PDA

Veure la Versió Completa: Resolt Després de la instal lació tinc pàgina en blanc



beaconsfield
02-10-10, 16:31
He llegit acuradament i seguit totes les instruccions, però després de la instal lació tinc pàgina en blanc. Alguna cosa està malament, però no ho sé.

Vaig fer la integració vBSEO primer. Penjat tots els arxius i el plugin instal lat. Ara no puc accedir a totes les pàgines, fins i tot la meva admincp.

Jo reconfigurar els meus arxius Matías i eliminat tots els fitxers enviats VBET. Jo no podia desinstal lar del plugin VBET del meu admincp. Puc veure els arxius de base de dades de la meva VBET Plesk Panell.

Què puc fer ara? Necessito la seva ajuda urgent.

beaconsfield
02-10-10, 20:25
He desactivat tots els plugins primers ganxos. He eliminat arxius de base de dades de VBET perquè no podia esborrar manera normal (desinstal lar des admincp) He desinstal i tornat a instal lar plugins vBSEO ella. El meu fòrum sembla bé ara.

Encara tinc opcions VBET al meu panell de control d'administració.

Estic segur que segueixi totes les instruccions de com ha de ser. (Pot ser que estic equivocat)

Crec que tinc la CPU o alguns arxius que falten (Corba, o alguna cosa així) al meu servidor.

Crec que no hi ha cap suport tècnic. Suport finals és una tonteria.

beaconsfield
02-10-10, 21:37
Li vaig preguntar als meus coses del servidor. El meu servidor ja ha CURL i iconv. Quin va ser el problema?

De moment puc fer servir l'estil de debat virtual personalitzat. Podria ser un problema?

vBET
03-10-10, 00:51
Estic en això ara. Vaig a donar una resposta completa en un minut.

vBET
03-10-10, 01:01
Plantilla no siga un problema. A més de tornar a instal lar Matías no era necessària. Si això succeeix durant la propera VBET instal lar si us plau, simplement reemplaçar els fitxers modificats Matías amb el seu contingut original (d'un paquet de Matías).

No puc dir què és exactament el que va sortir malament. Podria estar equivocat Matías integració o alguna altra cosa.

Si us plau, faci de nou la instal lació. Aquesta vegada, comprovar com es comporta el fòrum després de cada pas (pel que se sap el que és el tema o la integració VBET Matías). Si no ho aconsegueix en un sol pas - no van a la següent. Per tant:
1. Va fer la instal lació i la configuració necessaris VBET (no estableix enllaços SEO, però, no canvien altres opcions - només el material necessari). Comproveu quin fòrum està treballant. Comproveu traducció s'està treballant. Si el fòrum no està funcionant - desactivar VBET i contacteu amb nosaltres. Si CP administració no està treballant massa - desactivar els ganxos a nivell mundial, a continuació, desactivi VBET i permetre que els ganxos a nivell mundial. També ens permeten saber.
2. Establir enllaços i SEO opció d'afegir VBET. Regles htaccess. Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.
3. Va fer que la integració Matías. Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.
4. Canviar les opcions de VBET com vulgui (pot ser que tingui algun problema amb la configuració). Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.

Com he escrit en aquests moments no puc dir el que va sortir malament. Però si en guaret les nostres instruccions i saber quan es trenca, podrem ajudar més. També - si es tractava d'algun error d'integració (SEO enllaços o mcloud - mesures per a 2 o 3) i ara es fa bé, llavors el problema està resolt. Necessitem més d'aquí els seus comentaris:)

A més, si us plau veure això: # http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html post8

beaconsfield
03-10-10, 08:27
Vaig pas a pas a mesura que em va dir.

Jo ús vBSEO 3.5.2. Durant la integració de Matías:

Matías / includes / functions_vbseo_createurl.php

Cerca:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Substituir-lo pel següent codi:
$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle'] = vbet_vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Si reemplaçat aquest codi tinc pàgina en blanc. Ho vaig fer tres vegades tots eren iguals. Estic esperant la seva resposta.

vBET
03-10-10, 17:27
Tal com jo entenc que pas pas segon, pel que té els canvis apropiats a l'arxiu. Htaccess. Si us plau doni'ns seu contingut complet de l'arxiu htaccess -. Potser s'utilitzen les regles mal (pels fòrums sense Matías), o els que estan en el lloc equivocat - que la comprovi. Si tot ha anat bé. Li demanarem les dades d'accés per a verificar i exclusiva vostra al seu lloc.

També tingui en compte que no va comprovar amb VBET vBSEO 3.5.2 encara. Anem a instal al nostre matí instància de prova i comprovar si hi ha problemes. Així que si serà una cosa comú que donarà solució sense dades d'accés. Si de la nostra part va a treballar - li pregunteu pels detalls d'accés.

beaconsfield
03-10-10, 17:41
Primer vaig començar integració de Matías d'acord al seu manual. Sóc al tercer pas de la integració.

". Nota: Si utilitzeu Matías si us plau aneu a la secció primera d'Integració Matías En cas contrari després de pujar arxius VBET, no serà capaç d'utilitzar el fòrum (fins i tot administrador CP) fins que va fer Matías Integraiton".


Jo no he canviat la meva. Htaccess



# Comenteu la següent línia (afegir "#" al principi)
# Per desactivar les funcions de mod_rewrite.
# Nota: vostè encara ha de desactivar el hack en
# El panell de control per aturar el camí que enllaça Matías torna a escriure.
RewriteEngine On

# Alguns servidors requereixen la directiva RewriteBase ser
# Habilitat (treure '#' al principi per activar)
# Nota: quan està activat, ha d'incloure la ruta
# A l'arrel de la carpeta VB (és a dir, RewriteBase / fòrums /)
# RewriteBase /

# RewriteCond% {} HTTP_HOST! ^ Www \\. Mydomain \\ com.
# RewriteRule (.*) http://www.mydomain.com/ $ 1 [L, R = 301]

RewriteRule ^ ((urllist | sitemap_) .* \\ (XML | ..? Txt) (\\ gz))? $ Vbseo_sitemap / vbseo_getsitemap.php mapa = $ 1 [L]

RewriteCond% {REQUEST_URI}! (Admincp / | modcp / | cron | vbseo_sitemap)
RewriteRule ^ ((arxiu /)?(.* \\. Php (/.*)?))$ vbseo.php [L, QSA]

RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-F
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME!-D
RewriteCond% {} REQUEST_FILENAME /! (Admincp | modcp | clientscript | cpstyles | imatges) /
RewriteRule ^(.+)$ vbseo.php [L, QSA]

vBET
03-10-10, 17:50
Així que aquest és el problema. Ho sentim - no és petit, però en les instruccions d'instal lació. Hem canviat la integració de manera que aquest camí no és apropiat que mai més. El corregirem en el nostre arxiu readme (que el va treure de vBET4.x readme, però es va oblidar de treure'l de vBET3.x) - perdó als problemes.

No obstant això - que et vaig donar instruccions precises de què fer i no en guaret. No serem capaços d'ajudar si vostè no utilitza la nostra ajuda. Si us plau, només en guaret exactament les instruccions que he donat a vostè i després, si no se segueix cap problema escriure sobre això. Així que desfer els passos 3 i fer el pas 1 i 2 en primer lloc. Em va escriure molt clarament que es pot anar a següent només després de comprovar funciona amb un real:

Aquesta vegada, comprovar com es comporta el fòrum després de cada pas (pel que se sap el que és el tema o la integració VBET Matías). Si no ho aconsegueix en un sol pas - no van a la següent.

beaconsfield
03-10-10, 17:57
Vaig fer els passos 1 i 2 de la integració. Estic seguint tu em va llegir la instrucció.

Si us plau, canvieu vostè llegeix el meu fitxer. Vaig a esperar.

vBET
03-10-10, 18:02
Llegiu-me error que anem a corregir (matí ha de ser corregida al servidor). Li vaig donar les instruccions pertinents:

Pas 2 li diu al seu torn en els enllaços de SEO i fet. Htaccess canvis. No ha fet el pas 2, ja que no tenen les nostres regles en l'arxiu. Htaccess

Li va demanar ajuda i li va donar instruccions precises de què fer. Instruccions que s'ignora i la instal.lació es va fer una vegada més d'acord amb alguna cosa que li va donar com a resposta als seus problemes. Si us plau, fer el que demani. Si vostè va a fer el procediment mal cent vegades vostè no podrà centenars de vegades. Sí - que havia errors en readme. I ens va donar de corregir el procediment. Si us plau, utilitzeu:)

Només els canvis necessaris en el readme és treure aquest text, que ja no és cert:

NOTA: si feu servir Matías si us plau aneu a la secció primera d'Integració Matías.
En cas contrari després de pujar arxius VBET, no serà capaç d'utilitzar el fòrum (CP fins i tot Admin) fins que va fer Matías Integraiton.

No puc fer aquest canvi ara, perquè la xarxa se m'ha bloquejat els ports i no tinc accés al nostre servidor FTP ara. Només si us plau les instruccions de cultiu a partir del lloc o pretendre que el text esmentat no existeix en la nostra readme:)

beaconsfield
03-10-10, 18:06
Ara està clar. Vaig confiar en la seva lectura em arxiu, així que el va seguir;.) Vaig a tornar a instal lar matí d'acord amb el seu missatge a continuació.



Plantilla no siga un problema. A més de tornar a instal lar Matías no era necessària. Si això succeeix durant la propera VBET instal lar si us plau, simplement reemplaçar els fitxers modificats Matías amb el seu contingut original (d'un paquet de Matías).

No puc dir què és exactament el que va sortir malament. Podria estar equivocat Matías integració o alguna altra cosa.

Si us plau, faci de nou la instal lació. Aquesta vegada, comprovar com es comporta el fòrum després de cada pas (pel que se sap el que és el tema o la integració VBET Matías). Si no ho aconsegueix en un sol pas - no van a la següent. Per tant:
1. Va fer la instal lació i la configuració necessaris VBET (no estableix enllaços SEO, però, no canvien altres opcions - només el material necessari). Comproveu quin fòrum està treballant. Comproveu traducció s'està treballant. Si el fòrum no està funcionant - desactivar VBET i contacteu amb nosaltres. Si CP administració no està treballant massa - desactivar els ganxos a nivell mundial, a continuació, desactivi VBET i permetre que els ganxos a nivell mundial. També ens permeten saber.
2. Establir enllaços i SEO opció d'afegir VBET. Regles htaccess. Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.
3. Va fer que la integració Matías. Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.
4. Canviar les opcions de VBET com vulgui (pot ser que tingui algun problema amb la configuració). Comproveu quin fòrum i les traduccions estan treballant.

Com he escrit en aquests moments no puc dir el que va sortir malament. Però si en guaret les nostres instruccions i saber quan es trenca, podrem ajudar més. També - si es tractava d'algun error d'integració (SEO enllaços o mcloud - mesures per a 2 o 3) i ara es fa bé, llavors el problema està resolt. Necessitem més d'aquí els seus comentaris:)

A més, si us plau veure això: # http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/6-faq.html post8

vBET
03-10-10, 18:08
Només els arxius de desfer els canvis Matías:)

beaconsfield
03-10-10, 18:11
Jo ho vaig fer. Gràcies.

vBET
03-10-10, 18:17
Grans i gaudir de VBET! :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET Translator 4.10.1