PDA

Veure la Versió Completa: Resolt AJUDA - S'obté un error fatal de PHP -



gmhastings
20-10-10, 00:12
Hola,

Acabo de comprar VBET i seguit totes les instruccions dues vegades (després de la restauració) i obtenir el mateix missatge d'error - que només apareix una pantalla en blanc quan es tracta de veure només l'índex del fòrum.


M'estic posant

"PHP Fatal error: Class 'vB_Template" no es troba a / (la meva ruta del servidor) / httpdocs / fòrum / includes / vbenterprisetranslator_functions_hooks.php en la línia 689 (en negreta més avall)

Mentre que jo sóc raonable en alguns PHP que realment no sap on buscar per descobrir el que és correcte o no, així que realment agrairia una mica d'ajuda, si us plau.

vbet_parse_templates funció (i $ template_hook) {
$ Template_hook ['headinclude_css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>;
require_once (Dir '/ includes / vbenterprisetranslator_functions_url.php');
if ($ _REQUEST ['language']) {
vbet_handleTextDirection ($ _REQUEST ['language']);
vB_Template_Runtime:: addStyleVar ('languagecode', $ _REQUEST ['language']);
$ Encoding = i vB_Template_Runtime:: fetchStyleVar ('charset');
if ($ codificació! = "utf-8 ') {
define ('VBET_ORIGINAL_ENCODING', $ codificació);
vB_Template_Runtime:: addStyleVar ('charset', 'utf-8');
}
}
global $ vbenterprisetranslatorflags, $ vBulletin;
$ Vbenterprisetranslatorflags ='';
if (VBET_IS_ACTUAL_IGNORED & & ($ vBulletin-> options ['vbenterprisetranslator_flags_guestsonly'] |! | $ vBulletin-> userinfo ['id_usuario'])) {
$ Template = vB_Template:: create ('vbenterprisetranslator_flags');
$ = $ VBulletin linkstitle-> options ['vbenterprisetranslator_linkstitle'];
$ Traduccions = & vbet_getActiveTranslationsForUser ();
foreach ($ traduccions com = $ code> $ nom) {


Estic usant Matías (v3.5.2) amb vBulletin 3.8.6 PL1 i realitzat tots els canvis d'arxiu apropiat per "Matías instal", però enlloc ràpid ..


M'encantaria rebre qualsevol punter en la direcció correcta, si us plau:)

Moltes gràcies per endavant.
gmhastings

gmhastings
20-10-10, 00:16
També d'agregar al meu joc de caràcters ISO-8859-1 (no UTF-8)

gmhastings
20-10-10, 01:05
Per Déu que sóc un ximple! He descarregat V4 però estic fent servir la versió anterior de vBulletin .. va a restaurar i torneu a intentar ..

Si us plau, posi això en resoldre per ara:)

Perdó per perdre el temps

kamilkurczak
20-10-10, 07:46
Gràcies per la confirmació - resolt:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1