PDA

Veure la Versió Completa: Resolt traducció i charater problema



webmastersite
16-10-10, 19:05
M'he adonat que algú va escriure en el text de Suècia és la traducció sembla en bon anglès. veure:
Web 2.0 rodes d'alta qualitat

Però el text en turc Langauge la chracters sembla danyada. Ja en ¼ ksek Buck Web 2.0 Ile tekerlekler (http://www.webmastersite.ws/tr/services/30078-web-2-0-casters-with-high-quality-post31968.html)
per exemple: O és un ¼ en el títol i S es mostra com "AZ" que està oberta que la traducció no utilitza caràcters turc correctament.

Com puc solucionar-ho? És necessari UTF-8 el meu fòrum. Serveix per cobrir aquest tipus de problemes.

gràcies

vBET
17-10-10, 10:02
Crec que vostè està utilitzant alguna eina que elimina els comentaris HTML, i aquesta és la raó d'aquest problema. Tingueu en compte que VBET marques ja traduït i el text codificat pels comentaris d'HTML - perquè no es reencoded nou. Si s'escau sembla que és (en altres parts de la pàgina estan molt bé). Així que si us plau assegureu-vos que vostè no està utilitzant qualsevol eina que elimina els comentaris HTML, o si vostè sent que ha de - ho fan després de la traducció (pel que en / després global_complete amb ordre d'execució de més de 1000).

webmastersite
17-10-10, 10:27
Què vols dir amb una altra eina. Jo només ús iTrader, Matías com un plugin i vboptimize.

vBET
17-10-10, 10:52
Pel que alguns d'ells és responsable. Si no recordo malament Matías té l'opció que permet a la banda dels comentaris d'HTML - Si us plau, comproveu que i desactivar:)

EDITAT:
També he afegit al llistat de coses noves característiques - pel que en VBET pròxima versió tindrà l'opció per treure als codis HTML, que estarà fora de perill (es realitza després de la traducció completa):)

webmastersite
17-10-10, 11:12
gràcies, però que ha estat activada ja fos en Matías. També em vaig adonar que afegir un extra de "Camps de Perfil d'Usuari" com una qüestió en la qual viuen, que és que té el problema de caràcters similars. Jo ho vaig esborrar.
He provat he creat tema turc amb un membre d'idioma chosen turc. La seva traducció Anglès es veu bé. No obstant això, les traduccions Langauge alemany i altres té alguns caràcters mal i el mateix problema. Fent utf-8'n el fòrum ajudarà?

vBET
17-10-10, 20:24
Tingueu en compte que VBET completament compatible amb fòrums en els quals no UTF-8. Així que va a UTF-8 no és necessari aquí.

Si no veu l'eina que podria esborrar qualsevol comentari HTML, si us plau envieu les dades d'accés a la tarda a Kamil (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/kamilkurczak.html) - que van a investigar matí. És possible que alguna altra cosa és la raó d'aquest problema, o algun altre mod treu els comentaris HTML. Si us plau enviï el seu enllaç també a aquest tema perquè sàpiga de què es tracta.

Si us plau, vegeu també tens vbenterprisetranslator_inpost_translate plantilla original o modificat - si es modifica, llavors això també pot ser la raó (que inclouen no sigui procedent, les observacions HTML per VBET).

webmastersite
18-10-10, 06:30
gràcies el suport Michal és gran. Li pmed.

kamilkurczak
18-10-10, 08:56
Hola,
Jo era al fòrum. Em va semblar entrar en conflicte amb aquest mod: VB4: Supercharged
en aquest plugin: HTML Optimizer. He canviat una ordre d'execució i ara la traducció està treballant bé.
No sé com funciona això mod (VB4: sobrealimentat), així que no sé que és una bona feina. Es pot comprovar això?

webmastersite
18-10-10, 10:38
Oh, Déu meu. Mai vaig pensar que podria ser un problema. Sí que funciona ara. Spercharged és un simple CSS i Javascript Optimitzador per fixar el bit alittle fòrum.

kamilkurczak
18-10-10, 13:52
no hi ha problema:)
gràcies per la seva confirmació - resolt:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1