PDA

Veure la Versió Completa: Problemes PhotoPost



bcraytor
26-02-11, 03:59
Aquest post conté informació addicional per al post anterior. Tingueu en compte que el sistema no permet incrustar adreces URL - o alguna cosa similar, i de fet és molt restrictiva pel que fa a publicar o comunicar.

Tinc problemes per instal lar VBET treballar amb PhotoPost. He intentat seguint les instruccions d'altres missatges en va.

Tinc l'última descàrrega de vBulletin i foto vBulletin missatge s'instal • la a

/ Home / ... / public_html

PhotoPost s'instal • la a / home / ... / public_html / PhotoPost

Aquest és també un photopost.ValuationEngineer.com, amb directoris similars de classificats i PhotoPost

He copiat l'estil de vBulletin a PhotoPost i la
banderes traduccions apareixen allà. Però quan faig clic a una bandera, salta de nou a la principal fòrum amb el principal fòrum de traducció. Quan vaig de nou en el fòrum PhotoPost no es tradueix. Aquest és també un problema si faig clic a qualsevol dels subfòrums PhotoPost (o classificats, o de revisió).

Pot algú ajudar?

vBET
02-06-11, 21:52
Hola. Kamil va ser el responsable d'aquesta secció. Ha vacances en aquest moment.

Estic revisant tots els casos oberts i em vaig trobar amb el seu lloc de treball sense cap resposta. No sé va ser resolt en un altre post que estàs escrivint, a la tarda, o no. És per això que estic preguntant sobre l'estat actual de la qüestió. És llindar existeix o no? En cas afirmatiu, donar aquí tota la informació al respecte (que va escriure sobre ell en algun altre lloc - el que estava escrit).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1