal lació d'aquest mapa no és bo. Torneu-ho

Vetall
11-03-11, 11:33
Gràcies pels consells!-vaig realitzar: 1 element no-2-pomoglopunkt també no ajuda.Si vBSEO Sitemap: el generador de sitemap és totalment compatible amb el plugin d'optimització de motor de cerca de vBSEO. -Sí-després-Sitemap és generat.El sitemap generator és totalment compatible amb el plugin d'optimització de motor de cerca de vBSEO. -N º-Sitemap-generar però no transferències.-Quines versions de Matías i treball Sitemap-comprovat? gràcies!

kamilkurczak
11-03-11, 11:54
de manera que ara integren els arxius de mapa - com fer canvis en el meu post anterior

Vetall
11-03-11, 12:14
Quan em vaig trobar amb el canvi:


vbseo_log_entry("[showthread] forum_id: $forumid, thread_id: $threadrow[threadid], total posts: $totalposts, pages: $totalpages, views: $threadrow[views] $prior");


//additional code
$alanguages = array ('af','sq','ar','be','bg','ca','zh-CN','hr','cs','da','nl','en','pl','et','tl','fi','fr','gl','de','el','iw','hi','hu','is','id','ga','it','ja','ko','lv','lt','mk','ms','mt','no','fa','pt','ro','sr','sk','sl','es','sw','sv','zh-TW','th','tr','uk','vi','cy','yi');
if(!$archived) {
$strlenhost = strlen($vbseo_vars['bburl']."/");
$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, $p, $archived);
$currentthreadurl_before = substr($currentthreadurl,0,$strlenhost);
$currentthreadurl_after = "/".substr($currentthreadurl,$strlenhost);
$lastpost =& $threadrow['lastpost'];
$vbseo_stat['t'] += sizeof($alanguages);
foreach($alanguages as $language) {
vbseo_add_url($currentthreadurl_before.$language.$currentthreadurl_after, $prior, $lastpost, $freq);
}
}
//end additional code

for($p=1; $p<=$totalpages; $p++)
{

и включил настройку
The sitemap generator is fully compatible with the vBSEO search engine optimization plugin.

- Temps de generació del lloc no passa:

[homepage] [2,972.6Kb mem used] [0s (+0s)]
[SECTION START] forumdisplay [2,977.0Kb mem used] [0s (+0s)]
[forumdisplay] forum_id: 3, total threads: 0, pages: 1 [2,980.6Kb mem used] [0s (+0s)]
[forumdisplay] forum_id: 2, total threads: 4, pages: 1 [3,989.1Kb mem used] [0s (+0s)]
[SECTION START] showthread [3,990.6Kb mem used] [0s (+0s)]


quan
The sitemap generator is fully compatible with the vBSEO search engine optimization plugin. -fora-a continuació, es realitza la generació de Sitemap, però es generen els enllaços en sitemap_forum_1.xml.gz com aquest:


/hu/showthread.php?t=3&page=2
/is/showthread.php?t=3&page=2
/id/showthread.php?t=3&page=2


encara que en un fòrum -

/main-forum/2-acura-integra-1997-repairs-maintenance-operation-vehicle.html
/de/main-forum/2-acura-integra-1997-reparaturen-wartung-betrieb-des-fahrzeugs.html
/uk/main-forum/2-acura-integra-1997-ремонт-обслуговування-експлуатація-транспортного-засобу.html

kamilkurczak
11-03-11, 12:40

/hu/showthread.php?t=3&page=2
/is/showthread.php?t=3&page=2
/id/showthread.php?t=3&page=2

això és bo perquè no s'utilitza Matías en el seu fòrum

Vetall
11-03-11, 12:57

/hu/showthread.php?t=3&page=2
/is/showthread.php?t=3&page=2
/id/showthread.php?t=3&page=2

això és bo perquè no s'utilitza Matías en el seu fòrum
kamilkurczak, vull utilitzar vBSEO Sitemaps +, però una prova versió automan.org.ua tinc no treballant...: (-Digues quina versió i la versió vBSEO treball Sitemap junts?

kamilkurczak
11-03-11, 13:19
No puc veure en el seu htaccess regles Matías. També vostè no té instal lat i Matías en el seu fòrum no té enllaços SEO.

Vetall
11-03-11, 13:27
Potser vostè no ho veu ...

No puc veure en el seu htaccess regles Matías.

RewriteEngine On
Options +FollowSymLinks



# Redirect to WWW
#RewriteCond %{HTTP_HOST} ^automan.org.ua [NC]
#RewriteRule ^(.*)$ http://www.automan.org.ua/$1 [L,R=301]
# End Redirect to WWW

RewriteRule ^((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 [L]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]


RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|cron|vbseo_sitemap)
RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbseo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !/(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L,QSA]

També vostè no té instal lat i Matías en el seu fòrum no té enllaços SEO.
Acura Integra guia d'usuari-1997, instrucció damunt reparació del vehicle. (http://www.automan.org.ua/main-forum/1-acura-integra-1997-user-guide-instruction-repair-vehicle.html)-

kamilkurczak
11-03-11, 15:37
Vostè va escriure que quan es té un arxiu de mapa ORIGINAL (sense integració amb VBET), aquesta ruta segueix sense funcionar.
Si us plau, desactivi VBET i tractar de generar mapa del lloc.
Si encara no funciona - no és un problema del lloc.
Si serà un treball - Integració amb VBET malament - ho vaig a comprovar. Així que si us plau prova d'això.

Vetall
12-03-11, 07:46
Vaig passar la prova.El 3.0 original sitemap Generator (sense la integració de vBET). + vBSEO 3.6.0 RC 1-ORIGINAL (sense la integració de vBET). = obres. més integració de les instruccions d'integració vBET amb altres mods: - compleixen els paràgrafs 1-3SEO enllaça integració traducció - els canvis en el fitxer functions_vbseo_createurl.php

Find:
$bloginfo['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text($bloginfo['title']);
REPLACE it with this code:
$bloginfo['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text($bloginfo['title']);

= + generat de Sitemap Generator-mapa del lloc vBSEO.-llavors realitzat:

Find:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
REPLACE it with this code:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ttl);

= + vBSEO Sitemap Generator-Sitemap és generat.-anul·lar aquest canvi functions_vbseo_createurl.php i fer el següent a les instruccions:


Find:
$replace['%category_title%'] = vbseo_filter_text($c_ttl);
REPLACE it with this code:
$replace['%category_title%'] = vbet_vbseo_filter_text($c_ttl);

= + generat de Sitemap Generator-mapa del lloc vBSEO.-següent:


Find:
$replace['%section_title%'] = vbseo_filter_text($c_ttl);
REPLACE it with this code:
$replace['%section_title%'] = vbet_vbseo_filter_text($c_ttl);

= + vBSEO Sitemap Generator-Sitemap és generat.-anul·lar aquest canvi functions_vbseo_createurl.php i fer el següent a les instruccions:


Find:
$replace['%entry_title%'] = vbseo_filter_text($c_ttl);
REPLACE it with this code:
$replace['%entry_title%'] = vbet_vbseo_createCmsArticleLink($c_id, $c_ttl);

= + vBSEO Sitemap Generator-Sitemap es genera també fer tots els canvis a functions_vbseo_url.php i vbseo_sitemap_functions.php segons instruccions. el resultat és que la integració no funciona vBSEO + vBET Sitemap Generator quan dugui a terme aquests canvis a un fitxer functions_vbseo_createurl.php



Find:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
REPLACE it with this code:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ttl);

i


Find:
$replace['%section_title%'] = vbseo_filter_text($c_ttl);
REPLACE it with this code:
$replace['%section_title%'] = vbet_vbseo_filter_text($c_ttl);

kamilkurczak
12-03-11, 13:32
ok vaig a provar. Potser hi ha una integració de dolent amb Matías.

Vetall
21-03-11, 14:27
possible per resoldre el meu problema de la integració?

kamilkurczak
15-04-11, 19:10
pot confirmar que encara necessiten la nostra ajuda en aquesta integració?

Vetall
16-04-11, 05:34
pot confirmar que encara necessiten la nostra ajuda en aquesta integració?
Sí! problema de la integració no es resol.

vBET
02-06-11, 21:47
Hola. M'acabo d'assabentar que el fil acaba amb la sol licitud de suport en el futur. No sé que va ser resolt per PM o no (Kamil va ser responsable del cas i té vacances en aquest moment).

És per això que em preguntava si encara necessiten l'ajuda aquí? Emet encara existeixen? En cas afirmatiu, m'han breu descripció sobre l'estat actual del tema i jo et suport.

Vetall
03-06-11, 06:18
Hola, el problema és aquest: 1. -integració vBET i Matías i he seguit les instruccions en vBSEO_Sitemap. 2. -en la configuració vBSEO_Sitemap-vBSEO instal·lada? -definit com a "Sí". 3. -Quan corro el "executar Generatror"-creació d'un Sitemap no acaba, darrer missatge:


[SECTION START] showthread [9,002.5Kb mem used] [0s (+0s)]

i creen mapes...: (... Quan instal·lava el vBSEO_Sitemap-vBSEO? -fixa la "No" Sitemaps són creats i tenen un enllaç com aquest:

http://autorepman.com/en/showthread.php?t=770

- Però ha de ser alguna cosa com això:


http://autorepman.com/en/hyundai/770-of-repair-and-maintenance-of-the-car-hyundai-tucson-kia-sportage-2-2003-a.html



... Necessitem la seva ajuda per resoldre aquest problema.

vBET
03-06-11, 22:06
Veig que aquest fil és molt ja, així que per evitar una altra discussió èpica si us plau, m'acaba d'enviar al seu accés als detalls Admin CP i FTP - Vaig a veure quins passos d'integració es va realitzar de manera adequada i quina és la raó de la seva emissió.

Vetall
06-06-11, 07:23
Accés a dades en la admincp FTP i enviar un missatge privat ..

vBET
06-06-11, 17:19
Jo hi era, el generador el mapa i tot funciona bé. ¿Ha de integrar ara? No veig cap problema en aquest moment. Si us plau, descrigui exactament com es pot reproduir. Si us plau, posar tot com ha de ser per poder veure el tema.

Vetall
06-06-11, 17:30
En les escenes de cerca motor de XML Sitemap, vBSEO-vBSEO instal·lava? -"No"-generador d'obres.-Si Search Engine XML Sitemap, vBSEO-vBSEO instal·lava? -"Sí"-generador de no funciona**********. Proveu-lo ara per començar a generar mapa del lloc d'arxius.

vBET
06-06-11, 17:57
Anar-hi ara.

vBET
06-06-11, 18:21
Acceptar que el veig. Es trenca exactament en aquesta línia:

$currentthreadurl = vbseo_url_thread($threadrow, 1, $archived);

El més probable és la integració de Matías amb VBET no es fa adequadament. El vaig a comprovar ara.

vBET
06-06-11, 18:28
Tenim algun problema amb la seva llicència i no pot continuar per donar-los suport fins que es resolgui. Per Vegeu els detalls en AM.

Vetall
06-06-11, 19:11
respondre un missatge personal.

vBET
07-06-11, 10:14
Resolt. S'està treballant ara en el fòrum. He afegit una línia de codi - la importació del nostre arxiu. No sé per què només per el fòrum no era visible - molt probablement algunes diferències en l'arxiu htaccess, ja que l'arxiu m'importa ja s'ha importat pel nostre arxiu SEO assignada en htaccess ... De tota manera vaig a afegir aquesta línia de codi al procediment de la integració normal, per evitar futurs problemes.

La línia ha de ser afegit a la part superior de codi de integració VBET:

require_once (Directiva "/ includes / vbenterprisetranslator_functions_vbseo.php ');
Vostè l'ha inclòs ja en el seu servidor. Gaudiu de VBET! :)

Vetall
07-06-11, 10:48
Declaro! Es va fixar, mapa web es genera quan sigui necessari. Moltes gràcies pel teu suport!

vBET
08-06-11, 07:23
M'alegro que:) Gaudeix de VBET!

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations