PDA

Veure la Versió Completa: Nou membre de l'equip



vBET
08-11-10, 01:31
Hola

Vull presentar al nostre nou membre de l'equip de Mateusz Remer (nom d'usuari mateuszr (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/mateuszr.html)).

Que s'uneixin a nosaltres en l'àrea d'atenció al client. Així que ara serem capaços de donar-li un suport encara més ràpid. Ens estem preparant per assegurar que l'atenció al client 7 dies a la setmana. Fins ara moltes vegades era així, però no estava assegurat, i en alguns caps de setmana les preguntes podia esperar més temps per respondre. Ara volem assegurar-ho. Anem a necessitar un temps de preparació, però espero que com a molt tard a principis de l'any nou serà el nostre estàndard per assegurar l'atenció al client 7 dies a la setmana - cada setmana:)

basketmen
08-11-10, 01:54
hey congrates i donar la benvinguda després de mateuszr;)


permet fer el producte i el fòrum millor junts

mateuszr
08-11-10, 09:16
Hello!

Michal m'ha presentat abans, de tota manera m'agradaria que em presenti;)
Bé, aquí estic: D nou membre de l'equip, que, després d'un període curt de temps necessari per comprendre totes les qüestions de VBET, li servirà el millor suport possible i assegurar-se que el nostre producte farà el seu negoci més rendible i eficient, mentre que ser fàcil d'usar, amb un gran potencial i bones perspectives de desenvolupament futur! :)

webmastersite
08-11-10, 10:10
Benvinguts pot ajudar a que acabo de comprar una versió brandfree no sé com treure l'enllaç, sense tornar a instal lar. Si us plau, em tard les instruccions.

kamilkurczak
08-11-10, 10:16
Benvinguts pot ajudar a que acabo de comprar una versió brandfree no sé com treure l'enllaç, sense tornar a instal lar. Si us plau, em tard les instruccions.
Ja està fet.
Hola mateuszr. ;)

webmastersite
08-11-10, 10:26
gràcies Kamil em va ajudar.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1