PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Traductor no sempre mostra el text traduït



mosh
05-01-11, 15:55
Hola Durant molt temps vaig tenir alguns VBET versió anterior (per desgràcia, no recordo quin). Fa uns dies he tornat a instalar la darrera 3.3.6 i va començar a tenir problemes. Durant la traducció sovint no mostra text. Sembla com si el guió s'ha enviat el text a traduir, la resposta rebuda, que s'agrega a la memòria cau i es va oblidar de posar a la pàgina. De vegades, part del lloc és ple, i altres no (probablement les paraules omeses no estaven en la memòria cau). En general, després d'una devolució de dades té a veure amb problema és tant més inacceptable quan la memòria cau es converteix per als clients - i després buidar l'arxiu de la terra i es serveixen de molt temps.

kamilkurczak
06-01-11, 10:02
Si us plau llegeixi això i intentar comprovar-ho: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/413-faq.html # post1537Jeżeli no, si us plau proporcioni un enllaç a una pàgina amb aquest error i vaig fer una ullada, perquè a la nostra prova fòrum no és present.Gràcies

mosh
06-01-11, 16:28
A les PMF no té la resposta al meu problema.Com vaig escriure anteriorment (ara que he comprovat i jo sóc segur al 100%), el text traduït queda substituïda en una pàgina, només si es produeix en la memòria cau (he comprovat, Google no està bloquejant el meu fòrum).Amb l'opció de memòria cau totes les pàgines en un altre idioma sense cap text.Fòrum: Fòrum cub-Counter Strike, jocs, programari, música, mp3, pel lícules, descàrrega, rapidshare, descarregar (http://www.forum.wiaderko.com/) a la pàgina principal en alguns podforach allà són cap enllaços a temes (estan buides perquè hi ha hagut utilitzat langtitle anchory).Les pàgines de traducció són molt més grans. Si el lloc és nou allà és cap contingut, només apareix després refresca la pàgina (és a dir, quan la traducció ja està a la memòria cau).

vBET
06-01-11, 17:38
Pel que fa a mi, es veu com un bloc de Google, però vostè escriu a veure. Envieu les dades de PM accés l'administrador CP i FTP - comprovar que en l'acte.

mosh
06-01-11, 18:40
Però per desgràcia no pot proporcionar les dades d'accés al servidor.Prova Google-http://www.forums. wiaderko.com/translator_test. phpNajśmieszniejsze és el fet que jo havia versió 3.3.3 (99% d'ella era aquesta versió) i tot treballat correcte.Pagava $ 30 per a una actualització i el fòrum es trenca.

vBET
07-01-11, 01:26
A mesura que actualitzar, si no et donen accés a les dades del servidor? I si li havia fet entrar, així que quin és el problema ara? No sé si he entès bé - que va pagar 30 dòlars per una actualització en termes d'un servei d'actualització o renovació d'una llicència? En el cas dels convidats memòria cau - Esborrar la memòria cau quan suggereixo això com un problema ja està resolt. Si us plau, introduïu les dades d'accés - en cas contrari no podem veure el que està succeint. Veig que tot està bé amb un enllaç a Google - que hem de trobar una raó per a un problema que ocorre només en tu. Per tant, només amb vostè, podem investigar. Vostè pot canviar la contrasenya de forma temporal, o ens dóna accés al fòrum de prova, on s'observa el mateix comportament. Molt feliços d'ajudar - però és difícil ara per a nosaltres determinar el que estava succeint, no es pot comprovar. Si us plau, faciliti un enllaç a la pàgina on es pot observar el comportament descrit.

vBET
07-01-11, 01:38
Alternativament, podem donar-li instruccions que permetin una visualització més precisa en els resultats d'HTML, que rep el seu lloc web amb Google. Vostè serà capaç de passar a nosaltres i que pot ser suficient per trobar el problema. Es requereixen modificacions en el codi. És una solució és correcta?

mosh
07-01-11, 11:15
Si us plau, poseu-vos en contacte amb mi a la tarda, de manera que serà molt més ràpid.

kamilkurczak
07-01-11, 12:21
Li vaig enviar un missatge

mosh
07-01-11, 13:28
Ok, el problema gairebé resolt. Google bloqueja per alguna raó l'API, i expliquen de vegades com una cosa normal, i de vegades va cridar l'403 error Els vaig escriure preguntant per raons de clarificació. Com puc obtenir la resposta és per compartir.

kamilkurczak
07-01-11, 13:37
gràcies per la confirmació. Si us plau, esborri la memòria cau, però, així que no hi havia pàgines en blanc. Moure tema de solució de problemes

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual forum supported by vBET Translator 4.10.1