PDA

Veure la Versió Completa: Prova: Aquest text està escrit en francès



Cybershaolin
14-11-09, 17:54
Ce texte est écrit en français et je devrais li voir en espagnol.

Cybershaolin
14-11-09, 17:55
Je Repetició:

Ce texte est écrit en français et je devrais li voir en espagnol.

Cybershaolin
14-11-09, 17:56
Per què segueixo veient el text en francès de dalt quan la meva llengua fòrum està establerta en anglès aquí en aquest fòrum? D'haver-hi el text en anglès amb les banderetes no?

Cybershaolin
14-11-09, 18:35
Pel que fa a la meva pregunta, es tracta més de saber si BBCode es pot afegir automàticament o no? Em costa entendre el concepte. Em vaig adonar en un altre fil que deia que BBCode es poden afegir manualment o automàticament. Per tant, automàticament no vol dir que jo he vist les banderetes en el post # 1 i # 2? Jo no ho entenc i ho sento He llegit el teu missatge aquí:

vBET
14-11-09, 23:45
Per què segueixo veient el text en francès de dalt quan la meva llengua fòrum està establerta en anglès aquí en aquest fòrum? D'haver-hi el text en anglès amb les banderetes no?

Com que no "diuen" que està en francès;) Aquí tens manual de fàcil i ràpida de com fer això:
En poques paraules - es pot configurar l'idioma per defecte en el Tauler de control, o de forma manual descriu missatge lang BBCode :)

Si ho desitja, fins i tot pots editar els teus missatges anteriors i afegeix que aquest BBCode, i la màgia passarà;)

vBET
14-11-09, 23:50
Pel que fa a la meva pregunta, es tracta més de saber si BBCode es pot afegir automàticament o no? Em costa entendre el concepte. Em vaig adonar en un altre fil que deia que BBCode es poden afegir manualment o automàticament. Per tant, automàticament no vol dir que jo he vist les banderetes en el post # 1 i # 2? Jo no ho entenc i ho sento He llegit el teu missatge aquí:

lang BBCode s'afegeix de forma automàtica segons l'idioma d'usuari per defecte. Si no està establert o és el mateix que l'idioma de fòrum, llavors no hi ha res escrit.

Google té la possibilitat de reconèixer l'idioma d'acord al missatge, sinó per motius de rendiment que no ho fan - també que no va investigar aquesta característica de Google. Si vostè pensa que podria ser útil, si us plau, escriure sobre això aquí Feature Requests - vBulletin Traductor Empresa (VBET) (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/feature-requests/) - sempre es pot afegir d'aquestes característiques amb la possibilitat al seu torn, de tant en tant:)

Cybershaolin
15-11-09, 07:45
lang BBCode s'afegeix de forma automàtica segons l'idioma d'usuari per defecte. Si no està establert o és el mateix que l'idioma de fòrum, llavors no hi ha res escrit.


Però aquest és el problema.

Acceptar mira, aquí en el seu propi fòrum, el meu idioma és l'establert en Anglès ... així que el meu text en els missatges # 1 i # 2 (s'està en francès) són diferents a la llengua fòrum (en el meu Opcions de Cerca). Així que, per què el meu text encara en francès? ¿Està dient que he de afegir el BBcode manualment? Llavors, si és el cas, per què està vostè parlant BBcode s'afegeix de forma automàtica?

Potser no ho entenc correctament, però vaig anar a la relació que vostè es refereix i aquesta és la manera com ho va aconseguir. Vaig pensar, això es realitza de forma automàtica sense haver d'escriure el BBcode mi mateix.

vBET
15-11-09, 14:13
Però aquest és el problema.

Acceptar mira, aquí en el seu propi fòrum, el meu idioma és l'establert en Anglès ... així que el meu text en els missatges # 1 i # 2 (s'està en francès) són diferents a la llengua fòrum (en el meu Opcions de Cerca). Així que, per què el meu text encara en francès? ¿Està dient que he de afegir el BBcode manualment? Llavors, si és el cas, per què està vostè parlant BBcode s'afegeix de forma automàtica?

Potser no ho entenc correctament, però vaig anar a la relació que vostè es refereix i aquesta és la manera com ho va aconseguir. Vaig pensar, això es realitza de forma automàtica sense haver d'escriure el BBcode mi mateix.

Sí teus missatges # 1 i # 2 en francès, però va dir que el sistema que està en anglès. Això és pel que no es tradueix.

Vostè té dues maneres de manejar els missatges en diferents idiomes.
Primer és establir en el seu idioma per defecte del usuari de PC per al seu perfil. En aquest cas VBET a suposar que els seus missatges són en aquest idioma i s'afegirà lang BBCode automàticament. No obstant això vostè té la possibilitat de dir-li a VBET No ho faig per missatge específic (en cada editor d'un nou missatge apareixerà l'opció addicional per afegir BBCode o no - com predefinit en si).
Segon és afegir manualment.

Ets confós perquè d'un altre article, si us plau, llegiu amb cura un cop més està escrit:
"Marcar automàticament missatges d'usuaris de configurar l'idioma per defecte d'ells que no sigui l'idioma de fòrum per defecte"

Si vostè creu que alguna part no està clar, si us plau, punt i ho anem a corregir per fer-ho més clar:)

Cybershaolin
15-11-09, 19:57
Aquesta és una altra prova en francès.

Cybershaolin
15-11-09, 20:10
Sí teus missatges # 1 i # 2 en francès, però va dir que el sistema que està en anglès. Això és pel que no es tradueix.


Ahhhhh! Ara ho tinc clar i fort. Aquesta és la part que no entenia. Ara he canviat d'idioma francès a Opcions de Cerca i va escriure un altre missatge de prova en francès. Funciona perfectament aquí. Gràcies per trobar el temps perquè m'ho expliqui d'una manera senzilla.

Però en el meu propi fòrum, el meu idioma és el fòrum en francès, jo també (opcional com vostè ha dit) posat el meu Més Opcions de Cerca de francès, i vaig tractar d'escriure missatges en àrab i italià. El resultat va mostrar que en àrab i italià, sense traduir res. És per això que encara no entenc. Sembla no estar treballant en el meu fòrum.

A més, em diuen: el complement del llenguatge (veure imatge) per BBCode (triï o no) quan es redacta un missatge i la resposta ràpida, així, és aquest un complement en la versió 3.1.2, perquè encara no actualització fins a la data i no tenen en 3.1.1?

vBET
15-11-09, 22:03
Ahhhhh! Ara ho tinc clar i fort. Aquesta és la part que no entenia. Ara he canviat d'idioma francès a Opcions de Cerca i va escriure un altre missatge de prova en francès. Funciona perfectament aquí. Gràcies per trobar el temps perquè m'ho expliqui d'una manera senzilla.

Però en el meu propi fòrum, el meu idioma és el fòrum en francès, jo també (opcional com vostè ha dit) posat el meu Més Opcions de Cerca de francès, i vaig tractar d'escriure missatges en àrab i italià. El resultat va mostrar que en àrab i italià, sense traduir res. És per això que encara no entenc. Sembla no estar treballant en el meu fòrum.

A més, em diuen: el complement del llenguatge (veure imatge) per BBCode (triï o no) quan es redacta un missatge i la resposta ràpida, així, és aquest un complement en la versió 3.1.2, perquè encara no actualització fins a la data i no tenen en 3.1.1?

Tot funciona com està dissenyat. Això vol dir - mod afegeix Lang BBCode només quan s'ha activat l'idioma de l'usuari per defecte i només aquesta llengua. Si no és apropiat, pots dir-li que no s'afegeixi a l'editor.

En tots els altres casos cal afegir lang BBCode manualment. Pel que ha escrit missatges en dos idiomes i es nota el Ministeri de Defensa que es tracta en francès, però els que no ho són i és per això que aquells que no van ser traduïts.

Traducció de missatges escrits en un altre idioma passarà quan lang BBCode s'afegeix. Una altra forma, Google es confonen i torna només el mateix text (és com anar a Francès-Anglès traductor i donar-li el text en polonès - que acaba de donar-li de nou aquest text, perquè no ho entenc). Així que l'addició lang BBCode al missatge diu el Ministeri de Defensa a la qual ell ha d'anar traductor per a la traducció.

També tingui en compte que les opcions per als editors que s'afegeixin únicament si l'usuari ha establert el seu idioma per defecte que el llenguatge per defecte del fòrum. En cas contrari no té sentit, perquè significa que l'usuari escriu en l'idioma de fòrum i no hi ha BBCode lang afegir. Així que si us plau per a la prova de només canviar l'idioma per defecte a un altre idioma que el fòrum i veuràs que les opcions apareixeran en la seva redacció:)

Cybershaolin
16-11-09, 04:22
Tot funciona com està dissenyat. Això vol dir - mod afegeix Lang BBCode només quan s'ha activat l'idioma de l'usuari per defecte i només aquesta llengua. Si no és apropiat, pots dir-li que no s'afegeixi a l'editor.

En tots els altres casos cal afegir lang BBCode manualment. Pel que ha escrit missatges en dos idiomes i es nota el Ministeri de Defensa que es tracta en francès, però els que no ho són i és per això que aquells que no van ser traduïts.

Traducció de missatges escrits en un altre idioma passarà quan lang BBCode s'afegeix. Una altra forma, Google es confonen i torna només el mateix text (és com anar a Francès-Anglès traductor i donar-li el text en polonès - que acaba de donar-li de nou aquest text, perquè no ho entenc). Així que l'addició lang BBCode al missatge diu el Ministeri de Defensa a la qual ell ha d'anar traductor per a la traducció.

També tingui en compte que les opcions per als editors que s'afegeixin únicament si l'usuari ha establert el seu idioma per defecte que el llenguatge per defecte del fòrum. En cas contrari no té sentit, perquè significa que l'usuari escriu en l'idioma de fòrum i no hi ha BBCode lang afegir. Així que si us plau per a la prova de només canviar l'idioma per defecte a un altre idioma que el fòrum i veuràs que les opcions apareixeran en la seva redacció:)

Acceptar que té aquesta part també ... Només una pregunta més:

Quan es va dir que aquest missatge el # 6:

lang BBCode s'afegeix de forma automàtica segons l'idioma d'usuari per defecte. Si no està establert o és el mateix que l'idioma de fòrum, llavors no hi ha res escrit.


Anem a donar un exemple:

-El meu idioma és el francès fòrum
-L 'usuari propi idioma és l'espanyol però no el que estableix Opcions de Cerca
-L 'usuari escriu un missatge en espanyol

Aquí està l'exemple dels paràmetres anteriors:

¿Això vol dir que si l'usuari que no es va proposar és el llenguatge propi usuari (per no dir que és espanyol, però en el meu fòrum, el fòrum s'assumeix que serà el francès, ja que se suposa que l'ús del llenguatge del fòrum quan no s'estableix) i que l'idioma de fòrum és francès ...? si l'usuari escriu en espanyol, que se suposa que en el BBCode amb el text traduït al francès. És això?

Perquè, si no és el cas i el text en espanyol no s'ha traduït en absolut en aquest exemple, això es remunta a la meva sol licitud aquí: :


Molt bon producte. Gràcies de nou per aquest hack. :)

Que anava a necessitar ajuda o té una petició que fer. Per als nous usuaris del fòrum, que està bé ja que tenen un camp per seleccionar l'idioma per defecte, però per a tots els usuaris existents, no hi ha un conjunt de valors, que només posa "No establert". Podria donar-me una consulta per executar per tal de posar automàticament l'idioma per defecte en lloc de "No configurat" (en el meu cas és francès per al valor per defecte)? Això és perquè fins i tot si vostè posa un fil en el fòrum dient als usuaris anar modificar les seves dades, molts d'ells no va a llegir aquest fil.

Seria bo si puc canviar-ho automàticament, per als meus usuaris existents.

Gràcies.


No ha de configurar l'idioma per defecte per als usuaris. Si no hi ha cap idioma per defecte és, llavors VBET suposa que és el mateix que l'idioma de fòrum i no prendre cap mesura que els missatges estan arribant nous (perquè ells estan en l'idioma de fòrum):)

Entens el que vull dir? Si això no és possible fer-ho per la consulta, si més no, no hauria de ser una opció en admincp per als administradors que es desitja canviar l'idioma d'usuari específica per a l'idioma desitjat ...

vBET
16-11-09, 10:50
Això és correcte. Funciona d'aquesta manera.

Així que suposant que voleu afegir la possibilitat d'establir l'idioma de l'usuari per defecte CP Admin - oi? :)

Cybershaolin
16-11-09, 15:26
Això és correcte. Funciona d'aquesta manera.

El meu últim missatge va ser una mica llarg, ho sento. A la cita anterior, és aquesta la seva resposta a la meva pregunta que vaig fer aquí:



Exemple:

-El meu idioma és el francès fòrum
-L 'usuari propi idioma és l'espanyol, però l'usuari no que estableix Opcions de Cerca
-L 'usuari escriu un missatge en espanyol
-Resultats post en el fòrum serà en francès amb BBCode inserit?

Més específicament, aquesta és la seva resposta a l'última pregunta?



Així que suposant que voleu afegir la possibilitat d'establir l'idioma de l'usuari per defecte CP Admin - oi? :)

Sí, això seria genial. A més, seria bo afegir l'idioma per defecte seleccionat per l'usuari que mostra a la seva pàgina de perfil d'usuari quan vagi a veure la seva pàgina. Això també seria un gran complement perquè un administrador per obtenir informació sobre els idiomes seleccionats usuari.

vBET
16-11-09, 18:46
El meu últim missatge va ser una mica llarg, ho sento. A la cita anterior, és aquesta la seva resposta a la meva pregunta que vaig fer aquí:

Més específicament, aquesta és la seva resposta a l'última pregunta?

No Tingueu en compte que mod sempre manté el text original (de fet, com a contingut de l'entrada es manté només el text original). Així que en aquest post escenari es mantindrà en l'original (com sempre) i BBCode no s'afegirà de forma automàtica, perquè l'usuari no establir l'idioma per defecte. Així que al final no serà traduït, ja que està en un altre idioma i diu que està en l'idioma de fòrum per defecte.
Vaig a afegir a la llista de coses pendents de reconèixer automàticament l'idioma (es pot configurar, ja que això tindrà impacte en el rendiment i no tothom necessita això).


Sí, això seria genial. A més, seria bo afegir l'idioma per defecte seleccionat per l'usuari que mostra a la seva pàgina de perfil d'usuari quan vagi a veure la seva pàgina. Això també seria un gran complement perquè un administrador per obtenir informació sobre els idiomes seleccionats usuari.

Ok. Alta a la llista de TOT:
- Permetre als paquets d'idiomes d'usuari per defecte de l'administrador CP
- Mostra l'usuari per defecte del llenguatge en la informació dels membres.
- Automàticament reconeix missatge missatge real si Google possible fer-ho mitjançant CURL (configurable + correus electrònics avís a l'administrador per comprovar si en el cas de Google que error).

¿Està bé? :)

Cybershaolin
17-11-09, 03:29
No Tingueu en compte que mod sempre manté el text original (de fet, com a contingut de l'entrada es manté només el text original). Així que en aquest post escenari es mantindrà en l'original (com sempre) i BBCode no s'afegirà de forma automàtica, perquè l'usuari no establir l'idioma per defecte. Així que al final no serà traduït, ja que està en un altre idioma i diu que està en l'idioma de fòrum per defecte.
Vaig a afegir a la llista de coses pendents de reconèixer automàticament l'idioma (es pot configurar, ja que això tindrà impacte en el rendiment i no tothom necessita això).

És lògic i se segueix el que he experimentat. Aquesta és la raó per la qual es demana en especial per a tots els usuaris existents en el meu fòrum, abans d'instal lar aquest hack. Això no té cap impacte real en el registre de nous usuaris del fòrum, ja que han de triar un idioma per defecte en el procés de registre, però té un impacte per als usuaris d'edat que no ha seleccionat cap idioma per defecte. Si els usuaris escriu en el seu propi idioma, i és diferent de l'idioma del fòrum (sense haver escollit l'idioma per defecte, que en aquest cas seguiria sent el mateix que l'idioma per defecte fòrum) no es tradueix (a menys que es afegiu una BBCode manualment, però ells han de saber sobre això ...). És una cosa que dir a tots els meus antics usuaris a on anar i el seu llenguatge per defecte o afegir un manual de BBCode, però és una altra cosa suposant que ho faran.

Això va obrir la meva pregunta. Gràcies per haver aclarit això. Sí, seria genial si tot el que es pot detectar de forma automàtica. Estàs segur que això es pot aconseguir?



Ok. Alta a la llista de TOT:
- Permetre als paquets d'idiomes d'usuari per defecte de l'administrador CP
- Mostra l'usuari per defecte del llenguatge en la informació dels membres.
- Automàticament reconeix missatge missatge real si Google possible fer-ho mitjançant CURL (configurable + correus electrònics avís a l'administrador per comprovar si en el cas de Google que error).

¿Està bé? :)
Aquest gran so. Aquesta seria una gran ajuda. (Almenys per a mi). :)

vBET
17-11-09, 13:32
IThis netejat la meva pregunta. Gràcies per haver aclarit això. Sí, seria genial si tot el que es pot detectar de forma automàtica. Estàs segur que això es pot aconseguir?

No:) No estic segur - Acabo de tenir en compte que Google pot reconèixer el llenguatge, però no hem comprovat si encara no està funcionalitat està disponible mitjançant CURL API. A més no sé com es comportarà per als missatges molt curts. O què passaria si Google no podrà estar segur. O com ha de comportar mod si l'usuari ha establert l'idioma per defecte, però Google diu que és en un altre idioma (crec que es podrà configurar: l'usuari confia, confia + Google enviarà una notificació per correu electrònic cada vegada que passa). Per tant, és un repte poc aquí, però ens agrada: D

Cybershaolin
18-11-09, 05:18
De tota manera, molts d'aquests problemes o preguntes seria aprovat pel impementation d'aquesta aquí: :)

Per tant, potser seria una bona idea per no complicar més les coses i quedar-se amb la forma actual de treballar, però encara depèn de vostè per seguir endavant o no ...

vBET
20-11-09, 01:34
OK - Ara sé que és possible reconèixer el llenguatge de CURL. També que Google comet errors, però és tan bondadós que li diu com assegurar-se que es tracta de la seva conjectura (0 - No, en absolut, 1 - 100%, el que entre - vostè sap el que).

Així que en aquest moment la meva proposta per a aquesta funció és fer que sigui configurable amb opcions:
- Sempre la confiança de l'usuari (el millor per al rendiment - Google no es planteja quan un nou missatge que ve, totes les altres opcions de demanar a Google sobre el llenguatge real)
- Confiar sempre de Google (Google resultat sempre s'utilitza com a llenguatge real - no és bo per a missatges curts)
- La confiança de l'usuari, però pregunta-li a Google (en aquest cas, si hi ha diferències entre el que l'usuari marca i el que Google li està dient l'administrador rebrà un mail sobre ella)
- Confiança Google quan el resultat és digne de confiança (un altre paràmetre dirà com segur que Google ha d'utilitzar el seu resultat - és a dir, 0,3)

I una cosa més - Google no se li preguntarà si l'usuari en qualsevol lloc del conjunt de missatges lang BBCode manualment.

Què pensa vostè sobre això? :)

Cybershaolin
20-11-09, 02:28
Bona idea. :)

vBET
21-11-09, 16:00
Acceptar que s'implementa i s'inclouran en VBET 3.2.0 (sí que ho estava planejant 3.1.3, però no canvia molt, així que serà 3.2.0).

Pots provar aquí. Aquest fòrum en realitat ha optat per l'estratègia de confiar en Google quan els resultats són com a mínim 10% segur.

Així que gaudeixin:)

vBET
21-11-09, 16:14
Per exemple, aquest missatge no s'ha caracteritzat per mi que ell és el polonès. Ja sigui manualment o per la configuració de l'idioma per defecte. En poques paraules - vaig mentir a VBET afirmant que el missatge està en anglès, però l'ús de llenguatge VBET detecció es va adonar que el missatge està en anglès només a Polònia i va marcar correctament:)

Cybershaolin
21-11-09, 16:22
Gran treball. :) Té una data de llançament al cap? Realment necessito la nova versió ...

vBET
21-11-09, 17:54
Gran treball. :) Té una data de llançament al cap? Realment necessito la nova versió ...

Sí tenim - avui:) Estem molt contents de donar ràpida el que els nostres clients necessiten:)

La producció ja està en marxa. Es tindrà un màxim de 2 hores. Hem afegir també produeixen per a la integració de VBA Dyna per donar suport a la detecció d'idioma també existeix:)

Cybershaolin
21-11-09, 20:33
Wow! Moltes gràcies! El servei és fantàstic! :)

vBET
22-11-09, 17:47
Acceptar que s'implementa i s'inclouran en VBET 3.2.0 (sí que ho estava planejant 3.1.3, però no canvia molt, així que serà 3.2.0).

Pots provar aquí. Aquest fòrum en realitat ha optat per l'estratègia de confiar en Google quan els resultats són com a mínim 10% segur.

Així que gaudeixin:)
Això és només una prova que comprova si la detecció d'idioma funciona bé amb les cotitzacions destinades a les noves línies.

Cybershaolin
22-11-09, 18:51
OK - Ara sé que és possible reconèixer el llenguatge de CURL. També que Google comet errors, però és tan bondadós que li diu com assegurar-se que es tracta de la seva conjectura (0 - No, en absolut, 1 - 100%, el que entre - vostè sap el que).

Així que en aquest moment la meva proposta per a aquesta funció és fer que sigui configurable amb opcions:
- Sempre la confiança de l'usuari (el millor per al rendiment - Google no es planteja quan un nou missatge que ve, totes les altres opcions de demanar a Google sobre el llenguatge real)
- Confiar sempre de Google (Google resultat sempre s'utilitza com a llenguatge real - no és bo per a missatges curts)
- La confiança de l'usuari, però pregunta-li a Google (en aquest cas, si hi ha diferències entre el que l'usuari marca i el que Google li està dient l'administrador rebrà un mail sobre ella)
- Confiança Google quan el resultat és digne de confiança (un altre paràmetre dirà com segur que Google ha d'utilitzar el seu resultat - és a dir, 0,3)

I una cosa més - Google no se li preguntarà si l'usuari en qualsevol lloc del conjunt de missatges lang BBCode manualment.

Què pensa vostè sobre això? :)

En les opcions proposades anteriorment, quin seria el camí a triar quan s'utilitza per fer el camí vell abans de l'aplicació del present?

vBET
22-11-09, 18:57
En les opcions proposades anteriorment, quin seria el camí a triar quan s'utilitza per fer el camí vell abans de l'aplicació del present?

Sempre la confiança de l'usuari - el reconeixement de manera que no es fa.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations delivered by vBET 4.10.1