PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Memòria cau hoste no treballa i quan la moderació han pàgines blanques.



Taurus
02-11-10, 09:46
En aquesta etapa, després de tornar a instal lar i configurar VBET exactament de la mateixa manera que ho havia fet abans, la memòria cau hoste no està treballant, i quan el meu moderadors es mouen els missatges que estan rebent les pàgines blanques. Si us plau, ajuda.

kamilkurczak
02-11-10, 11:02
Hola Taure,
Aquí tens un fil amb el tema de memòria cau Visitant. Si us plau, llegiu-lo.
(Aproximadament el doble GZIP).
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/967-guest-cache-issue.html

sobre el segon. Vaig a tractar de reproduir en el meu fòrum de prova.

kamilkurczak
02-11-10, 11:51
Que jo recordi que el fixa amb el seu proveïdor d'allotjament, però després d'actualitzar l'Apache es pot tenir un mod_deflate habilitades de nou. Així que si és edable -> té un gdziped doble. Si us plau, contacti amb el seu proveïdor d'allotjament i desactivar aquest mòdul.

Aquí tens una instrucció completa la forma de comprovar (des del fil anterior - escrit per Michal)

Al desactivar l'opció per GZIP vBulleitn AdminCP sortida GZIP HTML, llavors la seva sortida segueix sent comprimit. Es pot veure aquí:
Gzip prova
NOTA: és clarament descrits en l'opció de vBulletin:

Si vostè ja està utilitzant mod_gzip o mod_deflate en el seu servidor, no permeten aquesta opció.
Així que en aquest moment sembla que vostè té un dels de, perquè la producció està comprimit de totes maneres. I això és molt probablement la causa dels problemes amb la memòria cau convidat VBET - que és el doble cremallera per navegadors tornar bojos amb ella.

Taurus
02-11-10, 11:56
Ara he desactivat gzip al meu ACP, però tot i així obtenir els següents errors:

Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53

Advertència: No es pot modificar la informació de capçalera - capçaleres ja enviat per (la producció va començar en [ruta] / includes / class_core.php: 4598) en [ruta] / dnp_news.php on line 320

Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53

kamilkurczak
02-11-10, 12:18
Aquest error s'ha resolt en el nostre fòrum. Proveu:

1.Just editar el fitxer (si us plau, feu una còpia d'aquest fitxer): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
2find línia::

if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {
canviar a:

@$fileTime = filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
if ((time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) {

Taurus
02-11-10, 13:25
Kamil impressionant. Que semblava haver fet. Funciona molt bé ara. Moltes gràcies!

Li preguntaré al meu Moderadors també de comprovar ara si l'altre problema amb què es moguin els missatges i obtenir pàgines blanques encara estan presents.

vBET
02-11-10, 13:34
No estic segur que això està relacionat amb la memòria cau dels clients - si la seva moderadors estan movent fils, llavors no estan convidats ... Si us plau, comproveu primer que fa encara succeeix quan la memòria cau de convidat està desactivada. Si és així sabrem a veure una altra cosa. Tal com ho veig ara no és el més probable qüestió de memòria cau convidats - moderadors no són convidats, la memòria cau a visitant no treballo per a ells ...

Kamil si us plau verifiqui amb Taure té memòria cau Convidat està treballant en tot. També emet passa quan la memòria cau de convidat està desactivada. Comproveu que pot reproduir en el nostre fòrum de prova.
Taurus - es pot veure en els registres del servidor els missatges d'error? Espero que algun arxiu no està inclòs per error. Si és així, en els registres del servidor haurà de comunica sobre la funció desconeguda - això ens permetrà resoldre el problema ràpidament.

Taurus
02-11-10, 13:38
Ho sento, no volia dir que tenia alguna cosa a veure amb la memòria cau dels hostes. Jo amb prou feines s'esmenten els 2 temes en conjunt, com no obrir un fil separat.

La primera qüestió en relació amb memòria cau de client és ara resolt. L'altre que estava passant mentre que la memòria cau convidat va ser desactivat, de manera que tampoc estic segur de si la resolució de la memòria cau del convidat de resoldre això. Però jo els dic que tractar ara de totes maneres. Els informaré sobre això.

vBET
02-11-10, 13:42
D'acord, - el meu error. El vaig prendre com un problema. Si us plau, mantingui un fil per un problema. Que ens permetrà gestionar adequadament. El meu error - ho sento per vostè i Kamil.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 supports automatic translations