PDA

View Full Version: Решени SQL грешка съдържа препратка към VBET започна отново...

brubros
05-10-11, 21:25
Това е проблем, съобщени по-рано, но ние се надява след възстановяването на архива, който престане грешката. Но само няколко минути преди получих това (I са рестартирани паролата на администратор обратно на това, което аз ви даде преди това. Ако имате нужда да го изпратите отново да ви, просто да ме. Благодаря!) :

Invalid SQL:
SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_ help, vbenterprisetranslator_cache_ cache WHERE help.originaltext='%5BCENTER%5D%5BIMG%5Dhttp%3A%2F%2Fwww.actuparchives.org%2F2011-10-05_080732.jpg%5B%2FIMG%5D%5B%2FCENTER%5D%0D%0AThe+two+teenage+boys+sitting+on+the+sofa+opposite+are+different+in+almost+every+way.+On+the+left+is+James%3A+he%27s+black%2C+he%27s+gay%2C+he%27s+gregarious%2C+and+he%27s+academic.+He%27s+taking+three+A-levels+next+summer%2C+and+wants+to+go+to+university.+Daniel%2C+sitting+beside+him%2C+is+white.+He%27s+straight%2C+he%27s+shy%2C+and+he+didn%27t+enjoy+school+at+all.+He+left+after+taking+GCSEs%2C+and+hopes+that+his+next+move+will+be+an+apprenticeship+in+engineering.%0D%0A%0D%0ASo%2C+given+that+they+are+diametrically+opposed%2C+there+is+one+truly+surprising+thing+about+James+and+Daniel.+They+are+twins.+They+were+born+on+27+March+1993%2C+the+sons+of+Alyson+and+Errol+Kelly%2C+who+live+in+south-east+London.+And+from+the+start%2C+it+was+obvious+to+everyone+that+they+were+the+complete+flipside+of+identical.+%26quot%3BThey+were+chalk+and+cheese%2C+right+from+the+word+go%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BIt+was+hard+to+believe+they+were+even+brothers%2C+let+alone+twins.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AThe+boys%27+colour+was+the+most+obvious%2C+and+extraordinary%2C+difference.+%26quot%3BWhen+James+was+born+he+was+the+spitting+image+of+Errol%2C+and+I+remember+seeing+his+curly+hair+and+thinking+%C2%96+he%27s+just+like+his+dad.+It+was+another+two+hours+before+Daniel+was+born%3A+and+what+a+surprise+he+was%21+He+was+so+white+and+wrinkly%2C+with+this+curly+blond+hair.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+wasn%27t+the+first+time+nature+had+shocked+Alyson+and+Errol.+Daniel+and+James+were+the+family%27s+third+set+of+twins%3A+Errol+and+Alyson+each+already+had+a+set+with+a+previous+partner.+Errol%27s+first+set+are+fraternal+boys%2C+Shane+and+Luke%2C+who+are+21%3B+Alyson%27s+are+identical+boys%2C+Charles+and+Jordan%2C+20.+The+only+singleton+in+the+house+is+the+couple%27s+youngest+child%2C+and+only+daughter%2C+14-year-old+Katie.+%26quot%3BApart+from+her%2C+it%27s+twin+city%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAt+least+life+was+made+a+bit+easier+by+the+fact+that+we+always+had+two+of+everything.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ABut+it+was+clear+that+having+one+black+and+one+white+twin+was+going+to+mark+the+family+out%2C+wherever+they+went.+%26quot%3BWe%27d+go+on+holiday+and+people+would+say%2C+%27Is+that+one+a+friend+you+brought+along%3F%27%26quot%3B+says+Alyson.+For+Errol+the+response+of+strangers+was+harder+to+deal+with.+%26quot%3BPeople+didn%27t+believe+Daniel+was+mine%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BThey+didn%27t+always+say+anything%2C+but+I+could+tell+it+was+what+they+were+thinking.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ASo+how+does+it+happen+that+a+white+and+a+black+partner+%C2%96+who+would+usually+produce%2C+as+Alyson+and+Errol+did+in+their+other+children%2C+black-skinned+offspring+%C2%96+have+a+child+who+is+as+white+as+his+mum%3F+I+spoke+to+Dr+Jim+Wilson%2C+population+geneticist+at+Edinburgh+University+%C2%96+and+his+first+question+was%2C+%26quot%3BWhat+is+Errol%27s+heritage%3F%26quot%3B+Errol+is+Jamaican+%C2%96+and+that%2C+says+Jim%2C+is+the+basic+explanation.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BIt+wouldn%27t+really+be+possible+for+a+black+African+father+and+a+white+mother+to+have+a+white+child%2C+because+the+African+would+carry+only+black+skin+gene+variants+in+his+DNA%2C+so+wouldn%27t+have+any+European+DNA%2C+with+white+skin+variants%2C+to+pass+on%2C%26quot%3B+he+explains.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BBut+most+Caribbean+people%2C+though+black-skinned%2C+have+European+DNA+because+in+the+days+of+slavery%2C+many+plantation+owners+raped+female+slaves%2C+and+so+introduced+European+DNA+into+the+black+gene+pool.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+thing+about+skin+colour+is+that+even+a+bit+of+African+DNA+tends+to+make+a+person%27s+skin+colour+black+%C2%96+so+to+be+white%2C+the+child+must+have+inherited+more+of+the+father%27s+European+DNA+with+its+white+skin+variants.+Added+to+the+mother%27s+European+DNA%2C+this+led+to+a+child+with+white+skin+%C2%96+while+his+brother%2C+who+is+black-skinned%2C+inherited+more+of+his+father%27s+African+DNA.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+Caribbean+father+will+have+less+European+DNA+than+African+DNA%2C+so+it%27s+more+likely+he%27ll+pass+on+African+DNA+%C2%96+but+rarely%2C+and+I%27ve+worked+it+out+to+be+around+one+in+500+sets+of+twins+where+there%27s+a+couple+of+this+genetic+mix%2C+the+father+will+pass+on+a+lot+of+European+DNA+to+one+child+and+mostly+African+DNA+to+the+other.+The+result+will+be+one+white+child+and+one+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAlyson+got+used+to+the+comments+and+the+stares%2C+the+sniggers+about+their+parentage+and+the+%26quot%3Bstupid+things+people+said%26quot%3B+when+her+boys+were+babies%3B+but+then%2C+when+Daniel+and+James+went+to+nursery+aged+three%2C+the+twins%27+skin+colour+plunged+the+family+into+controversy.+%26quot%3BThey+were+at+this+very+politically+correct+nursery%2C+and+the+staff+told+us+that+when+Daniel+drew+a+picture+of+himself%2C+he+had+to+make+himself+look+black+%C2%96+because+he+was+mixed-race%2C%26quot%3B+says+Alyson.+%26quot%3BAnd+I+said%2C+that%27s+ridiculous.+Why+does+Daniel+have+to+draw+himself+as+black%2C+when+a+white+face+looks+back+at+him+in+the+mirror%3F%26quot%3B%0D%0A%0D%0AAfter+a+row+with+the+nursery+staff%2C+she+gave+interviews+to+her+local+paper+and+TV.+%26quot%3BI+kicked+up+a+fuss%2C+because+it+really+bothered+me%2C%26quot%3B+she+says.+%26quot%3BDaniel+had+one+white+parent+and+one+black%2C+so+why+couldn%27t+he+call+himself+white%3F+Why+does+a+child+who+is+half-white+and+half-black+have+to+be+black%3F+Especially+when+his+skin+colour+is+quite+clearly+white%21+In+some+ways+it+made+me+feel+irrelevant+%C2%96+as+though+my+colour+didn%27t+matter.+There+seemed+to+be+no+right+for+him+to+be+like+me.%26quot%3B%0D%0A%0D%0ADaniel+and+James+are+listening+politely%2C+but+with+slight+resignation%2C+while+their+mum+relays+the+story+%C2%96+it+is+clear+that%2C+though+they+are+aware+that+they+are+unusual%2C+it+is+Alyson+who+is+keenest+on+telling+their+tale.+They+don%27t+remember+the+nursery+incident%2C+they+say%3B+but+nod+their+heads+as+Alyson+says+she+took+them+both+out+of+it+in+protest.%0D%0A%0D%0APrimary+school+passed+without+colour+being+an+issue%3A+but%2C+says+Alyson%2C+everything+changed+when+they+went+to+secondary+school.+And+at+this+point+the+boys%2C+too%2C+add+their+voices%3A+because+the+racism+they+encountered+there+had+a+huge+effect+on+them%2C+and+on+what+happened+to+them+next.%0D%0A%0D%0AIt+all+started+well%2C+says+Alyson.+%26quot%3BThe+school+was+almost+all-white%2C+so+James+was+unusual.+But+it+wasn%27t+a+problem+for+James+%C2%96+it+was+a+problem+for+Daniel.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BThe+boys+were+in+different+classes%2C+so+for+a+while+no+one+realised+they+were+related.+Then+someone+found+out%2C+and+the+story+went+round+that+this+white+boy%2C+Daniel%2C+was+actually+black%2C+and+the+evidence+was+that+he+had+a+black+twin+brother%2C+James%2C+who+was+right+here+in+the+school.+And+then+Daniel+started+being+picked+on+and+it+got+really+ugly+and+racist%2C+and+there+were+lots+of+physical+attacks.+Daniel+was+only+a+little+kid%2C+and+he+was+being+called+names+and+being+beaten+up+by+much+older+children+%C2%96+it+was+really+horrible.+We+even+called+the+police.%26quot%3B%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+was+really+bullied%2C%26quot%3B+cuts+in+Daniel%2C+his+face+hardening+at+the+memory.+%26quot%3BPeople+couldn%27t+believe+James+and+I+were+brothers%2C+and+they+didn%27t+like+the+fact+that+I+looked+white%2C+but+was+%C2%96+as+they+saw+it+%C2%96+black.%26quot%3B%0D%0A%0D%0AIt+is+interesting+that+it+was+the+white+twin%2C+Daniel%2C+and+not+the+black+twin+who+was+on+the+receiving+end+of+racism+%C2%96+but%2C+though+it%27s+counter-intuitive%2C+Alyson+agrees+that+it+betrayed+very+deep-seated+prejudices.+%26quot%3BThose+kids+couldn%27t+stand+the+fact+that%2C+as+they+saw+it%2C+this+white+kid+was+actually+black.+It+was+as+though+they+wanted+to+punish+him+for+daring+to+call+himself+white%2C%26quot%3B+she+says.%0D%0A%0D%0AWhile+we+are+chatting%2C+James+and+Daniel+are+sitting+at+opposite+ends+of+the+sofa%3B+they+give+the+impression+of+being+polite+around+one+another%2C+but+don%27t+seem+particularly+close.+As+Alyson+says%2C+everything+about+them+is+chalk+and+cheese%3A+even+their+body+language+is+at+odds+%C2%96+James+moves+lightly+and+delicately%2C+while+Daniel+moves+in+a+more+muscular%2C+masculine+way.+But+when+Alyson+reaches+this+stage+of+their+story%2C+you+see+a+glimmer+of+that+age-old+solidarity+where+siblings+who+keep+one+another+at+arm%27s+length%2C+nonetheless+pitch+in+when+one+of+them+is+threatened.%0D%0A%0D%0A%26quot%3BI+started+to+notice+how+angry+Daniel+was+getting+at+school%2C+how+people+were+provoking+him+and+how+he+was+getting+hurt%2C%26quot%3B+says+James.+%26quot%3BAnd+when+he+got+pulled+in+fights%2C+I+went+in+too%2C+to+help+him.+I+didn%27t+want+to+see+my+brother+being+treated+like+that.%26quot%3B+James+does+not+look+like+a+kid+who+would+end+up+in+any+fight%3A+but%2C+when+his+brother+was+up+against+it%2C+he+weighed+in+%C2%96+and%2C+says+Alyson%2C+the+bruises+and+cuts+they+both+came+home+with+told+their+own+tale.%0D%0A%0D%0AIt+is+possible+Daniel+would+not+have+liked+school+anyway%2C+but+being+on+the+receiving+end+of+racist+abuse+certainly+did+not+help.+%26quot%3BI+would+have+left+in+year+7+if+I+could%2C%26quot%3B+he+says.+%26quot%3BBut+instead%2C+I+left+in+year+11+%C2%96+and+it+felt+so+good+to+get+away.%26quot%3B+He+moved+to+a+school+that+was+much+more+racially+mixed%2C+and+which+his+older+brothers+had+attended.+%26quot%3BPeople+knew+I+was+Charles+and+Jordan%27s+brother%2C+but+they+were+fine+about+it%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0AJames%2C+meanwhile%2C+stayed+on+at+the+old+school.+%26quot%3BIt+was+fine+in+the+sixth+form+%C2%96+things+settled+down%2C+and+I+had+never+been+on+the+receiving+end+of+much+racism%2C%26quot%3B+he+says.%0D%0A%0D%0ABut+at+the+same+time%2C+he+was+coming+to+terms+with+another+major+difference+from+his+brother+%C2%96+the+fact+that+he+is+gay.+%26quot%3BI+knew+from+about+the+age+of+15%2C+but+I+kept+it+to+myself+for+a+while%2C%26quot%3B+he+explains.+%26quot%3BAnd+then+a+few+months+ago%2C+it+just+seemed+like+the+right+time+to+tell+my+family.+I+was+most+worried+about+my+dad%2C+about+what+he%27d+say+' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error : Table 'actup.vbenterprisetranslator_cache_' doesn't exist
Error Number : 1146
Request Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:49 PM
Error Date : Wednesday, October 5th 2011 @ 12:36:50 PM
Script : actup.org (http://www.actup.org/forum/content.php?r=6348-UK-Black-and-white-gay-and-straight-twins/edit)
Referrer : http://www.actup.org/forum/es/content/reino-unido-blanco-y-negro-homosexuales-y-heterosexuales-los-gemelos-6348/
IP Address : 8.24.30.238
Username : admin
Classname : vB_Database
MySQL Version : 5.0.45

vBET
06-10-11, 01:59
Здравей. Намерихме едни и същи грешки в нашия форум, след като сме включили API за превод на Microsoft да знаем как да се възпроизвежда. Ние работим върху него и ние ще съобщение бързо решение тук.

vBET
06-10-11, 02:46
Добре - издаването намерени и коригирани. Тя ще бъде включена в следващата версия.

За бързо решение на проблема, моля:
1. Отвори /includes/vbenterprisetranslator_class_translator.php
2. Търсене:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this);
3. Заменя се с:

return vbet_translateEncodedText($toTranslate, $this->from, $this->to, $serie, $this);
4. Търсене:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->realFrom, $this->realTo, $serie, $this)
5. Заменя се с:

return vbet_translateEncodedText(substr($toTranslate, 0, $point), $this->from, $this->to, $serie, $this)

brubros
06-10-11, 02:46
Благодаря за бърз отговор. Ще тази корекция се прилагат под ми съществуващите искане на услуга или I трябва да започне ново искане за услуга за коригиране приложени? Предпочитам наистина да няма ръцете на някого, но на vBET докосване нашия уеб сайт най-малко до всичко е разрешен. Надявам се, че вие ще знаете. Мейли са върнати на какви vBET използва предварително - или не мога PM да ви, ако имате нужда. Благодаря отново.

vBET
06-10-11, 02:53
Това се прави:) Проблемът трябва да изчезват – ако все още съществува моля Нека ни знаят (в случай, ако е налице друга причина).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vBET Translator 4.10.1