PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Error en canviar el BBCode [code] per altres plugins



GwynBleidD
18-11-10, 21:56
Hola!L'error és el següent: Quan un altre plugin canvia la configuració del bbcode [codi] i l'altre és vbet tornada estableix els valors per defecte, que no pot ser. deshabilitar el bbcode analitzar dins [code]

kamilkurczak
19-11-10, 07:45
hola,
M'agradaria intentar-ho. Potser s'enganxi aquí url del teu fòrum?

Gràcies

meto
20-11-10, 16:52
hola,
M'agradaria intentar-ho. Potser s'enganxi aquí url del teu fòrum?

Gràcies
És www.pgc-cs.eu, però VBET es troba inhabilitada.

http://ls2009.eu/off-topic/40230-test-vbet-error.html # post150888
L'error també és present al Fòrum:

aaa

kamilkurczak
22-11-10, 09:06
pel que va fer un post amb el text en el codi en les etiquetes de color vermell (en el fòrum també), per la qual cosa on és l'error?

meto
22-11-10, 16:36
No hauria d'utilitzar BBcode dins de [CODE] tags don't you think?

kamilkurczak
23-11-10, 12:01
ok aa que sé ara. Que li agradaria escriure un text en el "codi" i en les etiquetes, per exemple, "color vermell" les etiquetes i això no ha de ser analitzat? text ha de romandre en el color original, oi?

En cas afirmatiu, si us plau descriure aquí el que he de fer per desactivar les etiquetes d'anàlisi, perquè si puc desactivar les etiquetes VBET són encara s'analitza.

kamilkurczak
07-12-10, 17:20
no hi ha resposta. resolt. Si no s'escriu aquí i vaig a obrir aquest fil de nou

GwynBleidD
01-01-12, 14:20
Tinc el meu modificació de fòrum per deshabilitar el bbcode anàlisi en l'etiqueta de codi (tinc en fòrum molta amb bbcode, plantilles per crear etc. fil on bbcode no s'ha d'analitzar el codi) i el meu mod no està treballant quan vbet perquè vbet reinventar l'etiqueta de codi dins d'això es.

Ho sento per no respondre, jo he apagat vbet i oblidava sobre aquell problema:)

r.dziadusz
02-01-12, 21:13
Hola
Vaig a tractar de comprovar si el problema existeix en l'últim vBET relese. Si us plau, també confirma url al seu fòrum

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations